CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
12345678910... 11Next
Return Post new threads
Show: 52921|Reply: 254

Haliza Misbun Tak Kisah Tayang "Aset"(latest:xda niat nak seksi@pg9)

[Copy link]
mea  

Conqueror

Mama Faiz

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 11-9-2009 11:51 PM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Post Last Edit by mea at 29-4-2010 08:10



Setelah 13 tahun tidak membintangi sebarang filem, akhirnya pelakon yang mula dikenali menerusi filem &Abang 92* ini kembali mewarnai layar perak. Kalau dulu Haliza Misbun hanya ingin dikenali sebagai pelakon yang membawakan watak-watak serius atau berat, tapi penampilannya kali ini cukup berbeza. Ini kerana filem &Andartu Terlampau#21 Hari Mencari Cinta* ini bergenre komedi romantik. Haliza beraksi sebagai wanita berusia lewat 30an bernama Nik Melati Sukma yang terpaksa mencari pasangan untuk dijadikan suami kerana mendapat tekanan daripada kedua orang tuanya. Dia hanya mempunyai masa 21 hari untuk mencari calon suami yang sesuai. Kelmarin bertempat di Bora Asmara, Sungai Penchala, majlis pelancaran filem ini telah diadakan dan pihak media berpeluang menyaksikan sedutan filem ini buat kali pertamanya.

Satu perkara yang menarik minat pihak media ialah Haliza tampil &daring* dalam filem ini. Boleh dikatakan dia kerap kali menayangkan &asetnya* kepada penonton. Pendek kata, penonton akan puas melihat &lurah dendam* pelakon yang masih tidak berumahtangga ini. Kesempatan bertemu dengan Haliza selepas majlis berakhir memberi peluang untuk bertanyakan perkara ini kepadanya. ※Saya tahu pasti ada yang akan bertanyakan perkara ini kepada saya. Terus-terang saya katakan yang saya tidak kisah &tayang* aset yang dimiliki kerana mereka yang ingin menonton filem ini di pawagam perlu membeli tiket untuk menyaksikannya. Jadi, apa salahnya saya berikan sesuatu yang tidak biasa dilihat ketika saya berlakon drama. ※Kalau sama sahaja penampilan saya di dalam filem, macam tidak berbaloi pula harga tiket yang dibayar oleh penonton. Tidak kisahlah apa yang orang hendak kata, yang penting saya melakukan perkara yang mengikut kata hati saya. Mana mungkin saya boleh puaskan hati semua orang,§ ulas Haliza tentang perkara ini.

Dalam masa yang sama Haliza turut diminta mengulas tentang watak komedi yang cuba dibawakan olehnya kali ini. Maklumlah sebelum ini Haliza memang mahu dikenali sebagai pelakon yang membawakan watak-watak berat sahaja. ※Sebelum ini memang tidak nafikan yang saya hanya mahu bawakan watak-watak berat, tetapi sekarang ini saya sudah berubah fikiran. Bagi saya, seorang pelakon yang baik boleh menjayakan apa jua watak yang diberikan. Menerusi filem ini saya ingin buktikan yang saya juga boleh bawa watak komedi. Saya tidak mahu jadi sekadar aktress, saya mahu orang nampak sesuatu yang istimewa tentang diri saya. ※Sebab itulah saya mengambil masa yang cukup lama untuk tampil semula dalam filem. Ini kerana filem terakhir saya, &Scoop* tidak begitu berjaya dan ada pihak yang menyalahkan saya kerana berpendapat wajah saya tidak boleh dijual. Jadi, saya harap dengan filem terbaru ini, persepsi orang akan berubah. Filem ini adalah filem pertama di bawah syarikat saya, Big Productions Sdn Bhd. Jadi saya memang menaruh harapan yang cukup tinggi kepada filem ini,§ ujar Heliza penuh semangat.

