lilykamal0210 posted on 12-10-2011 03:55 PM

Artis dan Botox

Semalam saya ada tengok drama cerita Nur Elyssa yg tgh hangat main kat TV3 tu.. Tengok si Zila Bakarin rasa rasa nya kalo dibandingkan zaman dulu dan sekarang byk jauh bezanya ye tak? Tak tau lah ini cuma pandangan saya saje.. Rasanye artis artis Malaysia semakin ramai yg banyak berubah kalo tengok muka muka diaorg zaman dulu ngan sekarang nie.. Contohnya mcm Umi Aida, Erra Fazira, Lisdawati, Datuk Sharifah Aini dan ramai lagi lah.. Tak taulah kalo Datuk Siti Nurhaliza ada buat jugak ke tak botox nie.. Kadang kadang saya rasa rindu nak tengok muka diaorg masa dia org mula mula berkecimpung dalam dunia lakonan. Rasanye muka yang semula jadi tu lagi cantik dan sedap je mata memandang .. Tak tau lah, ini cuma pandangan sahaja.. Korang ada tengok tak muka Datuk D J Dave?? Pun rasanya botox jugak kot sbb baru baru nie jumpa dia kat Amcorp Mall PJ, Ya Allah! Tu jelah yg boleh saya cakap.. Memang giler giler nya lain dah kalo tengok muka dia masa zaman dolu dolu.. Salam.

rimau_belang posted on 12-10-2011 04:26 PM

erra pon mcm da botox la

Azana posted on 12-10-2011 04:30 PM

artis2 sekarang muka dh sepesen je tang pipi, dagu,,

kak_jiebam posted on 12-10-2011 04:30 PM

Aznil pn botox gak ke? nampak licin je muka....mcm x percaya dia nak masuk 50 thn dpn. ke muka dia nampak muda sebb air sembahyang.

zeeha77 posted on 12-10-2011 04:32 PM

NASHA AZIZ PUN,TGOK SUPERMAK TU PIPI DIA BENGKAK SEMACAM JA.DULU MCM PENYET SKIT PIPI DIA

ainnaza posted on 12-10-2011 04:34 PM

Geli la tengok muka zila bakarin dalam cite cinta Elyssa{:3_94:}..pelik giler{:3_82:}..bukan sikit2 punye pelik..Allah dah bagi muka yg sempurna...mata,hidung n mulut sesuai antara satu sama lain..tp diubah smpai mcm tu...dah jadi lain macam je..aduhhhhh:mad: aku x boleh trima...

sitot posted on 12-10-2011 04:38 PM

apa lagiii

jom letak pic retis2 yang disyaki mencocok botoxxxx!:lol:

kaknita mendahului carta:lol:

sueism posted on 12-10-2011 04:42 PM

Dah semua takut tua...

cap_ayam posted on 12-10-2011 04:45 PM

ziana zain pun kan?

mitsui14 posted on 12-10-2011 04:48 PM

helloooo,
sila tau perbezaan botox dgn filler ok?
botox utk tegangkan kulit
filler bg runcing

mcm erra, umie aida, erma fatima, ziela jalil (depa ni sume 1 geng) tu depa suntik filler. kasi muka bujurrrr gittew.

botox tu si ifa raziah, tulang pipi tinggi semcm. mcm ada telur je lol!

chaintea posted on 12-10-2011 04:53 PM

x paham sungguh why la perlu filler n botox nih

nmpk lagi scary..

beldandy posted on 12-10-2011 04:55 PM

helloooo,
sila tau perbezaan botox dgn filler ok?
botox utk tegangkan kulit
filler bg runcing

...
mitsui14 Post at 12-10-2011 16:48 http://eforum2.cari.com.my/images/common/back.gif

kalau muka yang ala-ala bengkak macam kena tungku bak kata kak azean kita tu guna apa ek?

tigerads posted on 12-10-2011 04:56 PM

Post Last Edit by tigerads at 12-10-2011 16:58

aku rasa ini gambar aku penah post kt thread y penah aku bukak 2 lepas nih....ni linknya....http://forum.cari.com.my/viewthread.php?tid=451506



WHI 26nov2009



cm lahanat jer bubuh nama diaa :@

http://img687.imageshack.us/img687/1268/anita.jpg

bangsart laa ko izyan !!!!

tigerads posted on 12-10-2011 04:59 PM

btw...



jumpa ini http://2.bp.blogspot.com/_kN00FUyQkcQ/TQGNUXxV6bI/AAAAAAAAFtQ/Ao3dfWk67xo/s400/Anita%2BSarawak%2B1.jpg

atapnipah posted on 12-10-2011 05:02 PM

tuuuu diaaaa...!! berkat 'air wudhuk' kak nita berbeza benor...!!:mad:

solstice posted on 12-10-2011 05:09 PM

http://3.bp.blogspot.com/_cWM4wx1OovY/Sj2oV14Q-GI/AAAAAAAABYA/DkpB9J8Q1vU/s400/kakpah.jpg

solstice posted on 12-10-2011 05:12 PM

http://2.bp.blogspot.com/_UawcrnvMdPY/TP9vLtJRupI/AAAAAAAAHFE/NgJgWdqsTi8/s320/minda.jpg

rimau_belang posted on 12-10-2011 05:12 PM

Reply 10# mitsui14


    helloooo,

mmg aku tatawu pon beza kedue nye, haha yg penting wat sesuatu kt muke tuhhhh...bak kate org tue botox jeeeeeeeeeeeeeeee

atapnipah posted on 12-10-2011 05:13 PM

Reply 17# solstice


    skali mcm mak lampir daaaa.....:lol:

solstice posted on 12-10-2011 05:14 PM

Natural beauty
http://www.straitstimes.com/STI/STIMEDIA/image/20090315/RosmahMansor-AP.jpg

atapnipah posted on 12-10-2011 05:14 PM

Reply 16# solstice


    sesapa ada gmbo lama2 tok pah...??mohon tepek..

hasniey posted on 12-10-2011 05:15 PM

berkat wuduk kate nye  :$...tu yg bonjol sane sini tue...;P

mixed posted on 12-10-2011 05:15 PM

Ratu segala cucuk....

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwMqT3Lz9bRFBxdJdboazK2CKvIFVu0XnLR8EKUkwq6Cnan4fsHp9Cd-Wj


http://2.bp.blogspot.com/_6IMV4RX7E_Y/TJtxe_wRyBI/AAAAAAAARCc/YDjnk6qe_4w/s400/dv_01.1.jpg

atapnipah posted on 12-10-2011 05:15 PM

Reply 20# solstice


    natural sangatttt...!!:$

atapnipah posted on 12-10-2011 05:17 PM

eh, antu mak limah pon cucuk jugak ke??? apa nama dia? kesuma wati hapa tu..? sesapa tepek sat gmbonyaa..chek xreti.. :)
Page: [1] 2 3 4 5 6
View full: Artis dan Botox