CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
View: 34696|Reply: 308

Imej baru Heliza??

 Close [Copy link]
Post time 18-2-2010 10:03 PM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login














kredit to budiey.com...TQVM


Majlis Pelancaran Single Terbaru Heliza Helmi berjudul Panggil Namaku ptg tadi di  tingkat 30, Hotel Crowne Mutiara Plaza. Syarikat milik Heliza, Heliza Helmi Productions yang ditubuhkan dua tahun lalu jugak dilancarkan petang tadi. Kata Heliza, imej bertopi ini khusus untuk majlis ni yg bersesuaian dengan konsep lagu terbaru yang agak hip dan rancak katanya. Mata Heliza tu....mcm baju Pejal Tahir pun ada skit2 khannn...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:04 PM | Show all posts | Share
stylo....comey cam bese.. i likeee..
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:07 PM | Show all posts | Share
suara die ni bukannyer best pn
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-2-2010 10:08 PM | Show all posts | Share
konsep baju pesal tahir versi pempuan..
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:11 PM | Show all posts | Share
mek tetap tak suka kt sheols wlubgimana pun


ampunn abg dini
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:14 PM | Show all posts | Share
ok la jugak...sbb masih pakai tudung yg btol...takde jambul2 tersembol sana sini...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:17 PM | Show all posts | Share


btol ke yg kt blakang heliza tu cipanbakar?... muke ala2 perogol besiri pon ade...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:19 PM | Show all posts | Share
papa vogue suke haliza..
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:21 PM | Show all posts | Share
http://farm5.static.flickr.com/4045/4367065245_1280edcc89_o.jpg

btol ke yg kt blakang heliza tu cipanbakar?... muke ala2 perogol besiri pon ade...
philipinoe2 Post at 18-2-2010 22:17


aahahahah...nama baru die hapa??? cipan_kembali ker??
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:22 PM | Show all posts | Share
http://farm5.static.flickr.com/4045/4367065245_1280edcc89_o.jpg

btol ke yg kt blakang heliza tu cipanbakar?... muke ala2 perogol besiri pon ade...
philipinoe2 Post at 18-2-2010 22:17

ha ha...betul kut tu si cipan
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:22 PM | Show all posts | Share
mek tetap tak suka kt sheols wlubgimana pun


ampunn abg dini
jingga007 Post at 18-2-2010 22:11

nape mek tak suke die??
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:23 PM | Show all posts | Share
wahh...meleps....trend pakai glove sudah menguasai..ni gara2 FT la..heeheehh
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:23 PM | Show all posts | Share
nape mek tak suke die??
UnaHusna Post at 18-2-2010 22:22


no reason for that :kant:


tp hape2 pun tetap xsuka


Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:24 PM | Show all posts | Share
papa vogue suke haliza..
papa_vogue Post at 18-2-2010 22:19


wwuuaahh!! abg cipan!!
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:24 PM | Show all posts | Share
aahahahah...nama baru die hapa??? cipan_kembali ker??
skymania Post at 18-2-2010 22:21

tadi nampak cam cikbab , ma yu hee pun dia gak kut ampun cipan...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:25 PM | Show all posts | Share
http://farm5.static.flickr.com/4045/4367065245_1280edcc89_o.jpg

btol ke yg kt blakang heliza tu cipanbakar?... muke ala2 perogol besiri pon ade...
philipinoe2 Post at 18-2-2010 22:17


tu abah dia la noks
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:28 PM | Show all posts | Share
cantik la die...
even pki tudun bawal pon santeq okey..
tp die ni kabut la...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:31 PM | Show all posts | Share
wah..suke jgk
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:32 PM | Show all posts | Share
dah berjangkit ngan mek iti le tu...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:34 PM | Show all posts | Share
sape pakcik belakang dia tu?
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:36 PM | Show all posts | Share
wow..hehehe i like
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-2-2010 10:38 PM | Show all posts | Share
sape pakcik belakang dia tu?
shahx Post at 18-2-2010 10:34 PM


bapaknya kot?
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:40 PM | Show all posts | Share
wah..pakcik belakang jd tanda tny..ahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:41 PM | Show all posts | Share
wah..pakcik belakang jd tanda tny..ahahahah
puteri-jelmaan Post at 18-2-2010 22:40

jom gossip pakcik belakang tu...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2010 10:43 PM | Show all posts | Share
mata dia cantik ekk....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

28-8-2015 01:25 PM GMT+8 , Processed in 0.225357 second(s), 12 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list