CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
123Next
Return to list New
View: 5430|Reply: 60

[Tempatan] Korang tak kisah sebab emak korang kaki kangkang - Mahathir

[Copy link]
Post time 19-9-2012 10:15 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Dr M says American mothers are promiscuous in attack against US free speech
By Clara Chooi
September 18, 2012
KUALA LUMPUR, Sept 18 Tun Dr Mahathir Mohamad suggested today that American mothers sleep around with just about anybody when he attacked the United States for defending free speech while PKR warned governments against exploiting Muslim anger to restrict freedoms as protests continued to spread across the Muslim world over a controversial film mocking the Prophet Muhammad.
Malaysias outspoken former prime minister said the Wests idea of freedom of expression as being a part of human rights was one that may not be accepted in the cultures of Asians or Muslims worldwide.
In contrast, PKR deputy president Azmin Ali said in a separate statement that dictatorial regimes should not exploit the anger of Muslims to curtail freedoms.
Those who blame freedoms for the production of the film are leaders who are anti-democratic and anti-freedom of the people, and are exploiting the anger of the people to reduce democratic space for political purposes, he said.
Dr Mahathir (picture) was unrelenting, however, in his attack against the US which has officially condemned the film.
It would seem that the liberal West believes that free speech is licence to curse and insult other people without limit. I think Western values have gone crazy, the now-retired Dr Mahathir wrote in his blog today.
How would one feel if someone comes up to you and calls you a custard, the offspring of sex between your mother and some man who is not your legally wedded father?
The Americans would feel nothing because in their society this is normal. Their mothers sleep around with just about anybody, said the controversial political veteran.
Such a practice would be considered a norm in an American society, he said, adding that apart from American mothers, fathers behave much the same way.
It is an expression of the equality of the sexes, he said.
Dr Mahathir was railing against US Secretary of State Hillary Clinton, whom he said had appeared to defend the maker of the film when the latter was quoted in the media as saying, We do not stop individual citizens from expressing their views, no matter how distasteful they may be.


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-9-2012 10:16 AM | Show all posts | Share
setuju? hehe
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:20 AM | Show all posts | Share
tgk saja filemnya...

filem menggambarkan negara katanya..
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:20 AM | Show all posts | Share
hidup ketuanan civil liberty


sukur hamdalah.. inilah yg amnesty international suka
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:21 AM | Show all posts | Share
fuhhh... trend bukak thread tajuk mengancam kah ini?



jawapan saya... tak setuju... madey terpengaruh sangat dengan film dan skandal kat US... masih ramai yg tidak mengamalkan seks bebas..

sama lah jugak kita tak setuju bila ada yg cakap org malaysia tinggal atas pokok atau dalam gua...(walaupun ada yg masih tinggal dalam gua)
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:24 AM | Show all posts | Share
ohh.. penggunaan istilah kaki kangkang nih elham pembuka thread.... how crude...
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:25 AM | Show all posts | Share

astagaaaaaaaaaaaaaaaa Mahathir...    


mcm la kat Malaysia ni binik2 orang tak de yg kaki kangkang....
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:33 AM | Show all posts | Share
freedom of the press is of utmost importance in the states - lantak ape org len nk ckp lah ... yanks can b obnoxious n self important ... it's juz d way they r ... maybe x all, but a lot
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:35 AM | Show all posts | Share
mengata kawan baik sundri nampaknya.... freedom of speech at its best....
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:37 AM | Show all posts | Share
wow...........!
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:38 AM | Show all posts | Share
Orang kafir masuk neraka, Mahathir turut ikut ke?
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:39 AM | Show all posts | Share
Asyik2 muka ni jek yg ditanya oleh press.. Si Najib & Pak lah tu dah tak relevan ke??
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:39 AM | Show all posts | Share
kat mesia atau negara lain owang pompuan tidor sesopannya ke
kat mana2 pun sama je
cukup2lah tgk citer diaorg jgn smp terpengaruh dgn nak kata gitu gini
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-9-2012 10:41 AM | Show all posts | Share
How would one feel if someone comes up to you and calls you a custard, the offspring of sex between your mother and some man who is not your legally wedded father?
The Americans would feel nothing because in their society this is normal. Their mothers sleep around with just about anybody, said the controversial political veteran.


