Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
24401
View
8
Reply

Sakit di bahagian ari-ari

[Copy link]

Author: jlocute       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-11-2010 07:20 PM | Show all posts |Read mode
Saya sekarang sakit dia area ari2 dan atas bahagian perut dan kadang2 bahagian kealuan saa rasa macam berdenyut2 kenapa ye?
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2010 11:46 PM | Show all posts
Saya sekarang sakit dia area ari2 dan atas bahagian perut dan kadang2 bahagian kealuan saa rasa maca ...
jlocute Post at 6-11-2010 19:20


kencing lawas tak?

sakit ke senak?
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2010 12:15 AM | Show all posts
biasanye klo sakit kt situ kemgkinan kencing kotor. better p cek cpt takot kena jgkitan kt pundi kencing..
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2010 01:03 AM | Show all posts
penah kene gak mcm ni. pastu bila kencing rasa panas n sakit. sikit je keluar. kalau sikit2 je sakitnya, saya minum jus cranberi banyak2. ok je lepas tu. tapi penah kene sampai demam n pedih sangat kat ari2 sampai xbole bangun. ni memang gi jumpa dr la. dapat antibiotik terus baik. pastu kene minum banyak air lebih kurang 3L sehari.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-11-2010 01:04 AM | Show all posts
Reply 2# azmira81


    Azmira.. senak tu takder, cuma rasa sakit jer... kencing i lawas
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2010 03:10 AM | Show all posts
jangkitan kencing or kencing kotor kot..gi jumpa doktor, nanti dia check air kencing.. kalau betul jangkitan kencing, nanti di bagi antibiotik, ok lah..
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2010 10:25 AM | Show all posts
mana nk beli jus cranberi tu?
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2010 01:09 PM | Show all posts
kat mana2 supermarket ader.... cari kat bahagian jus2. ader mcm2 jenis.
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2010 07:56 AM | Show all posts
minum air bali boleh buat sendiri...untuk kencing kotor
kekadang turun peranakan pergilah berurut....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.226504s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list