|
sorry sebenarnya tak tahu nak tanya kat mana pasal nih.. tadi dapat call dari CIMB HQ KL, mamat ni offer livelife+ insurance ni... potongan sebulan rm73.62,
agak memaksa la bagi aku, tapi aku ni pon boleh tahan ngok, setuju jugak terima offer, sekarang rasa risau la pulak... masa terima tak nak fikir, sekarang baru mengelupur ...
ada tak yang pernah ada pengalaman macam ni, apa keburukan dia? ada kebaikan tak, CIMB tu kol tadi cakap dia call selected customer sahaja, sebab ikut kelayakan, kononnya laaa, tolong aku sama ada patut aku kol cimb nak cancel ker teruskan jer, tolong aku pleaseeeee
risau nih, sebab dalam hati rasa macam rm70 tu boleh jugak belanja aku seminggu, tapi kalau apa coverage tu betul, boleh bagi manfaat untuk aku in case kalau terjadi kejadian yang tak sepatutnya kan,
lagi 1, polisi akan dihantar selepas 30 hari pemotongan dilakukan, potong direct dari akaun.. semua ni betul ke trap je untuk tipu aku
|
|
|
|
|
|
|
|
aku pn tak sure sgt bab2 ni..
tp bagi aku.. klu kate nak amik insurance.. better amik dengan ejen..
at least ape2hal nak claim ke ape ke.. boleh direct ngn ejen..
lg best klu ko kenal ejen tu,, kirenyer kawan2.. senang nak deal..
klu mcm ni.. incase ape2hal mcm ko kene masuk hospital ke ape, kite kene handle sendiri...
tunggu la opinion dari org lain yg lebih arif...
b4 ni ade jugak dpt call jual insurans cemni...
ade yg aku amik dan dah terminate pun...
better pilih insurance yg ade medical card.. lagi senang..
bak kate kawan aku...
|
|
|
|
|
|
|
|
sori xdpt nak membantu sbb mmg xpernah deal apa2 jenis perniagaan melalui call..tapi apa kata call balik cimb dan mintak dia batalkan apa jua transaksi berkenaan dgn insurance.. |
|
|
|
|
|
|
|
Tggu agen2 insurance komen... Nak gak tahu... |
|
|
|
|
|
|
|
kan... dah letak fon baru terfikir
|
|
|
|
|
|
|
|
apa kata cancel je cepat2. kita kena pikirkan nanti nak claim tu mcm mana..apa2 hal kite kena byk study (ada ilmu sikit ) atau ambik tau ins / takaful mana yg elok dan senang claim. cakap kat dia. sy call balik kalau berminat. mintak no fon dan nama . keje dorang memang akan selected mana2 org pastu call suggest mcm2.dah itu keje dia hari2. aku slalu bt kalut masa dlm call tu ' aa, sy tengah krje ni, nnti sy call balik boleh, bg no tel n nama en' , pastu dia akan pujuk, ala cik 5min je cik. ko pon bg alasan lg. tgh drive ni , ade hal urgent ni. camtu ja. jgn nak baik sgt. ko tau la lepas ni. ko bayar lambat sikit. dorang call bising2. en dah lewat bt bayaran ni.bila blh bt. nanti polisi akan terminated. nak claim susah. kalau jd apa2 x cover, mcm2 laa.. x dpt nak suggest mana yg elok. semua sama je. yg penting skrg, jgn tburu2 terima apa org cakap k. sekian |
|
|
|
|
|
|
|
try la call semula ckp nak cancel..
ckp je dah ade amik insurance lain...hehehe
klu ko nk amik insurance ngn prudential aku ade mber...
mmg dah fulltime buat insurance.. so far aku tgk die mmg akan turun g hospital ke ape incase ade client die nak claim..etc.. |
|
|
|
|
|
|
|
Aku pernah dpt call camni
aku ckp aku dah ade insurans
then nak pakse2 aku lak
tak bg salam tak ade ape trus dia letak talipon sbb aku tak terima
offer lg awal call bkn main lembut soft suara
then aku call balik no. tu kena maki ba alip ba ya
dgn aku..kadang2 kesian jgk tgk bdk2 bank ni hrp
kan sales utk carik mkn tp tak perlu la smpai
nak memaksa pujuk bagai..mmg nak kena free maki la jwb nye Last edited by tagas on 4-12-2015 08:07 AM
|
|
|
|
|
|
|
|
Agen insurans aku ckp, kalau call2 mcm ni biasanya dari telemarketing. Kalau jadi apa2 mmg kita kena uruskan sendiri. Lepas tu urusan melalui call kan.. mungkin tak berapa telus, banyak perkara yang tak jelas. Silap2 masa kita nak claim tu diorang kata tak layak sebab sekian sekian alasan. Padahal masa deal dekat telefon diorang tak ada sebut pun pasal tu. So better direct ambik dekat agen. Apa apa hal berlaku agen boleh uruskan. |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Cinta & Perhubungan
|