View: 9575|Reply: 73
|
☼CELCOM Broadband : No services!!☼
[Copy link]
|
|
Balas #1 vanilacup\ catat
Yes... yesterday whole day problem. Kita bayar mahal2 dah tu asik la problem.. cuba bayar lambat?? apa jadik?? sure dia nak terminate line. |
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by medangmru at 17-11-2008 12:25
aku call Celcom Care line 2 hari lepas....derang kata yg Celcom Broadband ( aku amik pekej D68 data ) akan alami masalah sampai 25hb ni.....kdg2 ok.,..kdg2 tak ok.....pagi ni ( dlm kul 11.30am ta ...
aku amik mobile broadband celcom yg RM68 hinggit tu..speed slow..then haku upgrade pegi amik pakej RM98..tapi speed sama gak ngan yang sebelumnya..haku komplen byk kali dah..dia org kata network punya problem..kalo dah tahu network nyer problem g la sattle..ingat haku bayar bil pakai daun ker..
rasa camnak terminate aja..:@ :@ :@ |
|
|
|
|
|
|
|
Celcom broadband sucks, gua dah lama terminate....gua dah komplen dan emailkan ker dia orang nie jawapan dia orang, selepas bulan mei pun sucks.
cheers
NIE MAIL DARI CELCOM CARELINE....
Salam Sejahtera.
Tuan/ Puan
Terima kasih di atas e-mel tuan/puan.
Pihak kami berasa kesal di atas kesulitan yang dihadapi semasa
tuan/puan menggunakan perkhidmatan Mobile Broadband kami.
Untuk makluman, pihak kami sedang menaik taraf liputan rangkaian 3G
bagi penyediaan perkhidmatan 3G yang lebih baik di masa hadapan.
Kesan daripada penyelarasan ini, terdapat gangguan liputan yang
menyebabkan pelanggan Celcom 3G mengalami masalah untuk melayari
internet menggunakan perkhidmatan Mobile Broadband yang kami
sediakan.
Sehubungan itu, pihak Operasi 3G memandang serius masalah ini dan
sedang berusaha untuk mengatasinya sebelum 9 Mei 2008.
Namun begitu, sekiranya tuan/puan inginkan siastan lanjut berhubung
rangkaian liputan 3G dijalankan di kawasan kediaman tuan/puan, sila
majukan kepada kami maklum balas tersebut selepas 9 Mei 2008 beserta
maklumat berikutan untuk rujukan kami:
1. Nombor telefon bimbit / pelan data Celcom
2. Jenama dan Model Telefon bimbit / Kad Data 3G / Peranti lain yang
digunakan
3. Tarikh dan masa berlaku
4. Lokasi tuan/puan ketika mencuba perkhidmatan 3G (Alamat Penuh)
5. Isyarat liputan di skrin telefon bimbit atau di komputer riba
tuan/puan
6. Mesej yang tertera semasa masalah berlaku
Diharapkan penerangan di atas dapat menjelaskan keadaan sebenar. Kami
ingin merakamkan rasa kesal dan terkilan dengan pengalaman dan
kesulitan yang dialami.
Akhir kata, kami ingin mengambil kesempatan ini untuk merakamkan
penghargaan di atas sokongan dan sumbangan tuan/ puan kepada Celcom
dan kami beriltizam untuk terus memberikan perkhidmatan yang terbaik
dari semasa ke semasa.
Terima kasih
Norsuzila Shaari
Pusat Sumber Komunike
Perkhidmatan Pelanggan
[email protected] |
Rate
-
1
View Rating Log
-
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by sueria_azlee at 17-11-2008 12:30 PM
aku amik mobile broadband celcom yg RM68 hinggit tu..speed slow..then haku upgrade pegi amik pakej RM98..tapi speed sama gak ngan yang sebelumnya..haku komplen byk kali dah..dia org kata netw ...
lu ada agreement lagi dgn celcom, tak silap 2 tahun, dlm kes gua, gua gertak nak ngadu dgn tribunal hal ehwal pengguna, namun gua tetap kena bayar rm625 untuk terminate..kena denda lagi.....celcom broadband sucks...gua bayar dulu for nothing..slow, disconnect, rubbish..
cheers
[ Last edited by crossfire at 17-11-2008 12:44 PM ] |
|
|
|
|
|
|
|
Balas #8 dujuan\ catat
call je no1111 dr line celcom tu...mmg dah ada answering machine yg announce pasal service tergendala sementara...... |
|
|
|
|
|
|
|
kat area umah aku nie (cheras) memang broadband celcom nie hampeh..tapi aku suka kalau balik umah mak aku kat melaka. syok betul guna bb celcom. laju giler...maybe kat area umah mak aku tue tak ramai guna bb. |
|
|
|
|
|
|
|
x de broadband.... |
|
|
|
|
|
|
|
Balas #10 ibuina\ catat
Cheras x ok????errrrrrrr...aku area Kajang...mmg agak laju ... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #12 medangmru's post
betul...kalau connect tue semedang jer lampu hijo..payah betul nak dapat lampu biru.. |
|
|
|
|
|
|
|
huh.... sama gakla... dr ari jumaat mlm tu hga ahad malam ampeh langsung xleh guna..... :@ :@
isnin pun memula mcm xleh... refresh byak kali baru ok slket... ni kekadang dia jd putus2 kena redial... sakit ati..... |
|
|
|
|
|
|
|
Balas #14 hainina\ catat
Smalam dan pagi ni nampak ok...
smalam aku try guna melalui PC ( selalunya surf ngan HP )...kelajuan agak ok....smooth pun smooth... |
|
|
|
|
|
|
|
Balas #16 hainina\ catat
malam je wat hal...mungkin masa utk mentenen....dan ramai yg tak guna.. |
|
|
|
|
|
|
|
semalam hubby aku try guna bb kat tempat keje dia kat shah alam.. kat tgh2 project site yg macam padang jarak..syok ooo..hubby aku cakap..laju gilos...tapi mlm bila kat umah (cheras) |
|
|
|
|
|
|
|
Balas #18 ibuina\ catat
mmg laju ...tambah plak kalau area tu ada signal 3.5G..berdesup je.. |
|
|
|
|
|
|
|
Hmmm...
Originally posted by vanilacup at 17-11-2008 12:06
Apa masalah broadband celcom dah 2 hari tak ok? Semalam 2 kali call service centre mula cakap by 4.30 ptgdah ok lepas tu masih tak berfungsi then diaorang kata 9.30 malam pulak sampai kul 12 tak ...
Sepatotnya bila berlaku masalah camni dia worang kena lar bagi rebet ke hapa... Baru pelanggan tak angin... Ni dah lar kena bayor bulanan tetap pastu tak bleh pakai lak... Bukannya reti nak diskaun...
Jizzz... Klong! Klong! |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|