Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: dauswq

[KBS] Unkind Ladies - Chae Si Ra, Kim Hye Ja, Do Ji Won, Lee Ha Na, Song Jae Ri

[Copy link]
 Author| Post time 12-3-2015 11:41 AM | Show all posts
soebyuk replied at 12-3-2015 11:37 AM
preview utk malam nih nya ep .. ada adengan tarik tangan si Mari. tak  berapa nak perasan sapo.. ...

tak sabarnye
tp sub drama ni slow sgt ...ahad isnin baru dapat
mentang2 drama ahjumma

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 12-3-2015 11:41 AM | Show all posts
“Unkind Women” Yet Again Surpasses “Kill Me Heal Me” for First Place in Ratings

The latest addition to the Wednesday-Thursday evening drama slot, “Unkind Women,” has already surpassed the popular drama “Kill Me Heal Me” in ratings by a rather large gap.

According to statistics released by Nielsen, the fifth episode of  “Unkind Women” that aired on March 11 scored a 12.0% ratings nationwide. With that, the ratings for the KBS drama has far surpassed that of  MBC‘s “Kill Me Heal Me,” which formerly held the first place until the third episode of the newer drama.

The March 11 episode of “Kill Me Heal Me” had a rating of 9.2%. SBS‘ Wednesday-Thursday evening drama “Hyde, Jekyll, Me” saw yet another low rating of 3.8%.

cr: soompi

Use magic Report

Author| Post time 12-3-2015 11:46 AM | Show all posts
soebyuk replied at 12-3-2015 11:39 AM
kekonon ... nak bagi tahu strong women .. strong character la tuh kot gitu ... heheeh
apapun epic ...

tak sangka bg tendangan padu
geram sgt kekdahnye
sblm di bawa ke rumah skendel, kate nk ganti balik kek yg dibuang
rupanya niat lain

Use magic Report

Post time 12-3-2015 11:46 AM | Show all posts
dauswq replied at 12-3-2015 11:41 AM
tak sabarnye
tp sub drama ni slow sgt ...ahad isnin baru dapat
mentang2 drama ahjumma :c ...

nasib baik ado yg baik hati...... mula2 dulu mana ado site yg nak sub drama nih. semua  dok risau . memandangkan drama cam gini biasanya utk hari minggu jah kan .  

Use magic Report

Author| Post time 12-3-2015 11:49 AM | Show all posts
soebyuk replied at 12-3-2015 11:46 AM
nasib baik ado yg baik hati...... mula2 dulu mana ado site yg nak sub drama nih. semua  dok risau  ...

aku yg sabar lagi nunggu
ahad tu aku keep refresh
tak kuar2 gak
senin baru dpt

nengok ahjumma hye wook teringat betul kt pelakon choi ji woo @wonto

Use magic Report

Author| Post time 12-3-2015 11:52 AM | Show all posts
soebyuk replied at 12-3-2015 11:46 AM
nasib baik ado yg baik hati...... mula2 dulu mana ado site yg nak sub drama nih. semua  dok risau  ...

cikgu tu mmg annoying sungguh
tetap gak menegakkan mende jahat yg dia buat kt anak murid
lagi mahu publish buku tu
ingat publisher tu bodoh kah? alih2 kena sama karang, dia yg kena sbb jd editor

Use magic Report

Follow Us
Post time 12-3-2015 11:56 AM | Show all posts
dauswq replied at 12-3-2015 11:46 AM
tak sangka bg tendangan padu
geram sgt kekdahnye
sblm di bawa ke rumah skendel, kate nk ganti ba ...

tapi si omma nya pun ... aish hidup cam tak ada arah . singkat benar akal eh gi melutut kat Mari nya ketua eh .  mahu tak mengamuk si mari . tapi  watak2 berang cam gitu , Mari tak berapa nak  menjadi. kalau watak blur... blur.. gitu, boleh lah . ade ke si Mari kena sepak cam anjing masuk bilik  masa die mabuk. ohh... memang 'unkind women' dorang nih .... .

Use magic Report

Post time 12-3-2015 12:06 PM | Show all posts
si omma nih mesti die teringat zaman die kena keluar sekolah . die tak berpeluang nak merayu kot. tu kesan die sampai sekarang jadi cam gitu hidup die. Die tak mahu anak die ikut jejak die kot. Tu yg die melutut tu kot.