Diminta mengulas tentang kekuatan filem ini pula, Haliza menjelaskan dia merasakan pemilihan pelakon dan jalan cerita adalah kekuatan filem ini. ※Saya mengatakan pemilihan pelakon kerana setiap pelakon yang dipilih diberi watak yang dekat dengan diri sendiri. Ini membolehkan setiap pelakon nampak bersahaja dalam lakonan. Jalan cerita filem ini pula berbeza dengan filem-filem komedi yang lain kerana penonton tidak boleh meramal apa yang akan terjadi selepas setiap adegan. Boleh dikatakan ada banyak adegan yang diluar dugaan,§ jelas Haliza yang membayangkan filem ini akan ada sekuelnya nanti. Tidak percaya dengan perkahwinan Sama ada anda sedar atau tidak, &Andartu Terlampau.....21 Hari Mencari Cinta* ini seolah-olah menceritakan kisah hidup Haliza sendiri. Maklumlah sekarang ini Haliza sudah pun berusia 36 tahun dan masih hidup membujang. Pendapat ini bagaimanapun disangkal oleh Haliza. ※Dalam dunia realiti, saya bukan seperti Nik Melati Sukma. Saya tidak pernah berasa tertekan kerana masih tidak berkahwin sehingga ke hari ini. Memang saya sudah berumur 36 tahun tetapi saya tidak memandangkan isu ini sebagai masalah besar. Saya ada hidup saya sendiri dan anda perlu ingat bukan semua individu yang berkahwin menjalani kehidupan suami-isteri dalam suasana bahagia. Kalau tidak masakan ada yang bercerai-berai. ※Kalau boleh saya mahukan lelaki yang boleh memberikan saya kebebasan selepas saya berkahwin dengannya. Ini kerana saya seorang yang &independent*.

Saya memang tidak boleh orang lain mengatur atau menyuruh itu dan ini dalam menjalani hidup seharian. ※Terus-terang saya katakan yang saya sebenarnya tidak percaya dengan institusi perkahwinan. Tetapi sebagai seorang muslim saya tidak akan menolak jodoh yang datang sekiranya saya bertemu dengan seorang lelaki yang betul-betul baik dan menyayangi diri saya. Buat masa ini memang saya ada bertemu dengan seseorang, Tetapi saya hanya anggap dia sebagai kawan sahaja,§ jelas Haliza tanpa berselindung. Sambut Raya sederhana ※Seperti kebiasaan, tahun ini saya akan menyambut Raya secara sederhana. Baju raya pun saya tidak beli atau tempah. Kalau nak tahu, sudah hampir enam tahun saya tidak buat baju kurung untuk raya. Saya akan pakai apa yang ada sahaja. Tahun ini saya hanya beraya di rumah keluarga di Pantai Hillpark, Kuala Lumpur. Sebelum mengakhiri perbualan, Haliza sempat bercerita yang dia sangat sukakan kuih raya yang lama-lama. Antara kuih yang digemarinya ialah Kuih Samperit dan Kuih Siput.

kredit 2 gua.com

choyyyy...motip bangga tyg aset nan hadoo :kant:
sajok nak bikin kontrobesi


レo﹟堭  キo喜堭﹟堭喜
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 11-9-2009 11:54 PM |All posts
1# mea

harap aset jah, ciTER nan hado...tak selera gak org ke panggung katanyer
tapi kalau untuk market INDON...mmg boleh pg jauh lah ciTER neh
~Fools rush in where angels fear to tread~
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 11-9-2009 11:58 PM |All posts
sebab dia tau dia berlakun tak best...
tu yang rela tayang asset tu...
~tHoSe whO saY do Not kNow, tHOse Who knOw dO nOT SaY~
http://www.facebook.com/profile.php?id=533177797
Reply

Props Report

Moderator

ketua polis jepun

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 11-9-2009 11:58 PM |All posts
pasni ramai la tiru. nak tunjuk lurah bagai. jgn tunjuk lurah bontot dah la.
JANGAN P.M. aku kalo ada masalah komputer. tanye kat forum kita kongsi ilmu sama-sama.
pm inbox utk private chat je. HARAP MAKLUM.

Personal Message: Hello! If you leave a message, I'll call you soon. If you leave a sexy message, I'll call sooner.

**TradeMark of MegiKawah Inc.**.
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 11-9-2009 11:59 PM |All posts
{:3_83:}emmm aset emmmmm ada kut kita dapat tengok tahun depan punya raya
Reply

Props Report

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 11-9-2009 11:59 PM |All posts
nak nengok lurah dendam dia....
*JGN BUANG SAMPAH DI LUAR KENDERAAN ANDA
*SILA BAYAR HUTANG PTPTN ANDA
Reply

Props Report

mea  

Conqueror

Mama Faiz

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 12-9-2009 12:00 AM |All posts
1# mea

harap aset jah, ciTER nan hado...tak selera gak org ke panggung katanyer
tapi kalau untuk market INDON...mmg boleh pg jauh lah ciTER neh
orlanda Post at 11-9-2009 11:54 PM


kata blajar tinggi tp stetment ngalahkan org tak skolah :kant:

kat indon kompom laku khennn noks..harus si ari wibowo tulun pmot sama ini minah
レo﹟堭  キo喜堭﹟堭喜
Reply

Props Report

Moderator

ketua polis jepun

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 12-9-2009 12:01 AM |All posts
nak nengok lurah dendam dia....
True-X Post at 11-9-2009 11:59 PM

sila beratur, beli tiket.





kirim 1 tiket bley?
JANGAN P.M. aku kalo ada masalah komputer. tanye kat forum kita kongsi ilmu sama-sama.
pm inbox utk private chat je. HARAP MAKLUM.

