Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: melnanzz

Neelofa kembali semula ke pangkuan Fattah Amin [Vol 2]

Close [Copy link]
Post time 24-4-2017 01:01 AM | Show all posts
Sian0403 replied at 24-4-2017 12:44 AM
Dm nk dkt ig2 femes kasi naik sikit vid ni kot laaa lopatah fans buat2 x nmpk x dgr

Bg link video

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 24-4-2017 01:06 AM From the mobile phone | Show all posts
pandora007 replied at 24-4-2017 12:48 AM
I pelik, kalau pun Fattah bukan kekasih lah, kononnya, but your work colleague la kan, kalau orang ...

Yes so agree.. depa xde bahan lain la nk  bahan fattah.. dr program weekly to event besar.. i like ur stmt yach!

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Secretlovesong replied at 24-4-2017 12:02 AM
Lpas tgk bam patah smpaikan anugerah top top pmpuan td, iols pasti bam patah mmg dah xda hati kt haj ...

Meolls tak tgok, meolls tgok arsenal vs mcity, tlg tepekkan chuoll

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:08 AM From the mobile phone | Show all posts
enchante78 replied at 24-4-2017 01:00 AM
Masa Fattah memula sebot, thank you FAS management, muka lopa mcm ala ala terkejot sikit cos dia d ...

Hahahahahaha....i gelakkk ok...tp mmg btolll pn...dia ingat patah sebot nama fazzzura...
Tp xpela..bam.patah ttp sebot nama.fazura ok...    ..xsebut nama niena plak...

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Drsgonfruit replied at 24-4-2017 01:06 AM
Yes so agree.. depa xde bahan lain la nk  bahan fattah.. dr program weekly to event besar.. i like ...

Diorg xde midal xde ideaaa.... kering kontang ame nidhla retis bape ketol je Dtg..meati case diorg tau sape akan menang jd why bother...

Baideway ni link mstar utk semua war warkan
https://www.instagram.com/p/BTOz ... mstaronlineofficial

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:10 AM | Show all posts
melnanzz replied at 24-4-2017 12:47 AM
Baru je khatam AME 2017 dari mula sampai habis.

Body language Fattah memang jelas. Rasanya dah sa ...

Honestly, two ways of looking at Lofa's reaction (or desperation) :

1. Business : She's got all her marketing strategy planned around Lofattah punya fan base tapi it won't work without Fattah punya cooperation so dia kena all out dapatkan Fattah balik. So kalau she manage to convince Fattah to cooperate, for about 3 bulan sampai habis Raya, at most, then good for her (and Fattah if he's also planning on the same fan manipulation game, tapi I highly doubt he's that cunning, sebab men like him would prefer to succeed on his own). Lofattah is a collateral win for him but feelings got in the way so the whole thing is now crumbling apart. Too bad, would've been a successful short term marketing combo plan for them. Gotta get the cash while you still can. Let's see how it goes.

2. Winning : Narcissistic (betul ke ejaan ni) people want to be the centre of attention and they want to win all the time. Lofa probably desires Fattah, but don't confuse desire with love. Nafsu vs cinta. Cinta tu lebih ikhlas, lebih halus, refined and last longer. Nafsu ni bertukar2 and kalau dia ni sejenis perempuan yang, ala, you pernah jumpa tak hot girls yang suka kalau guys kerumum dia, so she'll treat them like her toys. I nak manja2, nak lovey2 but on my terms, faham tak? Err, macam mana nak explain ya, dia (the girl) yang set the rules and control the situation (and the men). So kalau she want to dump the guy and talk bad about him, it's ok if she does it tapi bila it's the guy who rejected her then dia jadi lost sebab she's no longer in control of his feelings to her. Sure, she can play on his desire / nafsu tapi benda macam ni with men short term je. Orang kalau bercinta lebih2 lagi kalau you tu adult, takde masa nak main2 tarik tali ni. Jadi in this game, Lofa is the sore loser, tambah pulak her insecurity dengan Faz yang memang her enemy dari way back when. Lagi laa desperate nak prove she's winning at least in some aspect. Lepas ni hadapla quote2 be strong, be brave, self motivation hauk mak nenek play victim tak sudah2.

Pelik I dengan manusia macam ni. You have everything that normal people would be grateful for tapi masih tak puas.

Use magic Report

Follow Us
Post time 24-4-2017 01:11 AM | Show all posts
Loginlogoff replied at 24-4-2017 12:53 AM
Exactly chuols..mohon tepek kt epot.

Meols kalau bleh mmg nk lenyapkan lopattah bermula dr hari ...

Silakan, silakan tapi I tak rasa acik epot boleh hadam.

