Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: freekey

Kes Penipuan Forumer afaf/pastry...

Close [Copy link]
 Author| Post time 1-9-2010 05:37 AM | Show all posts
Post Last Edit by freekey at 1-9-2010 06:16

Lautan yang berapi ø Daratan yang berduri ø Bagiku bukan musibah ø Malahan hikmah berharga
Katalah apa saja ø Yang jelik penuh dusta ø Kau bebas warnai diriku ø Di minda yang kelabu
Siapa diri ini ø Tuhan yang memahami ø Amarah dan kecewa ø Hanyalah bara membakar jiwa
Sungguh pun ku terkilan  ø Terguris perasaan ø Ku pilih berdiam diri...
DENGAN BLACKLIST DI HATI

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 1-9-2010 06:12 AM | Show all posts
ko pegi la cari anohini, suruh dia je bertindak sbb mangsa sebenar2nya dalam kes adalah dia.. sbb gambo dia yg dijaja... :re:

td aku ade pos kt wall FB ko tp aku dah delete.. aku a bit terasa.. aku salah kawan yg ko nak buang ke? block segala bagai :re:

hanya sbb komen tak berapa nk memihak pada ko

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2010 06:14 AM | Show all posts
Post Last Edit by freekey at 1-9-2010 06:21

ko pegi la cari anohini, suruh dia je bertindak sbb mangsa sebenar2nya dalam kes adalah dia.. sbb ga ...
syahza Post at 1-9-2010 06:12

taklah..

you are still in my FB rite?

ko tak setuju2 dgn aku pun.. at least komen2 ko so far takda sampai buatkan aku rasa terhina..

lagipun dah terang2 aku bagi kredit pada ko pasal medical report tu.

you had really helped me..

Use magic Report

Post time 1-9-2010 06:29 AM | Show all posts
ko pegi la cari anohini, suruh dia je bertindak sbb mangsa sebenar2nya dalam kes adalah dia.. sbb ga ...
syahza Post at 1-9-2010 06:12

ala noks...apa kes ko nak terasa   yg freeky kick ngko dr fren list die...aku pon sama..takde beza pon ehh...
ader ker takde ker..sama jeh...takde effect langsung..

kekdahnyer cara tuh la die nak tunjuk die tak puas hati ngan komen2 yg tak menyebelahi die...

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2010 06:46 AM | Show all posts
    ala noks...apa kes ko nak terasa   yg freeky kick ngko dr fren list die...aku pon sama..takde beza pon ehh...
ader ker takde ker..sama jeh...takde effect langsung..

kekdahnyer cara tuh la die nak tunjuk die tak puas hati ngan komen2 yg tak menyebelahi die...
skymania Post at 1-9-2010 06:29

ahahaha.. itupun betul jugak..

tapi at least syahza tu ada gaklah letak gambar real dia.. ko? nan hado jah..

Use magic Report

Post time 1-9-2010 08:45 AM | Show all posts
su baca psl kes priki ni... all i can say, if i were u priki, i wud do d same thing!!!!
su faham sgt perasaan kene tipu ni coz su pun kene gak!!!! n all i can say, i want him 2 burn in hell for doing this to me....emotionally disturb by this, xlalu mkn, bgn tdo trs bgn dgn hati yg sakit....pd yg xmelalui it is easy 4 them to say move on.... it takes time to do that....

Use magic Report

Follow Us
Post time 1-9-2010 08:49 AM | Show all posts
pakkallah aku tak tahu lg nama betul ko..
freekey Post at 1-9-2010 02:30 AM

dh lamerr aku tak guna perkataan pakkal ni..
he he he..

ader gak insan yg tau perkataan ni ekk...

Use magic Report

Post time 1-9-2010 08:51 AM | Show all posts
Reply 1055# freekey

aku suka jerk erina punyer posting...sangat menarik and make sense ..and dier taruk gambor dier sedrik apa kat avatar dier..tak macam afaf  ..ko nih sumer tahapa hapa..hempuk kang! :@:@:@:@

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 1-9-2010 08:58 AM | Show all posts
Reply  freekey

aku suka jerk erina punyer posting...sangat menarik and make sense ..and dier tar ...
blazzard Post at 1-9-2010 08:51

ko pun afaf gak agaknya..

hah percaya sangatlah itu gambar dia... di dunia cyber ni..

and then obviously she did not answer my questions.

Use magic Report

Post time 1-9-2010 09:04 AM | Show all posts
priki...c'mon dude...ain't gonna say friendly words "Move on" to you...i prefer "GET A LIFE BUDDY!"  the more u playing this own-self-created game...the more u show that you are a loser.

You've been an idiot by doing this. What a pathetic way to beg her say sorry? Please stop pitying yourself.  

p/s: btw, where's the old nasty guy called freekey? I only see a loser whining ..requesting an apologize from a biatch. Period!
kambeng_masam Post at 31-8-2010 23:42

nasehat yG best....

