CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
1234Next
Return Post new threads
Show: 17720|Reply: 99

Bekas balak Tiz Calon PRU13

[Copy link]

Rank: 1

Post on 10-8-2012 03:07 PM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login


Terbaca di sebuah forum politik dan beberapa blog baru-baru ini tentang seorang anak Ahli Parlimen yang dulu memang hangat digosipkan dengan seorang artis ni, dan dia juga banyak dikaitkan dengan aktiviti sosial bersama rakan-rakan anak pemimpin umno nya.

Malah dia ini juga pernah dikatakan menghidap penyakit HIV! Tetapi baru ni mengeluarkan kenyataan dalam akhbar 'bukan sakit tapi sibuk dengan pelajaran', tak lain dan tak bukan dia adalah Aizat Fikri, anak kepada Dato Nasir Fikri dan cucu kepada Tan Sri Ibrahim Fikri.
Keluarga ini adalah keluarga yang mengawal negeri Terengganu, dari segi politik dan ekonomi dari sejak dahulu lagi, sebab tu keluarga mereka ni kaya raya.Kalau tanya orang Terengganu, katanya harta keluarga mereka tu 10 Generasi pun cukup makan, tapi rakyat papa kedana.
Tapi walaupun pemimpinnya korup atau kenyang tanpa menghiraukan rakyat, orang-orang atau penyokong Umno tetap tak nampak, sebab itulah mereka menyokong baru-baru ini untuk Aizat Fikri bertanding di Parlimen Kuala Nerus,katanya adalah calon terbaik.Kalau benar ini terjadi kesian lah kat pelakon Tiz Zaqyah yang putus dengan dia tu, dan makin berleluasalah 'kerpartian anak beranak' selepas ini

http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=News&file=article&sid=22159

tak pasal-pasal,tak pe la tak de rezeki kan tiz nak bwat mcm mana
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 10-8-2012 03:13 PM |All posts
Tiz pilih yg seangkatan, sesama retis ~ Abg Remy Bangla kekdahnyer

Mcm langit dgn bumi beza Aizat Fikri nih dgn Remy ishak
Counting for the day to come...tik tok tik tok...
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 10-8-2012 03:13 PM |All posts
tiz penah kapel dgn mamat ni ke??? apsal aku tak tau...ketinggalan ketapi la plakk...
SpIcE uP yOuR lIfE !!!!!!!
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 10-8-2012 03:18 PM |All posts
Ha'ah bila mase ek deollls kapel?...
iollls tercicir ketapi ker nie
auwwwwwww
me... myself & I
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 10-8-2012 03:25 PM |All posts
yer ke? xtau pun...
QAA d hatiku...
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 10-8-2012 03:40 PM |All posts
opss...adik kawan i.


Last edited by tapibukanaku on 10-8-2012 03:49 PM

KJ jadi Menteri, Azmin Ali jadi MB...ohsemm!
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 10-8-2012 03:41 PM |All posts
mane karatt tiz...sila jwb gosip ni
--> ADD fb https://www.facebook.com/penganjur.carikdrama

Lagu feveret June14: Rude - MAGIC! >> Fancy - Iggy Azalea >> All For Me - John Legend
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 10-8-2012 03:42 PM |All posts
xtau pon.....
Ganyang Style
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 10-8-2012 03:47 PM |All posts
sape vip sendu fikri fikrun neh?tapi hensem lagi remy kot
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 10-8-2012 03:50 PM |All posts
oo..tiz couple ngan dia masa lom pames lagi ke coz asal ramai taktau??
Reply

Props Report

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 10-8-2012 03:52 PM |All posts
tizz penah kapel ngn dia ni..yeker
urbanla sgt ko tuuuu...
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 10-8-2012 03:57 PM |All posts
hensem juga..pandai tiz pilih
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 10-8-2012 03:58 PM |All posts
mengawal negeri terengganu...ayat x bleh blah
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 10-8-2012 03:58 PM |All posts
kosong 4 ke kosong 3???
it is good to compete, not to compare...
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 10-8-2012 04:14 PM |All posts
Ye ker , tak pe... Remy tetap di hatinya
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 10-8-2012 04:19 PM |All posts
Keluarga ini adalah keluarga yang mengawal negeri Terengganu, dari segi politik dan ekonomi dari sejak dahulu lagi, sebab tu keluarga mereka ni kaya raya.Kalau tanya orang Terengganu, katanya harta keluarga mereka tu 10 Generasi pun cukup makan, tapi rakyat papa kedana.


mungkin ini sebab TZ meninggalkan mamat tu....... tak berkat tu........
cloud and wind
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 10-8-2012 04:21 PM |All posts
penah kuar gossip tapi tiz cakap dia sendiri pon tak kenal dgn mamat nie
cuma gf mamat nie ala2 chinese look mcm tiz !
SOME LUCKY DAY EACH NOVEMBER
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 10-8-2012 04:28 PM |All posts
rugi ler tiz, kalau x boleh la lawan dgn miss fake.
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 10-8-2012 04:30 PM |All posts
macam-macam la..
saya sayang kucing saya...
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 10-8-2012 04:33 PM |All posts
Boleh tahan... bagi i better than habang remy...
Full time-lurker & SR...
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 10-8-2012 04:41 PM |All posts
pernah dapat HIV? hiiiii
I love foods ..
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 10-8-2012 04:42 PM |All posts
toby79 posted on 10-8-2012 04:33 PM
Boleh tahan... bagi i better than habang remy...

hehe..better dari segi apa tu?
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 10-8-2012 04:45 PM |All posts
biar betik penah dpt hiv..
http://www.facebook.com/#!/pages/FDCollections/50537667614
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 10-8-2012 05:02 PM |All posts
kisah si aizat ni pernah kluar dlu.. pasal parti liar anak2 VIP..

http://penerangandppns.blogspot.com/2010/11/hebat-kereta-anak-pemimpin-umngok-tuan.html

Jam 11 malam pula suasana menjadi panas apabila Aizat Fikri (anak kepada Ahli Parlimen Kuala Nerus) tiba dengan VW merah apa yang menambah hangatnya lagi ialah pasangan beliau yang dikatakan dan kelihatan seperti seorang pelakon dipercayai Tiz Zaqyah (pelakun drama Nur Kaseh )........





dia ni mmg taste amoi2 jer ker?






nothing burns like an old flame
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 10-8-2012 05:07 PM |All posts
celah mn iras tiznye?
Adli,adline,iman & atief
Reply

Props Report

1234Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 25-10-2014 05:24 PM , Processed in 0.235205 second(s), 41 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top