CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
View: 7130|Reply: 201

BF Bini Gatai Kena Belasah

[Copy link]
Post time 27-12-2008 04:27 PM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Saturday December 27, 2008

Womans lover beaten up by hubby


BUKIT KAYU HITAM: A man was severely beaten up after he was caught naked with his lover in bed C by the husband and the younger brother of the woman.

The man in his 20s, was injured on his head after being hit with a hard object in the married couples home. The victim has been warded in the intensive care unit of the Sultanah Bahiyah Hospital in Alor Star.

According to a source, the husband, in his 30s, had suspected that his wife was having an affair.

On the day of the incident, the husband pretended to go to work before returning to the house with his brother-in-law at 10am.

He caught his wife naked with the other man, the source said.


Kubang Pasu police district chief Supt Sawaludin Hamenudin, when contacted, confirmed the incident. Bernama


padan muka. gatai merenyam x bertempat....:@ :@ ...tapi nak wat camna dah zaman skang ni yg milik org tu yg lebih hot dan jadik rebutan....maklumla kebun berpagar, kalo dpt ceroboh mmg la masyukkkkkkkkk....
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:28 PM | Show all posts | Share
padan muke
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:29 PM | Show all posts | Share

Reply #1 NIXAR's post

ishh..memalukan....
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:33 PM | Show all posts | Share
GUD VERY GUD TARIK MISAI KELUAR JANGGUT!(lagu zaman kecik2)..
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:33 PM | Show all posts | Share

Balas #1 NIXAR\ catat

seb baik aku tak pernah ada skandal ngan bini org...
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:34 PM | Show all posts | Share

Balas #5 TanSriJess\ catat

erk... no komen
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:36 PM | Show all posts | Share
punyalah ramai yang tak berpagar, yang berpagar juga mahunya.. apa punya gila daaa :@ :@
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:36 PM | Show all posts | Share
Ish Ish Ish main la ngan bini sendiri lenkali............
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:36 PM | Show all posts | Share
takde 3gp ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:38 PM | Show all posts | Share
patutnya bini dia tu patut dibelasah sekali...gatal sgt mengeyam dgn jantan lain.hantukkan kepala dua2 tu skali.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 27-12-2008 04:38 PM | Show all posts | Share

Balas #5 TanSriJess\ catat

apesal Tan Sri nafikan. ade kenen kat sapa2 ke neh....
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:40 PM | Show all posts | Share
kalau aku dpt bini mcm ni la memang aku bunuh terus, no kompromi
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:40 PM | Show all posts | Share
PAS PIS PUS BETUL............
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:42 PM | Show all posts | Share

Balas #11 NIXAR\ catat

takde la nk kenen sapa2

lagipon aku sndiri  tak pernah nak kaco bini org...tak suka
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:46 PM | Show all posts | Share
Padan muka. Patut belasah habis-habisan mamat tu. Kalo aku, mmg aku potong terus anu dia, bakar and bagi kucing makan.
:@:@:@
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:47 PM | Show all posts | Share

Balas #15 bacteria82\ catat

ye la, cuba kalau bini kau org buat mcm tu? mak kau ke? tak ke marah? sapa2 pun marah:@
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:47 PM | Show all posts | Share

Balas #9 bzzts\ catat

ko nak ke...?
jap ek... aku upload...
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:48 PM | Show all posts | Share
sebab tu nak berbini cari yg tak pernah kapel lagi, sebab kalaupernah kapel, ada jantan ngorat, dia akan cepat cair dgn jantan tu
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:50 PM | Show all posts | Share
Originally posted by TanSriJess at 27-12-2008 04:33 PM
seb baik aku tak pernah ada skandal ngan bini org...


erkkk..habis tu kau ada skandal ngan sapa?
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:51 PM | Show all posts | Share

Balas #18 sekngucing\ catat

skang ni kalo ko g carik bini anak org asli pun blom tentu lagi diaorg tak pernah kapel sblm nih
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:52 PM | Show all posts | Share
Originally posted by ultra78 at 27-12-2008 04:50 PM


erkkk..habis tu kau ada skandal ngan sapa?


sapa saja yg sudi...
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 04:53 PM | Show all posts | Share

Balas #20 TanSriJess\ catat

ada la, gf aku tak pernah kapel sebelum jumpa ngan aku. cari la, masih ada pompuan yg suci dlm dunia ni
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 27-12-2008 04:56 PM | Show all posts | Share

Balas #14 TanSriJess\ catat

ye ke Tan Sri?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 27-12-2008 04:59 PM | Show all posts | Share

Balas #22 sekngucing\ catat

konpem ke kucen?
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2008 05:00 PM | Show all posts | Share
Originally posted by sekngucing at 27-12-2008 04:53 PM
ada la, gf aku tak pernah kapel sebelum jumpa ngan aku. cari la, masih ada pompuan yg suci dlm dunia ni


hehhehe...

yer ker tuh???tah2 ko kena kelentong ngan awek ko tak???
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

1-9-2015 01:56 PM GMT+8 , Processed in 0.208733 second(s), 12 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list