Use magic Report

Post time 1-9-2010 09:07 AM | Show all posts
ko pun afaf gak agaknya..  

hah percaya sangatlah itu gambar dia... di dunia cyber ni ...
freekey Post at 1-9-2010 08:58 AM

walaupun dier bkn afaf agaknyerr..
tp..bek ko nasihat dier suh berhati2..

Use magic Report

Post time 1-9-2010 09:09 AM | Show all posts
Reply 1053# kambeng_masam

bro,beraya kat laut ke darat taun ni?

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2010 09:11 AM | Show all posts
su baca psl kes priki ni... all i can say, if i were u priki, i wud do d same thing!!!!
su faham sg ...
suereen Post at 1-9-2010 08:45

thanks for your support sue..

ermm.. actually i'm no that extent want to hurt her or anything.. sebab kes ni pun dah lama.. dah takda perasaan apa pun.. apatah lagi bila dah dapat pengganti baru..

cumanya.. memang nak tahu sangat sapa orangnya.. dan apa masalah dia..

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2010 09:12 AM | Show all posts
Salam...Peace Be Upon You Mr. Otherside.

I have read and analyse your posts here and in the other forum too, hence I make my assumption that your act of disclosure are irrelevant and prejudice. Forums are venue that can be excess by many and your action are not only tarnishing nur_balqis image but also her associates that is her parent, siblings and others.

Like many other senior member in this forum who are well acquaintance to her even though we have not met her in lives, I feel sad of your action.

Based on the information you post or published I feel that she is not a liar as being accused by you but more to misunderstanding or interpretation on your part whereby you are not very  clear of her position and real intention.

If it is true that she is in serious condition as she claimed, you will regret for being slandering in view of getting your intention done. You should be thankful that she wanted to lay and share her problem and feeling to you as compare many others who admire and adore her even though they haven't met her.

Patience is the essence of true love and relationship if you think it in depth. Enough is enough of your disclosure in the cyber world which I considered rather annoying. If I am her parent I will take serious action on you if proven you have tarnished her image and privacy so to speak as I consider your claimed substantially irrelevant.

I hope you can consider and review your motive's as I have given my personal view as an elderly person here in this forum to your topic through this posting.

I view her as a sweet and adoring person all this years of acquainting with reasonable reputation so to speak. Last but not least,
"The turning point in the process of growing up is when you discover the core of strength within you that survives all hurt." - Max Lerner

So move on, simply means, leave behind things that makes it so  difficult. InsyaAllah one day your wish will be fullfil if you sincerely love her. Time  is the answer to your prayer. Amen.

Thank you. Assalamualaikum.

Thank you.

But can you please answer this:

1. Kenapa dia sewenang2nya menggunakan pic orang lain and claimed as hers?
2. If she's really sincere, why I could not find her name Nureen Alia in SCOMI's staff directory?
3. Even her father's name doesn't even exists in Sime Darby
4. And obviously.. she has some mysterious agenda to all these 3 cases...

So I have given enough reasons that she's a fake or maybe better wise she's a psycho!

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2010 09:16 AM | Show all posts
Bila fikir-fikir balik.. aku ada satu lagi kemusykilan..

Dia dah baca semua thread2 lama aku kat board PP tu pasal kes2 putus cinta aku sebelum ni.. Dan dia tahu.. aku memang akan publish sms sebagai bukti kalau ada benda yang tak kena..

So, apa motif dia buat semua ni kat aku eh??

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2010 09:18 AM | Show all posts
dh lamerr aku tak guna perkataan pakkal ni..
he he he..

ader gak insan yg tau perkataan ni ...
airolnizam Post at 1-9-2010 08:49

jom kenal..

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 1-9-2010 09:23 AM | Show all posts
jom kenal..
freekey Post at 1-9-2010 09:18 AM

ko nk kenal ngan lelaki tak??
he he he..

aku tak kisahh nk kwn ngan sesaperr pun..

Use magic Report

Post time 1-9-2010 12:10 PM | Show all posts
ko nk kenal ngan lelaki tak??
he he he..

aku tak kisahh nk kwn ngan sesaperr pun..
airolnizam Post at 1-9-2010 09:23

priki lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tak kisah

Use magic Report

Post time 1-9-2010 12:11 PM | Show all posts
priki lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tak kisah
auntie_girl Post at 1-9-2010 12:10 PM

hye mod...
salam perkenalannnn....

Use magic Report

Post time 1-9-2010 12:36 PM | Show all posts
hye mod...
salam perkenalannnn....
airolnizam Post at 1-9-2010 12:11

farid kamil/kasyah

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

3-6-2024 05:44 AM GMT+8 , Processed in 0.067190 second(s), 41 queries .