Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
92529
View
737
Reply

Linda Onn nak kawen ngan anak raja...alhamdulillah

[Copy link]

Author: sepatmasin       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-12-2013 08:56 PM | Show all posts |Read mode
Dah ada ke cite ni? Carik x jumpa. If dah ada..mod close pliss

LINDA ONN
JOHOR BAHRU 17 Dis. - Deejay radio popular, Linda Onn, 36, atau nama sebenarnya Rozlinda Onn dipercayai akan menamatkan zaman bujangnya pada 27 Disember ini dengan seorang lelaki berstatus kerabat diraja.

Bagaimanapun, Utusan Online tidak berjaya mendapatkan kenyataan Linda setelah telefon bimbitnya gagal dihubungi.

Namun, deejay stesen radio Suria FM itu dikatakan akan mengadakan majlis bersejarah tersebut di kampung halamannya di sini secara sederhana dan hanya menjemput sahabat handai dan ahli keluarga terdekat, manakala majlis resepsinya pula akan diadakan di Kuala Lumpur.

Menurut sumber, pasangan tersebut juga telah mendaftarkan perkahwinan mereka di pejabat agama di sini. - UTUSAN ONLINE



Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/ ... r-ini#ixzz2njiXZqUD
© Utusan Melayu (M) Bhd
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
tahniah!!abam fahrin bila lg?
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 08:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap bukan dari kalangan kerabat raja-gopal
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 08:58 PM | Show all posts
alhamdulillah....
semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-12-2013 09:01 PM | Show all posts
Eager nk tau kerabat mana? Kelantan? Johor? N9? Pahang????
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Kebabomb posted on 17-12-2013 08:58 PM
Harap bukan dari kalangan kerabat raja-gopal

Hahahaaa kejamm
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:03 PM | Show all posts
syukur.. sampai sudah jodohnya .. semoga berkekalan ke akhirnya
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:03 PM From the mobile phone | Show all posts
w/pon x pnh minat kt dia tp sgt gembira dgr news ni. at least sekufu dr segi harta
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:06 PM | Show all posts
tahniah!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-12-2013 09:08 PM | Show all posts
wadiunong posted on 17-12-2013 09:03 PM
w/pon x pnh minat kt dia tp sgt gembira dgr news ni. at least sekufu dr segi harta

Agreed...she works hard fr the money...no kaya segera..with tajaan
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:08 PM | Show all posts
waaa...kawen ngan anak rajaaa...
x dgr pun gosip dorang sblm ni...
bgus laa nti trus kawen je
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:08 PM | Show all posts
nak kerabat ajeeee.atenye dh jodoh kan..tahniah dr teman ye
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni kerabat jauh ke kerabat dekat? Org kita kalau dgr kawin dengan kerabag diraja rasa mcm wah gempak sgt..padahal kerabat jauh je. Menumpang nama raja atau sultan tu sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Congrats!!!
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:12 PM | Show all posts
harap betul lah kerabat yg boleh dibuat suami dan berduit....takut mengendeng sbb kekayaan sheol saja....
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:18 PM | Show all posts
Tahniah Linda .. Happy for you

Linda nak kahwin .. Jimmy Shanley pun nak kahwin ..
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:23 PM | Show all posts
Jimmy dah kawin belum? Aritu yg kuar gossip kata dia dah menikah dengan janda tu tak betul la kot
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah kepada Linda...saperkah gerangan krabat ittew? Mintak simpang puak kerabat pokok ye
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:25 PM | Show all posts
Aku kalau berita artis kawin kerabat ni mesti teringat kes Nas Adila yg bertunang dengan 'kerabat kedah'. Tup tup persatuan kerabat diraja kedah kuarkan kenyataan yang lelaki tu bukan kerabat
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:25 PM | Show all posts
alhamdulilah ...akhirnya
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:36 PM | Show all posts
congrats linda onn
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:38 PM | Show all posts
syukurlah....semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerabat johor la kannnn..wahhh
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:40 PM | Show all posts
linda onn dah berjaya..korang yg meroyan kat forum berdoa2 ni?? bila lg?? wish u all big asses good luck
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2013 09:41 PM | Show all posts
sepatmasin posted on 17-12-2013 09:08 PM
Agreed...she works hard fr the money...no kaya segera..with tajaan

dia tk MLM da bergambar berdiri atas kereta
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.133432s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list