Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
9328
View
6
Reply

~~~D'QISTEE BEAUTY~~~

[Copy link]

Author: ck_ayumi86       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-4-2011 02:43 PM | Show all posts |Read mode

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Kita sebagai wanita kita tak pernah lari dari dunia kecantikan. Jadi saya selalu mencari produk yang sesuai dan suka berkongsi dengan kawan-kawan diluar sana dan sanak saudara. Kita sedia maklum bahawa produk kecantikan yang mengandungi HIDROKUINON amat lah bahaya untuk kulit kita dan kesihatan. Oleh itu, kita hendaklah berhati-hati dalam memilih produk kecantikan.

Memperkenalkan produk D'QISTEE BEAUTY yang masih baru dipasaran tapi mempunyai permintaan yang tinggi kerana produk ini bahan utama nya adalah MADU dan TIDAK MENGANDUNGI HIDROKUINON.


Cubalahproduk unggul ini dirumus khas dengan sari madu, sebuk mutiara dan herba yangterpilih
dari Malaysia, Indonesia danChina. Terbukti secara klinikal. Amatberkesan untuk:




Kulitkusam, berjerawat dan berjeragat


Menjadikankulit lebih anjal dan tegang.


Gebu,halus, cerah secara semulajadi, segar dan awet muda


Merasaiperubahan dalam masa 1
BULAN





Pengasasnya Puan Azineeta

Testimonial:



Memperkenalkan produk D'QISTEE BEAUTY



1 set berharga RM120

Berminat boleh PM saya atau SMS 0138937303

http://almirabeautyonlineshop.blogspot.com/
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-4-2011 08:41 AM | Show all posts
kita sedia maklum dengan kebaikan madu untuk kesihatan kita kan.. jadi tak mustahil ianya bagus untuk kulit kita juga.... keluarga saya sendiri pakai dan mengalami kesan positif dengan pemakaian d'qistee..
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2011 03:01 PM | Show all posts
salam, saya pengguna baru D'Qistee, hope muka saya akan bebas dr jeragat & jerawat....
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2011 03:03 PM | Show all posts
Reply 3# arisya005

insyallah arisya nnt syer2 laa kat kami di sini...
saya pun dah ramai testimoni yg kulit merka bebas dari jeragat dan cantik licin
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2011 11:27 AM | Show all posts
kalau kulit kusam dan berjeragat mcm mana ye..boleh pakai ini ke
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2013 09:12 PM | Show all posts
pm cara nak order...ada diskaun x?
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2013 07:58 AM | Show all posts
pernah pakai...bagus.. jd berseri-seri muka... rasa mcm nak pakai balik..sape jual sila pm ye sbb dulu kwn blikan kat kelantan hehehe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.190116s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list