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 12-3-2015 02:15 PM | Show all posts
soebyuk replied at 12-3-2015 12:06 PM
si omma nih mesti die teringat zaman die kena keluar sekolah . die tak berpeluang nak merayu kot. tu ...

ni epi terbaru kah??? aku lum tgk lagi

last aku tgk mase hyeo wook tgh paksa cikgu dia melutut depan dia & kwn sekolah lain..
pasal dia menang taruhan sajak yg dia baca digunakan dlm lirik lagu popular
bg aku, perangai hyeo wook meminta suruh melutut ni agak childish gak
tp memadangkan cikgu tu berdendam tak abis, mmg patut pun kena lutut

Use magic Report

Post time 13-3-2015 01:55 PM | Show all posts
makin ok la plak citer nih . biasa layan sjr-lhn nyer slot jer , tapi halamonie nyer scene pun cam best jer.  Penggunaan bahasa banyak menyindir dalam bergurau. memang makan dalam betul. hehehe. bahasa org tua2 dulu penuh ngan gaya bahasa . halamonie vs scandal . jenjarang kita lihat scene2 cam gini . hahahaha

Use magic Report

Post time 13-3-2015 02:00 PM | Show all posts
Edited by soebyuk at 13-3-2015 02:02 PM

Unkind Women' Song Jae Rim And Lee Hana's Love Line

In "Unkind Women," the love line between Song Jae Rim and Lee Hana became official.

On the episode of KBS 2TV Wednesday/Thursday drama "Unkind Women" broadcast on February 12th, Roo Oh (played by Song Jae Rim) and Ma Ri (played by Lee Hana)'s story was told after Roo Oh had pounded the wall.

Before this, Ma Ri had a misunderstanding that Roo Oh was a perverted person.  She slapped him across the face.  Hyun Jung (played by Do Ji Won) and Roo Oh were neighbors and heading in the same direction but for some unjust way, Roo Oh had been slapped.

At this, Roo Oh pushed Ma Ri against the wall and expressed his emotions in this way.  Ma Ri was shaking as she put her face forwards.

Seeing Ma Ri act like this, Roo Oh scoffed.  He said, "Where have you been? When did you move?  Now we will see each other more often?" she said brazenly.

Hearing Ma Ri's explanation that all she was doing was to come to her aunt's house, Roo Oh said that he hadn't received an actual apology.  Roo Oh said, "There's a really good outdoors bar here with udon. Do you want to buy me a bowl in 10 minutes?  If you don't want to, then never mind" he said smoothly.

cr: http://www.kdramastars.com/artic ... hanas-love-line.htm

Use magic Report

Post time 13-3-2015 02:03 PM | Show all posts
Unkind Women' Chae Shi Ra And Lee Soon Jae Don't Get to Meet

On the episode of KBS 2TV Wednesday/Thursday drama "Unkind Women" broadcast on February 12th, Kim Hyun Sook (played by Chae Shi Ra) and her father Kim Chul Hee (played by Lee Soon Jae) passed by each other.

On this day, Kim Hyun Sook (played by Chae Shi Ra) went to the broadcasting system to return the clothes of her older sister Kim Hyun Jung (played by Do Ji Won).  There, she ran into her high school gym teacher Han Choong Gil (played by Choi Jung Woo).  Currently, Han Choong Gil had been taking care of Kim Hyun Sook's father, Kim Chul Hee (played by Lee Soon Jae).

Kim Hyun Sook was very happy to find her teacher and said, "Teacher!" as she ran towards Han Choong Gil. The two talked about the times from high school in the broadcasting station lobby.  In addition, Hyun Sook talked about her papers in complaint of the resignation from school.  Han Choong Gil told her to contact him if she needed anything at any point.

Kim Hyun Sook and Han Choong Gil shook each others' hands, as they were happy to have met each other.  Then, Kim Chul Hee (played by Lee Soon Jae) came out of the car but because he was a moment late, the two did not run into each other.

cr: http://www.kdramastars.com/artic ... ont-get-to-meet.htm

Use magic Report

Post time 13-3-2015 02:05 PM | Show all posts
Unkind Women' Kim Hye Ja Meeting Husband In Dreams

On the episode of KBS 2TV Wednesday/Thursday drama "Unkind Women" broadcast on February 12th, Kang Soon Ok (played by Kim Hye Ja) met her husband Kim Chul Hee (played by Lee Soon Jae) in her dreams

On this day, Kang Sook Ok (played by Kim Hye Ja) was asleep when she heard movement.  She said, "Hyun Sook (played by Chae Shi Ra) is that you?  Nonetheless, there was no answer and she was in awe.  As Kang Sook Ok looked around, someone called her name.  She was surprised to turn around and see an image of her husband Kim Chul Hee when he was young.

