Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
1234Next
Return to list New
19944
View
99
Reply

Bekas balak Tiz Calon PRU13

[Copy link]

Author: sandra79       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-8-2012 03:07 PM | Show all posts |Read mode

Terbaca di sebuah forum politik dan beberapa blog baru-baru ini tentang seorang anak Ahli Parlimen yang dulu memang hangat digosipkan dengan seorang artis ni, dan dia juga banyak dikaitkan dengan aktiviti sosial bersama rakan-rakan anak pemimpin umno nya.

Malah dia ini juga pernah dikatakan menghidap penyakit HIV! Tetapi baru ni mengeluarkan kenyataan dalam akhbar 'bukan sakit tapi sibuk dengan pelajaran', tak lain dan tak bukan dia adalah Aizat Fikri, anak kepada Dato Nasir Fikri dan cucu kepada Tan Sri Ibrahim Fikri.
Keluarga ini adalah keluarga yang mengawal negeri Terengganu, dari segi politik dan ekonomi dari sejak dahulu lagi, sebab tu keluarga mereka ni kaya raya.Kalau tanya orang Terengganu, katanya harta keluarga mereka tu 10 Generasi pun cukup makan, tapi rakyat papa kedana.
Tapi walaupun pemimpinnya korup atau kenyang tanpa menghiraukan rakyat, orang-orang atau penyokong Umno tetap tak nampak, sebab itulah mereka menyokong baru-baru ini untuk Aizat Fikri bertanding di Parlimen Kuala Nerus,katanya adalah calon terbaik.Kalau benar ini terjadi kesian lah kat pelakon Tiz Zaqyah yang putus dengan dia tu, dan makin berleluasalah 'kerpartian anak beranak' selepas ini

http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=News&file=article&sid=22159

tak pasal-pasal,tak pe la tak de rezeki kan tiz nak bwat mcm mana
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:13 PM | Show all posts
Tiz pilih yg seangkatan, sesama retis ~ Abg Remy Bangla kekdahnyer

Mcm langit dgn bumi beza Aizat Fikri nih dgn Remy ishak
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:13 PM | Show all posts
tiz penah kapel dgn mamat ni ke??? apsal aku tak tau...ketinggalan ketapi la plakk...
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:18 PM | Show all posts
Ha'ah bila mase ek deollls kapel?...
iollls tercicir ketapi ker nie
auwwwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:25 PM | Show all posts
yer ke? xtau pun...
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:40 PM | Show all posts
opss...adik kawan i.


Last edited by tapibukanaku on 10-8-2012 03:49 PM

Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:41 PM | Show all posts
mane karatt tiz...sila jwb gosip ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:42 PM | Show all posts
xtau pon.....
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:47 PM | Show all posts
sape vip sendu fikri fikrun neh?tapi hensem lagi remy kot
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:50 PM | Show all posts
oo..tiz couple ngan dia masa lom pames lagi ke coz asal ramai taktau??
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:52 PM | Show all posts
tizz penah kapel ngn dia ni..yeker
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:57 PM | Show all posts
hensem juga..pandai tiz pilih
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:58 PM | Show all posts
mengawal negeri terengganu...ayat x bleh blah
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 03:58 PM | Show all posts
kosong 4 ke kosong 3???
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 04:14 PM | Show all posts
Ye ker , tak pe... Remy tetap di hatinya
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 04:19 PM | Show all posts
Keluarga ini adalah keluarga yang mengawal negeri Terengganu, dari segi politik dan ekonomi dari sejak dahulu lagi, sebab tu keluarga mereka ni kaya raya.Kalau tanya orang Terengganu, katanya harta keluarga mereka tu 10 Generasi pun cukup makan, tapi rakyat papa kedana.


mungkin ini sebab TZ meninggalkan mamat tu....... tak berkat tu........
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 04:21 PM | Show all posts
penah kuar gossip tapi tiz cakap dia sendiri pon tak kenal dgn mamat nie
cuma gf mamat nie ala2 chinese look mcm tiz !
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 04:28 PM | Show all posts
rugi ler tiz, kalau x boleh la lawan dgn miss fake.
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 04:30 PM | Show all posts
macam-macam la..
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 04:33 PM | Show all posts
Boleh tahan... bagi i better than habang remy...
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 04:41 PM | Show all posts
pernah dapat HIV? hiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 04:42 PM | Show all posts
toby79 posted on 10-8-2012 04:33 PM
Boleh tahan... bagi i better than habang remy...

hehe..better dari segi apa tu?
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 04:45 PM | Show all posts
biar betik penah dpt hiv..
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 05:02 PM | Show all posts
kisah si aizat ni pernah kluar dlu.. pasal parti liar anak2 VIP..

http://penerangandppns.blogspot.com/2010/11/hebat-kereta-anak-pemimpin-umngok-tuan.html

Jam 11 malam pula suasana menjadi panas apabila Aizat Fikri (anak kepada Ahli Parlimen Kuala Nerus) tiba dengan VW merah apa yang menambah hangatnya lagi ialah pasangan beliau yang dikatakan dan kelihatan seperti seorang pelakon dipercayai Tiz Zaqyah (pelakun drama Nur Kaseh )........





dia ni mmg taste amoi2 jer ker?






Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2012 05:07 PM | Show all posts
celah mn iras tiznye?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.190438s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list