CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 4497|Reply: 0

[Clothes & Fashion] Maar uiteraard beschikken deze replica horloges met Zwitserse uurwerken ook over heel verschillende soorten uurwerken

[Copy link]
Post time 13-12-2023 10:24 AM | Show all posts |Read mode
Ik zal hier niet te veel in detail treden, maar het belangrijkste verschil is dat de Santos een zelfopwindend uurwerk heeft en dat de Speedmaster elke (andere) dag met de hand moet worden opgewonden. Als dit een horloge wordt dat je dag in dag uit wilt dragen, maakt dit een enorm verschil. Maar als je, zoals ik, elke dag een ander horloge draagt, maakt dit eigenlijk niet zoveel uit.

Dan is er nog een laatste verschil dat ik replica horloges wil noemen. Ik vind dat de Santos echt een horloge is dat alleen aan zijn fantastische armband gedragen mag worden. De Speedmaster daarentegen ziet er niet alleen geweldig uit op zijn armband, maar ook op bijna elke band, vooral een mooie NAVO. Ik heb geprobeerd de armband van mijn Santos af te halen, maar hij wilde niet loskomen. En eerlijk gezegd vind ik het niet erg. De goedkope nephorloges zien er gewoon zo goed uit op de armband met de verborgen sluiting. Ik denk dat het ook goed zou staan op een mooie leren band. Maar het komt zeker niet eens in de buurt van de status van ‘bandmonster’ van de Speedmaster.

De nieuwe Speedmaster-armband is rolex replica fenomenaal en ik draag mijn Speedmaster er het meest op. Maar je kunt werkelijk elke riem om de goede oude Speedy gooien, en hij zal hem zo goed dragen! Dus als jij het type bent dat het uiterlijk van je perfecte replica Omega-horloges graag wil veranderen met verschillende bandjes, ga dan voor de Snel.

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

11-5-2024 01:52 AM GMT+8 , Processed in 0.245531 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list