Kang Sook Ok went over to her husband sitting in a chair.  She said, "Why are you all wet? And what about your hand? What happened?" she asked.  With this, Kim Chul Hee looked around and was looking for someone.  Kang Soon Ok thought that he was looking for his two daughters sand said, "The kids have all grown up."

Nonetheless, the person that her husband was looking for was none other than Jang Mo Ran (played by Jang Mee Hee).  Kang Soon Ok screamed at her husband and said, "Leave. Leave right away."  With that, she woke up.

cr: http://www.kdramastars.com/artic ... sband-in-dreams.htm

Use magic Report

Post time 13-3-2015 02:16 PM | Show all posts
Edited by soebyuk at 14-3-2015 09:09 AM

ep 5 :  http://www.dramacool.com/unkind-women-episode-5.html

1. Unkind Women 12.0%
2. Kill Me Heal Me 9.2%
3. Hyde Jekyll and I 3.8%

ep 6 : http://dramafire.com/unkind-women-episode-6/

1. Unkind Women 12.2%
2. Kill Me Heal Me 9.4%
3. Hyde Jekyll and I 3.9%

Use magic Report

Post time 13-3-2015 03:43 PM | Show all posts
aku layan citer ahjumma ni...best plak tgk...masing2 dgn kebengongan masing2, nak2 ahjumma yg anak dia prof tu

Use magic Report

Author| Post time 13-3-2015 03:48 PM | Show all posts
kwekerot replied at 13-3-2015 03:43 PM
aku layan citer ahjumma ni...best plak tgk...masing2 dgn kebengongan masing2, nak2 ahjumma yg anak d ...

ahjumma tu plg 'bodoh' sekali
tp hatinya baik
cuma caranye ade jek tak kena...baru2 ni gi lutut dpn pengetua uni mintak masukkan anak balik..dia ingat ni zmn saeguk lampau dulu kah?

ni camnelah dia nk lwn bekas cikgu psiko tu
leh menang ker idak?

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 13-3-2015 03:56 PM | Show all posts
dauswq replied at 13-3-2015 03:48 PM
ahjumma tu plg 'bodoh' sekali
tp hatinya baik
cuma caranye ade jek tak kena...baru2 ni gi lutut  ...

a'ahhh..buat satu2 tu tak nak pikir panjang..main buat saja...tp mmg dahsyat aar trauma dia dgn cikgu psiko tu,
sampai ke tua...dgr suara je dah gigil...

tp bengong2 dia pun still boleh respect ahjumma yg kononnya kekasih gelap ayah dia tu...rational plak dia kat situ

Use magic Report

Author| Post time 13-3-2015 04:05 PM | Show all posts
kwekerot replied at 13-3-2015 03:56 PM
a'ahhh..buat satu2 tu tak nak pikir panjang..main buat saja...tp mmg dahsyat aar trauma dia dgn ci ...

better dr kakak dia yg emo & lonely tu kan?

mak dia lagi satu akak nenek si mari
dlm nk sakitkan hati skendel tu buat cara sindiran halus gtuh...suka tgk nenek ni behave
tak leh thn skendel tanye buku ape yg tgh bace tu, nk pinjam boleh?
nenek pun bglah, buku psl adultery ..
skendel pun bengang akhirnya bergaduh mulut plak deols kekekeke

perasan tak, mase kecil ahjumma hyeo wook, ade sorg budak gempal yg jd kwn rapat
dr awal epi asyik duk tunjuk gmbr mereka jah?
agak2 budak tu jd sesape tak nnt?

Use magic Report

Post time 13-3-2015 04:16 PM | Show all posts
dauswq replied at 13-3-2015 04:05 PM
better dr kakak dia yg emo & lonely tu kan?

mak dia lagi satu akak nenek si mari

itu  kawan si omma tu kan? .... yg bukak butik tuh .  ker sapa yg  buka butik tuh?

Use magic Report

Post time 13-3-2015 04:18 PM | Show all posts
tapi macam mana kendo master ngan announcer leh jadi adik beradik?

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 09:04 AM GMT+8 , Processed in 0.100094 second(s), 42 queries .