hihi gambar lee kwang soo mekap jadi pompuan tu legend betul...
lagi lawo drpd ji hyo
lepas concert tu tergedik2 nangis kena buli dgn KJK...
ni antara most memorable episodes dlm RM...
Post time 23-10-2021 01:05 PMFrom the mobile phone|Show all posts
Theme Squid Game tu apasal takde game Dalgona/honeycomb... iols suka game tu... game Yut tu bosan sebab tak faham... game teka octopus etc tu okay je...
td bukak nk tgk episode 576 tp x sempat sgt, terpaksa siapkan keje..bg iols episod Octopus Game boring sikit la, maybe sbb lama sgt kt Yut games tu kot..teruja nk tgk mula2 duk ingat Kwang Soo muncul,sekaliiii..
tahniah oppa jd ambassador mekong apa tah tu hensem rambut pendek..ingatkan sapa, rasa mcm dia berisi sikit sekrg..teringin nk tgk dia jd guest
episod octopos game ada part mmg rasa boring...tapi rasa suka plak sukjin x kuar awal..kesian kot kat dia asik la kena padahal dia main bersungguh...last2 HaHa kuar dulu...haahaha
jong kook dgn gary tak boleh blah...dgn terkangkang2 jalan...tak nampak mcm pompuan langsung...
tapi haha takde dgn diorg...dia jadi juri kalau tak silap...
aha tula kn..iols pon pasan..berat mulut pulak sekrg,kalau xde org tanya xde la dia nk ckp..pastu netz salahkan so min sbb airtime byk..so min tu ok ja bg iols, x try too hard pun dia, natural ja, dh mmg dia gitu, ada la penyeri dlm RM tu
Post time 28-10-2021 01:31 PMFrom the mobile phone|Show all posts
MistrezHermanaz replied at 28-10-2021 03:49 AM
aha tula kn..iols pon pasan..berat mulut pulak sekrg,kalau xde org tanya xde la dia nk ckp..pastu ...
Tu le.. ada gosip kan fans ji hyo yg serang so min. Padahal ji hyo tu elok je baik ngan so min. Tak pasal kalau betul boleh buat depa masam muka.
Awal2 i macam tak suka jugak style so min.. tp dah lama2 then tgk balik episod start so min masuk, baru i boleh terima. Sbb karakter dia beza dgn ahli lain. Ala2 suk jin version perempuan sbb lembik kan. Unlucky mcm lee kwang soo. Penceria RM. Suka bila so min share psl family dia. Mmg selamba je..
sama dgn iols awal2 dulu xle terima so min sbb dh terbiasa dgn ji hyo sorg je bunga dlm RM..takut so min overshadow ji hyo..lama2 boleh terima karakter so min, sbb sekrg kalau nk harap ji hyo je mcm x brp nk berseri show ni..so min boleh get along dgn semua especially sukjin, se chan, jae suk..yg part main selipar tu kelakar betul masa sukjin cr spek dia, x perasan ye spek dia jae suk yg pakai..nmpk ji hyo pon mcm x perasan lepas sukjin find out br la ji hyo tepuk tangan sbb dia pun br perasan kikikiki..pastu kn uols perasan x masa episode octopus game habis kn ada teaser next episode RM hujung tu, iols actually tunggu game kedua yg main tepuk tepung tu, masa Jong Kook lawan Bibi, yg Bibi ckp mana tau dia jd future wife Jong Kook, tp nape bila tgk episode ni, part tu diorg x tayang pun..curious