CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: akughi

Anwar terus cetus kontroversi

[Copy link]
 Author| Post time 22-11-2013 04:33 PM | Show all posts
TERKINI !!! ANWAR TENAT DI SERANG PENYAKIT MENTAL!!






Terjekut bila dapat berita yang Anwar Brahim tenat hari ini di serang penyakit hilang akal dengan tiba tiba.. Berita ini mungkin sekali membuatkan pengikut-pengikutnya menangis tak keruan !!Macai turut sedih melihat keadaan Anwar ketika ini !! mungkin akal fikirannya sudah k.o ..

inilah akibat dari suka menfitnah Umno , Anwar sudah hilang ingatan mengenai 40 ribu bangla belaannya yang dikatakan boikot PKR dan mengundi BN pada PRU13 lalu sehinggakan Anwar kempunan untuk kali ke 200 menjadi Perdana Menteri.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2013 04:34 PM | Show all posts
azimar_amril posted on 22-11-2013 04:33 PM
kalau boleh kasik tepeklah primary source....kalau setakat secondary source...mcm tipu je... mcm t ...

  baca sobolah ateh ...
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:37 PM | Show all posts
Al-Patih posted on 22-11-2013 04:32 PM
Isu Bangla Mengundi: PM Bangladesh Sendiri Akuinya
Suruhanjaya Tinggi Bangladesh di ...

dan daripada 53 % yang didakwa
sokong PR itu,

majoritinya adalah cina

kesimpulannya, kencing
anwar bin ibrahim lebih laris
di kalangan cina

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:39 PM | Show all posts
d'zeck posted on 22-11-2013 04:37 PM
dan daripada 53 % yang didakwa
sokong PR itu,

yang kamu minum kencing dia buat apo ...
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Media bodoh gi bg coverage lg kat mamat tua kempunan nak jd PM x dapat..
:Q

Pru14 si tua ni dah 71..dah x releven pemikiran dia sbg PM..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2013 04:41 PM | Show all posts
Al-Patih posted on 22-11-2013 04:32 PM
Isu Bangla Mengundi: PM Bangladesh Sendiri Akuinya
Suruhanjaya Tinggi Bangladesh di ...

Pengundi Bangladesh: Pembangkang cuba buat pusingan U?



KUALA LUMPUR 20 Nov. - Selepas gagal membuktikan dakwaan kerajaan membawa masuk sebanyak 40,000 pengundi luar dalam Pilihan Raya Umum Ke-13, pembangkang dilihat seolah-olah membuat pusingan U apabila cuba menafikan pernah membuat tuduhan itu.
Sebaliknya, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang juga merupakan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) menuding jari kepada penulis pro-UMNO kononnya memanipulasi isu itu.
Anwar berkata, pembangkang tidak pernah menuduh kerajaan membawa sebanyak 40,000 warga Bangladesh tersebut sebaliknya hanya menyentuh tentang dakwaan membawa pengundi dari luar pada hari mengundi awal.
"Saya hendak jelaskan sedikit bersabit Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebenarnya mengelirukan Dewan Rakyat dalam ucapan belanjawan, beliau kata pakatan rakyat menuduh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mendaftar 40,000 pengundi Bangladesh.
"Kita sudah jelaskan dan kita sudah buat 'pencarian dalam internet' sama ada, ada atau tidak kenyataan sebegini? Dalam penelitian kita, kita tidak ada kenyataan sebegini, yang ada adalah pengundi dibawa dengan pesawat termasuk orang luar dari Sabah dan Sarawak," katanya dalam sidang akhbar di lobi Parlimen hari ini.
Semalam, Perdana Menteri Bangladesh, Sheikh Hasina menafikan pembabitan warga Bangladesh dalam proses demokrasi di Malaysia dan menolak dakwaan pembangkang kononnya sebanyak 40,000 rakyat negara itu mengundi dalam pilihan raya umum lalu.
Najib dalam pertemuannya dengan Sheikh Hasina ketika lawatan rasmi beliau ke negara itu memberitahu, pemimpin Bangladesh berkenaan turut menggeleng kepala tanda tidak percaya dengan dakwaan kononnya rakyatnya terbabit dalam proses pengundian di negara ini.
Mengulas lanjut, Anwar memberitahu, kenyataannya sebelum ini mengenai pengundi luar hanya menyentuh mengenai beberapa pengundi awal yang mempunyai rekod warganegara luar.
Sebelum ini, media sosial yang berpihak kepada pembangkang memainkan isu kononnya kerajaan membawa masuk 40,000 warga asing untuk mengundi BN dalam pilihan raya umum lalu.
Malah, Anwar seperti dipetik menerusi portal KeadilanDaily pada 2 Mei lalu pernah mendedahkan penglibatan Jabatan Perdana Menteri (JPM) membawa masuk 40,000 pengundi ragu dari Sabah dan Sarawak sejak 25 April lalu.
Anwar menerusi laporan itu turut mendakwa mendapat maklumat kemasukan secara tiba-tiba warga Thailand, Kemboja, Pakistan dan Myanmar dalam jumlah yang besar di pintu sempadan Bukit Kayu Hitam, manakala kemasukan rakyat asing Indonesia di Pelabuhan Klang.
Namun, apa yang menghairankan, laporan bertajuk 'Anwar dedah JPM terlibat seludup 40,000 pengundi hantu' itu turut disertakan gambar hiasan warga Bangladesh yang sedang beratur dipercayai di sebuah lapangan terbang.
Ekoran penyiaran artikel dan gambar itu juga, penyokong pembangkang terutama menerusi media sosial menggambarkan seolah-olah kerajaan membawa masuk warga Bangladesh sebagai pengundi.
Ketaksuban penyokong pembangkang terhadap tuduhan itu juga menyebabkan berlaku kes rakyat Malaysia dihalang mengundi kerana didakwa bukan warganegara.

