Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
1234Next
Return to list New
12191
View
93
Reply

[Jenayah] Jijik! Di Kalimantan, Orang Utan dijadikan pelacur

[Copy link]

Author: solstice       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-9-2012 10:08 PM | Show all posts |Read mode
Amik dari peristiwa dunia
Nak pitam aku membacanya
ada youtube tapi x sanggup tengok
Sapa2 tengok sila komen



Ditulis oleh: notakosong

Mengaibkan dan jijik, tak sangka pernah berlaku kes sebegini di muka bumi ini. Di Kaimantan, bukan sahaja manusia dijadikan pelacur, malah juga Orang Utan!

Ini sebuah kisah yang berlaku di kepulauan Borneo, atau lebih tepat lagi di kawasan pendalaman Indonesia kerana pula Borneo itu amat luas.

Ini kisah mengenai Pony, seekor Orang Utan betina yang dikurung dan dijadikan pelacur dan hamba seks kepada pelanggan yang sanggup datang dari jauh untuk melakukan perbuatan terkutuk dengan haiwan tersebut.

Pony ditemui di sebuah Perkampungan pelacur yang terletak di pendalaman Borneo Indonesia, dirantai pada dinding, dan terbaring di sebuah tilam yang penuh dengan sisa-sisa air mani manusia tidak berakal yang bernafsukan binatang.

Pony ditangkap, dan kemudian bulunya dicukur, setiap hari dicukur kononnya untuk membuatkan ia lebih berselera kepada jantan tidak berperikemanusiaan yang sanggup membayar untuk bersenggama dengannya.

Kulit Pony yang terdedah akibat bulunya dicukur itu, mempunyai jangkitan kulit akibat kesan gigitan nyamuk yang digaru oleh Pony sehingga mengakibatkan kudis.

Berikut merupakan gambar sedih Pony ketika ditemui dalam tahanan, (Amaran SPOILER)


Jijik bukan! Sedih melihat keadaan haiwan itu yang diperlakukan sedemikian rupa!.

Pembela Pony itu langsung tidak mahu melepaskan Pony kerana mendakwa ianya bertuah dan memberikan pendapatan lebih kepada mereka. Orangutan Survival Foundation mengambil masa setahun selepas memperoleh maklumat itu untuk akhirnya berjaya menyelamatkan Pony.

Dalam beberapa cubaan sebelum itu, pegawai dari Orangutan Survival Foundation dihalau dan diugut dengan pisau dan parang beracun oleh penduduk Kampung Pelacuran itu.

Akhirnya dengan kerjasama pegawai perhutanan tempatan dan sekumpulan 35 orang askar upahan bersenjatakan AK-47, sahaja baru kumpulan itu berjaya menyelamatkan Pony.

Pony kini telah dibiarkan bebas dan kini sudah akhirnya mempunyai bulu dan hidup seperti Orang Utan yang lain.

Bagi yang sanggup mengikuti lebih lanjut kisah Pony, boleh tontoni dokumentari ini : http://www.youtube.com/watch?v=Qv8NlidN2wg#t=12m40s

Jijik! Memalukan! Tak tau apa lagi yang hendak diperkatakan, tak pernah terfikir bahawa kes sedemikian boleh berlaku di Kalimantan.

Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:14 PM | Show all posts
Ayooo..sapa la manusia bodoh tu yg langgan org utan
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:16 PM | Show all posts
hoax......
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:20 PM | Show all posts
jijiknyaaa..... kesian binatang tu... manusia yang buat mcm tu mmg tahap keji
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:21 PM | Show all posts
kejamnyeeee.... kena sepak2 mcm tu jer...jijiijijijijijikkkkkkkkkk gileeee!
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:24 PM | Show all posts
ni la nm nye mnusia yg bnafsukan binatang..x da akal
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:26 PM | Show all posts
takda apa dengan bidio tu la kakak. dokumentari biasa2 saja tentang usaha aktivis alam untuk selamatkan orang utan.

owner tu pompuan. siap nangis2 lagi masa pony dibawa kuar dari rumah jahanam tuh.

love, lust, money - the three things that turn humans into complete idiots.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:27 PM | Show all posts
Semar.Mendems posted on 6-9-2012 10:16 PM
hoax......

have you watched the video? i thought so too until i watched it with my own eyes.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:28 PM | Show all posts
lebih jijik dari kisah nelayan2 main dgn ikan pari yg keluar dlm CI tak lama dulu.....
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni bkn tahap mentaliti low class,tp dh tahap xde mentaliti,x ckp manusia,dorg kerjakan hewan plak..apa nak jd dh org indon ni..
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:32 PM | Show all posts
ronin posted on 6-9-2012 10:28 PM
lebih jijik dari kisah nelayan2 main dgn ikan pari yg keluar dlm CI tak lama dulu.....

disebabkan cerita itu, aku susah nak makan ikan pari hingga sekarang.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:35 PM | Show all posts
chazey posted on 6-9-2012 10:32 PM
disebabkan cerita itu, aku susah nak makan ikan pari hingga sekarang.

laa....ko pilih ler ikan pari juvenil....dah sah masih perawan lagi....
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:39 PM | Show all posts
ronin posted on 6-9-2012 10:35 PM
laa....ko pilih ler ikan pari juvenil....dah sah masih perawan lagi....

mana ko tau dia tak kena rogol nelayan pedopile?
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:41 PM | Show all posts
tsk tsk.. kejamnye manusia..
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:47 PM | Show all posts
chazey posted on 6-9-2012 10:39 PM
mana ko tau dia tak kena rogol nelayan pedopile?

kalau ada paedophile amat malang lah mana2 ikan pari, walaupun kecik tetap jadi mangsa...
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:48 PM | Show all posts
manusia oh manusia
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:52 PM | Show all posts
tiang letrik klo da dipakaikan cincu, celak, eyes shadow n dll. agaknya ada gaks org nk layan nuks
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:53 PM | Show all posts
ronin posted on 6-9-2012 10:47 PM
kalau ada paedophile amat malang lah mana2 ikan pari, walaupun kecik tetap jadi mangsa...

manusia ni kan jahat. mana hada kenal kecik ka besar. kalau udah air penuh kat kapla, suma dia balun.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:54 PM | Show all posts
Bunuh la orang utan dan denda manusia yang buat sex ngan haiwan... bukan itu ke bentuk hukuman???
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:59 PM | Show all posts
giler punye org...aduhai dgn haiwan pun sanggup keer?...pe la nak jadik....
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 10:59 PM | Show all posts
Semar.Mendems posted on 6-9-2012 10:16 PM
hoax......



errr..hoax??...cercete

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-9-2012 11:02 PM | Show all posts
perang_sivil posted on 6-9-2012 10:54 PM
Bunuh la orang utan dan denda manusia yang buat sex ngan haiwan... bukan itu ke bentuk hukuman???

Tak, hukuman manusia yg main ngan binatang ikut Islam
Bunuh2 dua2nya

Aku rasa lojiknya supaya x wujud spesis baru kacukan manusia & binatang
*ingat2 lupa*
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 11:02 PM | Show all posts
tipu la nih.... cuba tgk2 btul2 org utan tu.... cam stim semacam je.... nak gelak guling2 aku nengok....
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 11:05 PM | Show all posts
chazey posted on 6-9-2012 10:39 PM
mana ko tau dia tak kena rogol nelayan pedopile?


..tergelak baca posting ko ni ...   
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2012 11:07 PM | Show all posts
kesiannyer org utan tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.247487s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list