CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
1234567Next
Return Post new threads
Show: 4081|Reply: 154

Edisi Kantoi: DSAI Didapati Bersalah Meliwat

[Copy link]

Rank: 3Rank: 3

Post on 8-3-2013 02:43 PM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Bapa Saiful Bukhari hari ini memohon maaf kepada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dengan mendakwa bahawa anaknya telah dipergunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab, yang didakwanya termasuk seorang pegawai perdana menteri untuk memfitnah Anwar dalam kes Liwat II.
"Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan telah menjadi mangsa fitnah ini," kata Azlan Mohd Lazim dalam satu kenyataan yang dikeluarkan dalam satu sidang akhbar hari ini.
"Dengan ini saya  memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan famili beliau. Beliau dan familinya telah banyak menderita dan sangsara akibat fitnah ini," tambahnya
Anwar telah dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9 Januari tahun lepas daripada tuduhan meliwat Saiful, yang merupakan pembantunya pada 26 Jun 2008 di sebuah kondominium di Kuala Lumpur.


Jabatan Peguam Negara telah merayu terhadap keputusan itu dan Mahkamah Rayuan akan mendengar kes pada 22 Julai.
Dalam kenyataannya, Azlan, 60, mendakwa semua kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh anaknya dan beliau sendiri, telah dirancang dan disediakan pegawai perdana menteri itu dan seorang peguam.

Malaysiakini
tidak menyiarkan identiti kedua-duanya sementara menunggu respons daripada mereka.

"Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap YB Datuk Seri Anwar, yang melibatkan anak saya."

Sumber:http://www.malaysiakini.com/news/223284


Kah kah kah kah kah... mana pencacai nak letak muka



Last edited by mohd_ali on 8-3-2013 02:54 PM

Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 8-3-2013 02:56 PM |All posts
alhamdulillah.. bapa saiful sendiri minta maaf... saiful bila lg? budak gay boy pergi mekah? pondan bapuk umno? aduhhai..
My Gps HP Tracking Number https://www.sat-gps-locate.com/
Reply

Props Report

Moderator

spread love everywhere u go

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 8-3-2013 02:57 PM |All posts
hahahha... Pak Jib, C U IN COURT!
Forgive everyone for everything
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 8-3-2013 03:00 PM |All posts

Itulah...apabila telah terbuka nya kebenaran...hilang lah kebatilan....

Orang yang suka memfitnah nie tak takut langsung dengan Allah.....


~I Truly Love Allah~
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 8-3-2013 03:01 PM |All posts
Kah kah kah... Sumpah laknat memakan diri. Allah Maha Adil.
Macai2 sila letak muka kat bontot saiful. ngahahahahahaa!!!!!
Why So Serious??
Reply

Props Report

Fighter

Tough Guy

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 8-3-2013 03:07 PM |All posts
adakah berita ini benar...

ada 2 3 mahkluk macai yg dok sibuk mengata nuart nih...semoga mereka juga telah sedar diri...

sumpah laknat apo citer weiii...

FANATIK SKIT JE
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 8-3-2013 03:18 PM |All posts
KAHKAHKAHKAHKAHKAH

PAGING for Pok Man...PAGING for Pok Man...KAHKAHKAHKAHKAH
Anfield>KL>Kuale Kangsor>
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 8-3-2013 03:26 PM |All posts
diambil dari fb ustaz zaharuddin............
(Astaghfirullahal 'azim. Saya tidaklah gemar bercakap hal politik kepartian, namun saya sentuh kerana ia punyai kaitan dengan hukum Islam. Inilah bahayanya, dengan pengakuan ini dari kes liwat ini, telah sah yang menuduh liwat sudahlah tanpa empat saksi, sekarang tuduhan pula disahkan pembohongan pula.