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 22-11-2013 04:41 PM | Show all posts
nuar nuar nuar...

tarak citer lain ke..??

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:41 PM | Show all posts
Al-Patih posted on 22-11-2013 04:39 PM
yang kamu minum kencing dia buat apo ...

sebab susah nak paham bahasa
la buatkan cina mudah minum kencing
anwar



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 22-11-2013 04:42 PM | Show all posts
d'zeck posted on 22-11-2013 04:37 PM
dan daripada 53 % yang didakwa
sokong PR itu,

nampaknye ade sorg macai yg tgh mop air kencing yg sedang meleleh...



Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2013 04:44 PM | Show all posts
Al-Patih posted on 22-11-2013 04:23 PM
dah cuba faham ..mano keratan dio cakap ..terang pasai itu bangla ...???  tolong dapatkan ..kalau  ...

ko reti bukak utube tak?

kalo reti ko type je 40k pengundi bangla....kompom melambak2....

time tu kalo ko nak backing lg aku tak tau la kan....
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:44 PM | Show all posts
akughi posted on 22-11-2013 04:41 PM
Pengundi Bangladesh: Pembangkang cuba buat pusingan U?


Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:44 PM | Show all posts
lavacoffee posted on 22-11-2013 04:41 PM
nuar nuar nuar...

tarak citer lain ke..??

citer lain kebendanya?

satu citer ketua pentadbiran kerajaan : dato seri najib

satu lagi cerita ketua pembangkang : anwar ibrahim

citer ketua je yang orang
nak tau

citer macai nak buat apa



Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:44 PM | Show all posts
d'zeck posted on 22-11-2013 04:32 PM
kalo ikut kata macai,

53 % mengundi PR sebab percaya PR,

Patutlah senang kena tipu.......

Lee Chong Wei main badminton lawan Lin Dan.


                                 1st set         2nd Set         Rubber Set

Lee Chong Wei               21                 3                   21
Lin dan                         18                21                  10

Itu macam kali Lin dikira menang sebab dapat 49 mata dan Chong Wei hanya dapat 45. Itu macam ka?
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:44 PM | Show all posts
Maideen. posted on 22-11-2013 04:28 PM
Hanya segelintir yang mampu ditipunya...

Yang lain, "Lain kali lah!"

macam mana dengan hang maideen hang terpedaya tak dengan anwar ni bagi aku maideen macai yang bengong je je percaya cakap dia
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:45 PM | Show all posts
d'zeck posted on 22-11-2013 04:41 PM
sebab susah nak paham bahasa
la buatkan cina mudah minum kencing
anwar

ingat nya kamu ...pasai caro bercakap macang cino ..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:46 PM | Show all posts
ketum posted on 22-11-2013 04:44 PM
macam mana dengan hang maideen hang terpedaya tak dengan anwar ni bagi aku maideen macai yang ...

Aku pon rasa hanya macai pejuang penyumbat lobang kunyit Anwar ajer yang percaya Tum.......
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2013 04:46 PM | Show all posts
d'zeck posted on 22-11-2013 04:44 PM
citer lain kebendanya?

satu citer ketua pentadbiran kerajaan : dato seri najib

dah kalah dah la...

org citer yg champion2 je....



Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:47 PM | Show all posts
akughi posted on 22-11-2013 04:44 PM
ko reti bukak utube tak?

kalo reti ko type je 40k pengundi bangla....kompom melambak2....

yang ni keh ...

  

  




Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:50 PM | Show all posts
akughi posted on 22-11-2013 04:42 PM
nampaknye ade sorg macai yg tgh mop air kencing yg sedang meleleh...

memang dia keje cleaner pun
gamaknya

macamanapun aku tetap nak ucap syabas
kat macai nama kecimpret pasal dia
tak malu nak mengaku yang 40k bangla memang
satu penipuan oleh anwar

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Sementara masih ada masa ni, ciptalah kontroversi puas2 Nuar.. Safee akan hantaq hang masuk jel kali kedua tak lama lagi no.. :lol
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

27-5-2024 01:25 PM GMT+8 , Processed in 0.130154 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list