CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
CARI Malay Forums Main Hot Topic View content

Kesan Dadah Jenis Baru Di Rusia

28-9-2012 10:40 AM|Author: beras|Views: 9143| Comments: 74

Summary: Kesan Yang Sangat Megerikan Bagi Dadah Jenis Baru Di RusiaSebuah jenis dadah baru telah menjadi trend di kalangan para penagih dadah ini di Rusia. Dadah jenis ini biasa di sebut sebagai Krokodil (buay ...

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Kesan Yang Sangat Megerikan Bagi Dadah Jenis Baru Di Rusia
Sebuah jenis dadah baru telah menjadi trend di kalangan para penagih dadah ini di Rusia. Dadah jenis ini biasa di sebut sebagai Krokodil (buaya). Dadah ini mempunyai kesan yang sangat mengerikan dan mematikan, yang akan memamah kulit, daging dan tulang dari para pengguna.
Krokodil termasuk jenis desomorphine sebuah sintetik opioid yang lebih berbahaya daripada heroin. Ubat terlarang ini dibuat melalui beberapa siri reaksi kimia dan campuran beberapa bahan saraf yang lain

Di Rusia, heroin biasa dijual dengan harga sekitar $ 40 per-dosis di Rusia. Penggunaan desomorphine biasanya di campur dapat dengan Kodein-ubat penghilang rasa sakit berasaskan dan bahan-bahan konsumsi rumah tangga yang lain.

Gambar-gambar di bawah ini menunjukkan kesan yang sangat buruk sekali dari Ubat terlarang ini. Kesannya menimbulkan luka pada anggota tubuh dengan kerosakan yang sangat fatal, bahkan banyak di antaranya mengakibatkan pembusukan pada daging dan kulit pengguna. Kulit dan daging korban terrkelupas dari tulangnya.

Gambar sangat mengerikan, tidak sesuai untuk orang-orang yang sensitif terhadap luka.





View Comment Views: 9143   Comments: 74 Click To Reply

Share to:

Previous : {4} Bonus 1 1/2 bulan: Gesa CUEPACS !

Next       : Sihir suami: Dulu nasi kangkang, sekarang air mani gajah

Related

Comment

Latest Comments

Quote hunny_bunny 28-9-2012 09:12 AM
Quote wak_karman 28-9-2012 09:30 AM


gilerrr aaahh
Quote hainina 28-9-2012 09:40 AM
apa tujuan dadah ni dijual kalu bukan utk keseronokan? utk membunuh agaknya.... atau mengenakan musuh/org yg dibenci?

mmg ngeri la kalu tkena... abis sume daging hancur tgal tulang
Quote athirzah 28-9-2012 09:42 AM
ngerinye smpi nk tulang
Quote NURMIMIE 28-9-2012 09:58 AM
hainina posted on 28-9-2012 09:40 AM
apa tujuan dadah ni dijual kalu bukan utk keseronokan? utk membunuh agaknya.... atau mengenakan musu ...

dadah neh designer drugs.. asal dadah neh bukan untuk berseronok2.. tapi untuk mengantikan fungsi dadah heroin/ morphine sebab masa dadah neh mula naik dulu2, dan terciptanya dadah ini sekarang kerana bekalan dadah heroin / morphine sudah nak didapati.. so dorang design dadah yang mengantikan fungsi dadah heroin / morphine..

tapi dadah neh banyak bahan kimia yang berbahaya yang dicampurkan untuk menyamai kick dadah heroin / morphine sehinggakan kalau tersalah suntik sekali (salah urat) boleh menyebabkan luka bernanah serta merta..

pengguna dadah ini selalunya TERPAKSA untuk mengambil dadah ini berterusan untuk menahan sakit.. bukan untuk seronok2 dah pun..



Quote hzln 28-9-2012 10:01 AM
jika dadah ni bulih kasi mampos semua penagih dadah di tanah melayu ini disarankan kerajaan membli secara pukal dan bagi percuma kpd semua penagih dadah. biar mampos semua, senang...idup pun menyusahkan oram.
Quote NURMIMIE 28-9-2012 10:04 AM
hzln posted on 28-9-2012 10:01 AM
jika dadah ni bulih kasi mampos semua penagih dadah di tanah melayu ini disarankan kerajaan membli s ...

sementara nak menunggu mati, kos rawatan pun bertingkat2 juga..
Quote fatehana 28-9-2012 10:04 AM
aduhai ngerinya

Quote hzln 28-9-2012 10:09 AM
NURMIMIE posted on 28-9-2012 10:04 AM
sementara nak menunggu mati, kos rawatan pun bertingkat2 juga..