oh ya kpd yg masih belum tau dlm filem keparat itu muhammad dipanggil bcustard... dan mereka buat dia mengakuinya
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:44 AM | Show all posts | Share
memang pun sewaktu aku di sana , memang senang saja nak ajak rakan sekerja perempuan tidur seranjang. tambahan kalau terkurung lama.  bini orang , anak tak dara semua boleh. nasib la aku ni islam pprt kalau islam demokrat macam ustad badrun mau disapunya habis buat kaunseling pukul 3 pagi
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:45 AM | Show all posts | Share
tu n cakap english ke, ckap loghat utagha?

kalo tun cakap loghat utagha mesti lagu ni..

hang pa takpa la, mak hangpa ( org2 US) dok main merata...nak haram betui la hang pa ni...

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-9-2012 10:47 AM | Show all posts | Share
korang setuju ke idak dgn madey nih?

lagipun dah terbukti separuh drp anak2 yg lahir kat barat ialah anak luar nikah...
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:49 AM | Show all posts | Share
salimrock posted on 18-9-2012 08:45 PM
tu n cakap english ke, ckap loghat utagha?

kalo tun cakap loghat utagha mesti lagu ni..

hang ni tau nak pancoq je ! (loghat utara)...
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:50 AM | Show all posts | Share
cmf_kunyit posted on 19-9-2012 10:49 AM
hang ni tau nak pancoq je ! (loghat utara)...

hang jgn dok panchoq merata noo...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-9-2012 10:50 AM | Show all posts | Share
awangbok posted on 19-9-2012 10:44 AM
memang pun sewaktu aku di sana , memang senang saja nak ajak rakan sekerja perempuan tidur seranjang ...

jadi betullah cakap madey ya awe?
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:55 AM | Show all posts | Share
petola posted on 19-9-2012 10:50 AM
jadi betullah cakap madey ya awe?

kalau ikut pengalaman aku selama setahun lebih  bekerja di sana. aku sokong 100 persen. mula mula dulu tak caya juga sebab mungkin aku dipengaruhi oleh filem mat salleh tapi one night stand ni rasanya semudah makan agar agar saja . senangsangat. depa suka sangat orang malaysia  ni hahahhaaha. p la kerja sana mesti best.

Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 10:55 AM | Show all posts | Share
petola posted on 19-9-2012 10:47 AM
korang setuju ke idak dgn madey nih?

lagipun dah terbukti separuh drp anak2 yg lahir kat barat ia ...

Sejak zaman pemerintah Madey, Mesia ni pon apa kurangnya dgn anak luar nikah nih..

Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 11:15 AM | Show all posts | Share
yg buang baby dari tingkat 3 tuh ummah amerika ka?


Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 11:30 AM | Show all posts | Share
tun bidas US psl filem hina nabi tu.. betul la ape dia ckp. aku setuju. korang tk marah ke org kapir hina nabi kite tp korang marah plak tun bidas org kapir mcm tu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 11:36 AM | Show all posts | Share
petola posted on 19-9-2012 10:47 AM
korang setuju ke idak dgn madey nih?

lagipun dah terbukti separuh drp anak2 yg lahir kat barat ia ...

kalau tgk pilem2 atau rancangan apa2 jelah kat us ni cam biasa je ibu2 tunggal kat sana tu dikalangan mereka yg hamil luar nikah.. dan tak semua ibu bapa yg adelah dikalangan yg berkawen ramai je baru bertunang dah ada anak 2-3 ke kawen nya ntah bila sanggup dok sedudukkan gitu.bg dorang nak kawen ni mcm perkara yg agak sukar sbb ade komitmen bagaikan nnt nak bercerai mcm2 hal yg dibangkitkan terutama soal harta.jenis depa masa nak mencari kekasih/suami biasa je tido dulu semalam dua..kecuali yg konservatif je tu pun berapa kerat sgt hny nak tido bersama lepas kawen dak.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

27-5-2015 05:37 PM GMT+8 , Processed in 0.693172 second(s), 15 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list