Bertan-tan dosa sudah tersebar di kalangan sebahagian rakyat Malaysia yang percaya dan sebar, media masa dan ketua pengarang akhbar dan majalah juga tidak kurang sangat besar dosanya. Kerana itu, dari awal, saya dan rakan ilmuwan Shariah menasihatkan berhati-hati dalam percayai bab tuduhan zina dan liwat tanpa saksi sah)

p/s - ape komen bro rashiman dalam hal ini? tetap menyatakan anwar masih meliwat selagi tidak bersumpah laknat?
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 8-3-2013 03:35 PM |All posts
Besar mane perancangan fitnah menfitnah ni, besar lg perancangan Allah. Benar salah, hanya berserah pd Allah, yg Maha Mengetahui. yg menfitnah tu xtakut ke dosa?? nauzubillah~
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 8-3-2013 03:36 PM |All posts
Tuan tanah sudah kena liwatkah..............??????????????
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 8-3-2013 03:41 PM |All posts
Sepol tak bg sama rata ngan bapak dia kot..joli sorg2..satu utk engkau..yg lain suma utk aku..
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 8-3-2013 03:47 PM |All posts
ntah2 bapak saipul yg liwat saipul.. dia kan duda... tk de lubang nk ditarah... anak jantan sndiri pun ok jerrrr.. dah tu pinjam topeng gambar anney anwar dari datok nallakarupan..dah tu saipul diberikan ekstasi 2 bijik kasi high...projek pun bermula.. malam bergempita..saipul menderita..nafsu bapaknya meronta..

kah kah kah......jangan marah!
http://airfilter80.blogspot.com/
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 8-3-2013 03:57 PM |All posts
Aku tunggu kedatangan orang kuat UMNO/BN, pak rashiman untuk memberi komen mengenai sumpah laknat saiful. Ape komen bro?
Kah kah kah kah kah kah...
Dosa menfitnah lebih besar daripada dosa membunuh.


p/s: Al maklum la, hujah psl liwat ni je yg slalu digunakan oleh macai2.
Why So Serious??
Reply

Props Report

Fighter

Tough Guy

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 8-3-2013 03:58 PM |All posts
anuar kena bersumpah laknat juga kata cai2...kalo idak kami tetap tidak percaya...
FANATIK SKIT JE
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 8-3-2013 03:59 PM |All posts
Apa nak disibukkan, mahkamah dah buktikan liwat di atas dasar
SUKA SAMA SUKA. Sebab tu kes dah tutup. Lepas ni kang, China
Doll pulak buat kenyataan, saya ta pernah kena  paw. Saya dipergunakan!......
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 8-3-2013 04:00 PM |All posts
nepe plk pak gan anak x sehaluan ni...ker ade bende yg tersirat dlm yg tersurat
sakit tu kekuatan jiwa noks
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 8-3-2013 04:01 PM |All posts
pakwetizzaqyah posted on 8-3-2013 03:47 PM
ntah2 bapak saipul yg liwat saipul.. dia kan duda... tk de lubang nk ditarah... anak jantan sndiri p ...

ko rase...???
sakit tu kekuatan jiwa noks
Reply

Props Report

Fighter

Tough Guy

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 8-3-2013 04:03 PM |All posts
yg beria2 pi menuduh kena liwat apa cer...

hadoi la cai nih...masih nk wat citer...
FANATIK SKIT JE
Reply

Props Report

19#
Invalid floors , the post has been deleted

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 8-3-2013 04:32 PM |All posts
sasukekun89 posted on 8-3-2013 03:57 PM
Aku tunggu kedatangan orang kuat UMNO/BN, pak rashiman untuk memberi komen mengenai sumpah laknat sa ...

Dalam tuduhan itu,
bukan bapak Saiful yg kena liwat,
bukan bapak Saiful yg bersumpah laknat.

macam2 citer kita dengar, Kita pun tak tahu, siapa yg bercakap benar atau siapa yg berdusta.
kalau betul Anwar tak meliwat, kenapa takut sangat nak menafikannya dengan nama Allah.