Personal Message: Hello! If you leave a message, I'll call you soon. If you leave a sexy message, I'll call sooner.

**TradeMark of MegiKawah Inc.**.
Reply

Props Report

mea  

Conqueror

Mama Faiz

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 12-9-2009 12:07 AM |All posts
sila beratur, beli tiket.





kirim 1 tiket bley?
bzzts Post at 12-9-2009 12:01 AM



cheap sale noks
レo﹟堭  キo喜堭﹟堭喜
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 12-9-2009 12:09 AM |All posts
berlakon pasal diri sendiri ke nih
rinduuu ahhh.....
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 12-9-2009 12:10 AM |All posts
tk kebulur stok kelapa tua noks..  :re::re:
Ahlan wa sahlan ya Ramadhan.......
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 12-9-2009 12:14 AM |All posts
ada ke yang nak tengok asset dia..
~Anger that has no limit, causes terror. Kindness that is inappropriate, does away with respect. So do not be so severe with others, as to terrify them; and do not be so lenient with others, as to make them take advantage of you.~
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 12-9-2009 12:17 AM |All posts
kata blajar tinggi tp stetment ngalahkan org tak skolah :kant:

kat indon kompom laku khennn noks..harus si ari wibowo tulun pmot sama ini minah
mea Post at 12-9-2009 00:00


kalau ada bab2 tayang tetek, kat indon memang meletop....tambah lagik kalau ada bab romen lite2
minah neh taste dia mat saleh aja kan
lelaki mlyu ala2 tak guna kata dia dulu
~Fools rush in where angels fear to tread~
Reply

Props Report

mea  

Conqueror

Mama Faiz

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 12-9-2009 12:19 AM |All posts
ada ke yang nak tengok asset dia..
otomantaro Post at 12-9-2009 12:14 AM


ada la noks..stok2 lelaki tua mata keranjang gatai nan hadooo
レo﹟堭  キo喜堭﹟堭喜
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 12-9-2009 12:47 AM |All posts
pasni ramai la tiru. nak tunjuk lurah bagai. jgn tunjuk lurah bontot dah la.
bzzts Post at 11-9-2009 23:58


haha..btul2..nak tayang kat sape lagi kan...tyg kat peminat je la..peminat dpt tgk,ade peminat ke,errk..ke peminat untuk luruh yg dah nk.......
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 12-9-2009 12:48 AM |All posts
nak nengok lurah dendam dia....
True-X Post at 11-9-2009 23:59


nak tgk lurah yg  lg satu..hahahaha
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 12-9-2009 12:49 AM |All posts
eeeuuuwww..:geram:aset die nasi lemak berape posen..
nama saya nur haiza..
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 12-9-2009 12:52 AM |All posts
Terus-terang saya katakan yang saya tidak kisah &tayang* aset yang dimiliki kerana mereka yang ingin menonton filem ini di pawagam perlu membeli tiket untuk menyaksikannya. Jadi, apa salahnya saya berikan sesuatu yang tidak biasa dilihat ketika saya berlakon drama. .

hmmmss..tayang barang dah nak expired...
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 12-9-2009 01:15 AM |All posts
kopek tua laaaa...
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 12-9-2009 01:17 AM |All posts
murahan...choy btol!!...pikir 2,3 juta kali kalo aku jadi laki nak cari calon isteri...
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 12-9-2009 01:26 AM |All posts
skarang nak tayang...aset pon dah tua, ada ke yg sudi nengok
Yes I do shop but not a single cent is coming out from your pocket. So shut the f**k up.
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 12-9-2009 01:29 AM |All posts
maner asetnye nok..iols tak larat nak bace artikel panjang tuh..
presiden ezrey fc...vleyhhhhh??
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 12-9-2009 01:30 AM |All posts
desperado sangat ker nak tayang aset bagai??
hijab online : https://www.facebook.com/pages/CrEatIoNsItE/29081278103
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 12-9-2009 01:49 AM |All posts
tayang asset to lure people to buy ticket????? mentality apa ni.....
petai power!!!
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 12-9-2009 02:05 AM |All posts
eee...ape lg la minah ni...mmg sesuai la citer tu ngan realiti dia...eheks
Reply

Props Report

You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 25-10-2014 08:35 AM , Processed in 0.287996 second(s), 36 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top