CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 37933|Reply: 324

Isteri Fizo Omar, Mawar Sindir Customer Di Dalam Facebook?

[Copy link]
Post time 14-5-2014 02:46 PM | Show all posts |Read mode



KL, 13 MEI 2014: Rasanya ini bukan pertama kali Murai Batu dengar cerita pasal admin Mawar Fareeda Fanpage dikatakan kurang ajar dan suka menyindir pelanggannya kerana sebelum ini pernah juga terjadi dan Mawar pernah minta maaf kerana komen yang diberikan itu bukan datang dari dia.

Tapi baru-baru ini, Murai Batu terima satu kiriman mesej dari seorang pelanggan dan peminat Mawar dan tudungnya mengenai sikap yang kurang ajar admin Mawar Fareed Fanpage seolah-olah mahu menyindir pelanggan di dalam akauan Facebook tersebut.

Dalam komen tersebut, pelanggannya mengadu tag jenama Fareeda sering terkeluar walaupun baru pertama kali memakainya, namun dibidas oleh admin akaun tersebut dengan menyindir seperti tidak percaya dengan masalah pelanggannya itu dan memberitahu jika dikikis dengan pisau pun tak mungkin tag mereka terkeluar.

Wah nampaknya, admin Mawar duta produk Fareeda ini tidak serik lagi setelah beberapa kali ditegur dan sikapnya itu dianggap tidak menghormati hati dan perasaan pelanggan.

Entah lah, Murai Batu rasa dalam situasi ini admin Fareeda harus lebih bersabar melayan pelanggan kerana bak kata pepatah mat saleh, "customer always right"bukan?


MuraiBatu: Meriah juga parti H Live! semalam.



Credits: murai.com.my
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-5-2014 02:47 PM | Show all posts
cari pasal lagi hahaha

tak learnt a lesson ke depa ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 02:48 PM | Show all posts
kuang hajo benor admin hat duk menjawab tu...xleh ke jawab elok2...
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 02:49 PM | Show all posts
Menyampah betul..
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 02:50 PM | Show all posts
mesti pembeli ni beli hat tipu ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 02:58 PM | Show all posts
sombong btl admin fareedah ni..jwpan macam lah xada satu pun produk dia yg ada cacat cela skit pun...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 14-5-2014 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Tudungku cepat reput. Huhu

Dr x fareeda
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:00 PM | Show all posts
admin ni makan gaji buta ke apa teruk sgt tu takde skill PR langsung
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-5-2014 03:01 PM | Show all posts
tajuk gempak betul, padahal admin fb tu
apapun, siapa pun admin page tu kena lebih berhemah sikit, kalau tak sabar, takyah jadi admin page lebih bagus.
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:01 PM | Show all posts
mawar & kaum kerabat paridah ni tak de nak skolahkan balik admin2 diorang ni ke?
cara jawab macam nak mintak penampor kokedai je kekdahnya!

jual tudung mahal smpai beribu2 hengget.
tapi nak menjawab soklan cust sgt la low class....
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:02 PM | Show all posts
inilah yg terjadi bila org tak berilmu berbisnes. tak abis2 meroyan. nampak sgt la tudung paritdah tak berkualiti kan. harapkan harga berdentum. sian macit PPRT yg beli tudung ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:02 PM | Show all posts
bajet bagus minah celaka nih
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:02 PM | Show all posts
nasib baik aku tak pernah menyumbang sesen pun ke paridah ni.
sombong melangit depa ni! tunggu sok lusa Allah tarik balik smua rezeki kau, baru tahu!
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:04 PM | Show all posts
Kat mana sindirannya? Over sensitip kah cik laila tuh?
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:04 PM | Show all posts
kalo macam ni punye sombong.....aku harap bisnes die melingkup
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:09 PM | Show all posts
wah wahh... tak boleh la ade komplen sikit... trus bash si pengadu.... tak leh ke jawab elok2...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-5-2014 03:10 PM | Show all posts
Mawar jgak yg kene .. xpe kejap lagi abe fizo bekap. Tggu saja la kenyataan dari abe fizo yee.
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:11 PM | Show all posts
Kalaudgn kwn2 bolehla reply mcm tu...

tp dlm konteks biznes nak jwb dgn customer bukan mcm tu kut ...
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:14 PM | Show all posts
kurang ajarnya. untung byk2 tu sila bagi training sikit kt customer service team tu....kalau tak mampu atau kedekut bagi training, takyah nak berFB bagai
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2014 03:14 PM | Show all posts
Rasa mcm mawar sendiri je yg jawab...tgk bhasa dah tau,
Cer tgk cra komunikasi dia kt tv masa live nikah, kan nampak xbrapa dr segi pr. Last edited by SUHA on 14-5-2014 03:15 PM

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-5-2024 08:44 AM GMT+8 , Processed in 0.400896 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list