CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
Show: 7788|Reply: 6

~~~D'QISTEE BEAUTY~~~

[Copy link]

Rank: 2

Post on 13-4-2011 02:43 PM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Kita sebagai wanita kita tak pernah lari dari dunia kecantikan. Jadi saya selalu mencari produk yang sesuai dan suka berkongsi dengan kawan-kawan diluar sana dan sanak saudara. Kita sedia maklum bahawa produk kecantikan yang mengandungi HIDROKUINON amat lah bahaya untuk kulit kita dan kesihatan. Oleh itu, kita hendaklah berhati-hati dalam memilih produk kecantikan.

Memperkenalkan produk D'QISTEE BEAUTY yang masih baru dipasaran tapi mempunyai permintaan yang tinggi kerana produk ini bahan utama nya adalah MADU dan TIDAK MENGANDUNGI HIDROKUINON.


Cubalahproduk unggul ini dirumus khas dengan sari madu, sebuk mutiara dan herba yangterpilih
dari Malaysia, Indonesia danChina. Terbukti secara klinikal. Amatberkesan untuk:




Kulitkusam, berjerawat dan berjeragat


Menjadikankulit lebih anjal dan tegang.


Gebu,halus, cerah secara semulajadi, segar dan awet muda


Merasaiperubahan dalam masa 1
BULAN





Pengasasnya Puan Azineeta

Testimonial:



Memperkenalkan produk D'QISTEE BEAUTY



1 set berharga RM120

Berminat boleh PM saya atau SMS 0138937303

http://almirabeautyonlineshop.blogspot.com/
Reply

Props Report

Rank: 2

Post on 20-4-2011 08:41 AM |All posts
kita sedia maklum dengan kebaikan madu untuk kesihatan kita kan.. jadi tak mustahil ianya bagus untuk kulit kita juga.... keluarga saya sendiri pakai dan mengalami kesan positif dengan pemakaian d'qistee..
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 17-10-2011 03:01 PM |All posts
salam, saya pengguna baru D'Qistee, hope muka saya akan bebas dr jeragat & jerawat....
arisyaaaaa
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 21-10-2011 03:03 PM |All posts
Reply 3# arisya005

insyallah arisya nnt syer2 laa kat kami di sini...
saya pun dah ramai testimoni yg kulit merka bebas dari jeragat dan cantik licin
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 9-11-2011 11:27 AM |All posts
kalau kulit kusam dan berjeragat mcm mana ye..boleh pakai ini ke
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 15-2-2013 09:12 PM |All posts
pm cara nak order...ada diskaun x?
pu3teja
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 18-10-2013 07:58 AM |All posts
pernah pakai...bagus.. jd berseri-seri muka... rasa mcm nak pakai balik..sape jual sila pm ye sbb dulu kwn blikan kat kelantan hehehe
Reply

Props Report

You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 2-8-2014 06:28 AM , Processed in 0.595825 second(s), 21 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top