Tunggu age, komen dari Saiful pula.

Keluarga Saiful Bukhari memberitahu bahawa bapanya hilang sejak 3 minggu yang
lalau selepas mengalami masalah kewangan dan masalah keluarga.

Bapa Saiful juga dikatakan pernah mengugut beberapa pemimpin Umno untuk mendapatkan wang perbelanjaan dan apabila tidak dihiraukan Azlan Mohd Lazim hilang dan tiba-tiba muncul dipentas parti keadilan Rakyat bersama Ahli Parlimen Sungai Perani Johari Abdul yang merupakan penyokong tegar Anwar Ibrahim.

Dan tidak hairanlah apabila portal Keadilan Daily hari ini melaporkan Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim seperti berikut:

Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.

Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Anwar Ibrahim yang melibatkan anak saya, kata Azlan pada sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi ini.

Rakyat pasti peristiwa peguamcara II Mohd Yusuf yang juga dibayar oleh Anwar Ibrahim kembali lagi demi untuk memertabatkan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri.

Dalam keadaan bapa Saiful Azlan Mohd Lazim mengalami masalah Johari Bendul berjaya menangkapnya dan diberikan 'sesuatu' dengan hanya mengaku bahawa Liwat adalah konspirasi sahaja....selesai masalah.

Semalam Ng Lum Yong juga mendedahkan bahawa Anwar Ibrahim mengarahkan SUARAM membayar kepada pemberontak Sulu supaya membuat kekecohan demi untuk menggugatkan ketenteraman awam.

Rakyat perlu tahu siapa sebenarnya Anwar Ibrahim dan rakyat meminta jika benar itu adalah konspirasi Azlan Mohd Lazim dicabar bersumpah sambil menjunjung Al-Quran sepertimana yang anaknya Saiful Azlan lakukan.

Demi duit apa pun boleh jadi sanggup gadaikan maruah keluarga sendiri.

Saiful Bukhari ketika dihubungi mengatakan bahawa bapanya Azlan Mohd lazim telah dipergunakan oleh kuncu-kuncu Anwar Ibrahim yang sentiasa berkeliaran. Azlan mengaku bahawa bapanya sebelum ini bergaduh dengan keluarga sehingga keluar dari mulut Azlan, aku akan musnahkan "UMNO dan kau sekali" dan beliau terus keluar.

Saiful Bukhari akan memberi tindakbalas dalam masa terdekat.

Last edited by rashiman on 8-3-2013 04:34 PM

Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 8-3-2013 04:34 PM |All posts
berita Malaysiakini kah?......kita lihat episod seterusnya esok lusa...............
petai power!!!
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 8-3-2013 04:35 PM |All posts
rashiman posted on 8-3-2013 04:32 PM
Dalam tuduhan itu,
bukan bapak Saiful yg kena liwat,
bukan bapak Saiful yg bersumpah laknat.

Kah kah kah... Aku hanya mampu gelak.
Why So Serious??
Reply

Props Report

Rank: 2

Post on 8-3-2013 04:39 PM |All posts
Najib Razak sudah kena GAME OVER
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 8-3-2013 04:44 PM |All posts
rashiman posted on 8-3-2013 04:32 PM
Dalam tuduhan itu,
bukan bapak Saiful yg kena liwat,
bukan bapak Saiful yg bersumpah laknat.

ye laaa pok man, mahkamah pun dah buat keputusan......saipol saifool.....bapak pun diburuk burukan.....bapak ko tulah jaga ko dari kecik.....bagi pelajaran....ni ha yg ko balas....
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 8-3-2013 04:45 PM |All posts
Adakah beliau tahu gerombolan akan kalah pru 13 nanti, untuk elak masuk penjara beliau declare awal2...
kah kah kah...

curi ayat komentar orang lain.kih3...
Why So Serious??
Reply

Props Report

1234567Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 21-8-2014 08:05 PM , Processed in 0.263214 second(s), 33 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top