CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
CARI Malay Forums Main Terkini View content

Artis program realiti ditahan kerana merogol !

6-2-2013 09:54 AM|Author: tongkatwaran75|Views: 11967| Comments: 96

Summary: ANGGOTA polis mengiringi suspek (dua dari kanan) selepas prosiding mendapatkan perintah reman di Mahkamah Sesyen Ampang Jaya semalam. AMPANG JAYA –Polis semalam mendapat perintah mahkamah untuk men ...

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login


ANGGOTA polis mengiringi suspek (dua dari kanan) selepas prosiding mendapatkan perintah reman di Mahkamah Sesyen Ampang Jaya semalam.

AMPANG JAYA –  Polis semalam mendapat perintah mahkamah untuk menahan reman selama dua hari ke atas seorang penyanyi bagi membantu siasatan berhubung dakwaan merogol teman wanitanya di sebuah rumah di Ukay Perdana dekat sini Ahad lalu.

Artis lelaki berusia lingkungan 25 tahun yang pernah menjuarai sebuah program hiburan realiti popular sekitar 2010 anjuran sebuah stesen televisyen itu direman sehingga hari ini bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Sabit kesalahan, suspek boleh dikenakan hukuman penjara 20 tahun dan sebatan.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jalaluddin berkata, tempoh dua hari itu akan digunakan sepenuhnya oleh polis bagi mendapatkan maklumat berkaitan kes tersebut.

“Kita telah mengambil keterangan daripada mangsa berusia lingkungan 20-an selepas menerima laporan tersebut. Soal siasat akan dilakukan terhadap teman lelakinya itu bagi membolehkan kita mendakwanya jika terdapat bukti yang mencukupi,” katanya ketika dihubungi Kosmo!.

Semalam Kosmo! melaporkan polis menahan artis tersebut pada pukul 12 tengah hari di Taman Melati dekat sini kelmarin setelah teman wanitanya membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya berhubung kejadian tersebut.

Mangsa mendakwa kejadian itu berlaku pada pukul 12.40 tengah hari 31 Januari lalu ketika dia berada di rumah suspek. Ketika kejadian, ahli keluarga suspek tiada di rumah dan mangsa tidak melawan kerana bimbang akan dicederakan.



View Comment Views: 11967   Comments: 96 Click To Reply

Share to:

Previous : Diskaun tol di 24 lebuh raya sempena Tahun Baharu Cina!

Next       : Peluang Harimau Malaya Tipis

Comment

Latest Comments

Quote d-7-0ne 6-2-2013 04:59 AM
tak fofular kot pnyanyi ni.
Quote airfilterkotor 6-2-2013 07:26 AM
Penganjur program hiburan realiti Mesia = Kontraktor angkut sampah bermusim.

Artis program hiburan realiti Mesia = Produk Sampah.

Daripada 10-20 sampah mungkin 1 saja yang boleh dimanfaat semula kepada pengguna.
Selebihnya tetap sampah.
Quote MissNigga 6-2-2013 07:28 AM
speku ... sapakah retis suam suam kuku nie.....

kalo porumer kat BG wat CSI, sekejap jer dah tau sapakah retis yang dimaksudkan....
kalo kat CI ni.... mau take time baru nak tau sapakah retis tue
Quote sesipot 6-2-2013 07:35 AM
kat board gosip.. speku mohammad protege zz.. ntahler betul ker idak..
Quote Gegancu 6-2-2013 07:37 AM
artis ke najis?
Quote fatehana 6-2-2013 07:38 AM
Ni citer yg kt bod gossip kata ptotege zz yg wat kat protege kak ogy tu kan
Quote sesipot 6-2-2013 07:54 AM
fatehana posted on 6-2-2013 07:38 AM
Ni citer yg kt bod gossip kata ptotege zz yg wat kat protege kak ogy tu kan

haah.. ngan zatul protege kak ogy
Quote redz85 6-2-2013 07:58 AM
dah sendiri takde maruah & harga diri.. nak salah kan jantan..
Quote missdahlia 6-2-2013 08:03 AM
x mngaku le ziana lps ni
Quote iza.moha 6-2-2013 08:25 AM
dirogol di rumah lelaki...
bedua2an plak tu...
line clear .....
mmg patut lah pun.....
Quote slippergombak 6-2-2013 08:33 AM
Mentor dia kena tangkap khalwat kat PD, protege kena tuduh rogol....kekekee
Quote schumacher 6-2-2013 08:44 AM
mau sama mau.sedap sama sedap... bila kantoi repot polis kata kena rogol.... jantan jugak naya.. .. betoi lah apa yg hakim mahkamah indon tuh cakap....
Quote solstice 6-2-2013 09:04 AM
Tak payahlah gatai bijik ikut jantan balik rumah
Quote TanSriJess 6-2-2013 09:10 AM
solstice posted on 6-2-2013 09:04 AM
Tak payahlah gatai bijik ikut jantan balik rumah

kalo jantan tu ai...ok jerrr
Quote crossfire 6-2-2013 09:14 AM
Si MOHD dan ZATUL nie merenyam sakan.... ZATUL nie dah berapa kali kena celup dgn si MOHD ...
Quote xpdckelate 6-2-2013 09:16 AM
TanSriJess posted on 6-2-2013 09:10 AM
kalo jantan tu ai...ok jerrr

suka ko ek,hu2
Quote undark 6-2-2013 09:18 AM
gatal masuk rumah org tu sape suruh.. kan dah kena..
Quote kasibiman 6-2-2013 09:19 AM
airfilterkotor posted on 6-2-2013 07:26 AM
Penganjur program hiburan realiti Mesia = Kontraktor angkut sampah bermusim.

Artis program hibura ...

banyak betul sampah


















Quote sweetsugar 6-2-2013 09:22 AM
sapa suruh ikut smp balik umah?
gi makan2 pastu balik umah masing masing x leh ke?

All Comments(96)

For more features and services, register now to become a member of CARI!

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 1-11-2014 06:03 AM , Processed in 0.102192 second(s), 20 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top