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:13 AM From the mobile phone | Show all posts
solarlunar replied at 24-4-2017 12:44 AM
Muka FA malas nk layan - https://www.instagram.com/p/BTPApt8j-Lq/?tagged=lofattah

Yakin je lofa ckp fans lofattah more than a million...ye ke more than a million

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 24-4-2017 01:17 AM From the mobile phone | Show all posts
pandora007 replied at 24-4-2017 01:10 AM

1. Business : She's got all ...

Tmbh skkit...n now that patah bolayan jual mahal kt die...lagiiilaaa buat die tercabar n rasanya die akan buat somethg big utk dptkn jgk apa die nak ni...maybe pujuk patah utk filen davidteo tu

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Drsgonfruit at 24-4-2017 01:21 AM

Yes some sort of facts based on what happened. So high school chuols.. maybe after lopatah wave she felt that it was her cherry on top n cant move on. Now that fattah has moved on fr shmp to other dramas along his career.. plus point for fattah tho he was humiliated in front of national tv once..bcoz of her..what more the weekly dose of meletop n this event jadi bahan.. boo you people.. please use some brain i/o humiliating others.. not cool

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:21 AM | Show all posts
wonder if Lofa tau ke tak Fattah bawak family dia to attend the event?

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:23 AM From the mobile phone | Show all posts
https://www.instagram.com/p/BTPAx5PFyx6/
Kesian tgk lopak ni try hard betulll nampak.... #riplofattah

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:23 AM From the mobile phone | Show all posts
pandora007 replied at 24-4-2017 12:48 AM
I pelik, kalau pun Fattah bukan kekasih lah, kononnya, but your work colleague la kan, kalau orang ...

Tq..u just said wht i wanna say. She is just too much.. n so full of herself. She really need a reality check. Wht confuse me most is the fact tht ppl are saying her "road to yestana" is about to come true..so y the hell is she still terhegeh2 with fattah. Yes i knw for fame sake.. but at this point of time she dont need it anymore. Nak jadi permaisuri dah pon..xpenting dah fame ni..just focus on ur business n ur rms.

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:26 AM From the mobile phone | Show all posts
cubajaya replied at 24-4-2017 01:23 AM
https://www.instagram.com/p/BTPAx5PFyx6/
Kesian tgk lopak ni try hard betulll nampak.... #riplofatt ...

Hakkthuihhhhhj kita

Dee ni sporean yeh? Melayan lofucktah mcm pprt mesia je

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts

Double thumbs up for ur comment especially no 2...and narcissistic ppl mmg among the so called 'successful' ppl like trump, hitler etc to name a few...

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:28 AM | Show all posts
Sian0403 replied at 24-4-2017 01:17 AM
Tmbh skkit...n now that patah bolayan jual mahal kt die...lagiiilaaa buat die tercabar n rasanya d ...

Kalau I jadi management Fattah (and if you're reading this), I tolak apa2 offer from producer yang nak ride on the Lofattah wave. Dah la acik2 epot ni bongkak in saying that he became famous because of Lofa and Lofattah phenomena. Cukup la takat ni. Baik la Fattah cari projek2 yang mencabar his skill and talents, find opportunities to act with seasoned actors, HSC is a good start. Surround himself with senior actors yang tak lokek kongsi ilmu and prove that he can be a good actor. Baru he can redeem his honour.

Retire lah from this Lofattah crap, Cukuplah dengan sampahRaya ni, that should be the last nail on the Lofattah coffin #riplofattah

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 24-4-2017 01:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Sian0403 replied at 24-4-2017 01:26 AM
Hakkthuihhhhhj kita

Dee ni sporean yeh? Melayan lofucktah mcm pprt mesia je

Iolsss xsanggup nk hbiskan videoo tu   
Patah..be strongggla...ko ni baik sgt...dh dimalulan satu mesia pn ko bleh tahan   

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Jadi ade ke aksi2 menggarit lopatah malam ni..kesian acik lopaktah takde modal nk buat throwback dgn background lagu sweet

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:34 AM From the mobile phone | Show all posts
asal masa hajjah acah speaking dgn johan and nabil english dia hauk

Use magic Report

Post time 24-4-2017 01:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Sian0403 replied at 24-4-2017 01:17 AM
Tmbh skkit...n now that patah bolayan jual mahal kt die...lagiiilaaa buat die tercabar n rasanya d ...

Davidteo? Meolls syak, selama patah kat perhentian ni mesti kaka faz ada bg ilmu nak belakon and pilih cast director and publisher yg bagus utk belakon filem.    

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

3-6-2024 12:39 PM GMT+8 , Processed in 0.301474 second(s), 43 queries .