takyah rawat, dah tinggal nyawa2 ikan tu gi humban kasi makan kat hanjeng ajer...kalu kasi rawatan tu dah defeats the purpose utk kasi depa mampos lah
Quote hainina 28-9-2012 10:11 AM
pengguna dadah ini selalunya TERPAKSA untuk mengambil dadah ini berterusan untuk menahan sakit.. bukan untuk seronok2 dah pun..


rela jd camtu demi dadah? isk3 dibayar juta2 pun xnak la kalu nina....


jika dadah ni bulih kasi mampos semua penagih dadah di tanah melayu ini disarankan kerajaan membli secara pukal dan bagi percuma kpd semua penagih dadah. biar mampos semua, senang...idup pun menyusahkan oram.


setuju... kat sume penjenayah berat.... dpt hapuskan penjenayah yg myusahkan hidup org lain tu....


sementara nak menunggu mati, kos rawatan pun bertingkat2 juga..


tak payahla rawat... hahahahaha jahat tulll..

Quote bmw_e34 28-9-2012 10:13 AM
The Living Dead

Nih mesti hasil ujian syarikat The Umbrella
Quote NURMIMIE 28-9-2012 10:13 AM
hzln posted on 28-9-2012 10:09 AM
takyah rawat, dah tinggal nyawa2 ikan tu gi humban kasi makan kat hanjeng ajer...kalu kasi rawatan ...

nanti tak lakulah slogan rakayat di dahulukan, negara kebajikan bagai tuh??
Quote ell768 28-9-2012 10:15 AM
eiiii..ngerinyer tgk..apa guna hidup lg kalau dah jd mcm tu rupanya..abes tinggal tulang jer..isi2 semua tercabut..isk
Quote NURMIMIE 28-9-2012 10:23 AM
hainina posted on 28-9-2012 10:11 AM
rela jd camtu demi dadah? isk3 dibayar juta2 pun xnak la kalu nina....

siapa pun tak nak.. sebab tuh pengambil dadah ini bukan pencuba baru atau orang yang pertama2 cuba dadah terus taram dadah neh..

yang amik tuh selalunya mmg penagih heroin / morphine.. bila heroin / morphine tak ada dalam pasaran, terpaksa dorang alih mengambil dadah ini pula.. so, bila dah effect kat body, kesakitan tak dapat nak tahan, terpaksa amik lagi dan lagi..

yang mula2 amik neh (pengambil baru) pun selalunya yang tak tau effect dia mcm gini.. sebab dadah neh lebih kurang juga mcm syabu penyediaannya..



Quote Loxlaxman 28-9-2012 10:28 AM
Ku sangka stim sampai ke petang...rupanya tinggal tulang di tengah hari...... Import krokodin banyak2 kat malaysia ni, bior mampus penagih tegar yang menyemak jel dan lokap negara ku tercinta ini...
Quote hainina 28-9-2012 10:30 AM
siapa pun tak nak.. sebab tuh pengambil dadah ini bukan pencuba baru atau orang yang pertama2 cuba dadah terus taram dadah neh..

yang amik tuh selalunya mmg penagih heroin / morphine.. bila heroin / morphine tak ada dalam pasaran, terpaksa dorang alih mengambil dadah ini pula.. so, bila dah effect kat body, kesakitan tak dapat nak tahan, terpaksa amik lagi dan lagi..

yang mula2 amik neh (pengambil baru) pun selalunya yang tak tau effect dia mcm gini.. sebab dadah neh lebih kurang juga mcm syabu penyediaannya..


yg kesiannya kalu org bniat jahat bg dadah jenis ni kat org lain la.... bahaya tul...
Quote Acong 28-9-2012 10:32 AM
bagus laa ada dadah jenis.......... biar penagih cepat mampus...........
Quote NURMIMIE 28-9-2012 10:32 AM
Loxlaxman posted on 28-9-2012 10:28 AM
Ku sangka stim sampai ke petang...rupanya tinggal tulang di tengah hari...... Import krokodin b ...

dont worry.. tak payah import.. nanti kita ada lab sendiri..

kita kan terer bab2 copy2 neh.. bahan2 pun bahan2 mudah beli..
Quote Loxlaxman 28-9-2012 10:35 AM
hainina posted on 28-9-2012 10:30 AM
yg kesiannya kalu org bniat jahat bg dadah jenis ni kat org lain la.... bahaya tul...

Kalau kena aniaya sekali dua tak pe kot...bukan nak busuk segala serta merta...

All Comments(74)

For more features and services, register now to become a member of CARI!

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 20-10-2014 04:03 PM , Processed in 0.143602 second(s), 18 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top