CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: tuahayam

Streamyx Bengong

[Copy link]
Post time 15-6-2007 03:36 PM | Show all posts
Originally posted by tuahayam at 15-6-2007 11:12 AM
thanks medangmuru.. mmg berkesan email tu..

sejam lepas aku antar email ke situ.. terus org dari opis CEO tmnet tepon aku.. bagitau kes aku dah diangkat dlm high priority sekarang ni.. arap2 i ...


So..war2 kan pada semua yg ada masalah streamyx ni.......

Lagi elok.....e-mail yg korang bg tu.....di cc kan pada media....lagi la cepat....cuma aku tak sampai hati sbb cepat sgt respon dr Tmnet lepas aku hantar e-mail tu...kalau korang tak dapat gak respon lepas 2-3 hari.....barulah orang hantar e-mail dicc pada media....berita harian ke...Mingguan malaysia ke....STAR ke....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 15-6-2007 08:03 PM | Show all posts
hehe.. tak sampai 2 ari selesai dah masalah aku... thanks medangmru..
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2007 09:07 PM | Show all posts
waahhh bagus nyee.... next time aku nak try la jugak
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2007 10:55 AM | Show all posts
Originally posted by tuahayam at 15-6-2007 08:03 PM
hehe.. tak sampai 2 ari selesai dah masalah aku... thanks medangmru..


sesama...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-6-2007 04:35 PM | Show all posts
baru perasan kat bil streamyx terbaru.. ada caj RM10 keran amelanggang hotspot.. padahal aku tak langgan pun.. tensen tul..

dulu dia bagi percuma.. aku ingatkan lepas dia bagi percuma.. kalu tak subscribe dia tak masuk dalm bil.. tp tgk2 dia cam autmatik je.. hampeh tul..
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2007 03:40 PM | Show all posts

Reply #1 tuahayam's post

kes ko ni, leh gi mintak rebet ngan diorang. aku punya kes, lagi teruk. takyah la cite kat sini.
last2 aku tanya nak rebet, depa kata kena gi tmpoint atau email kat customer service.
leh dpt rebet selama tempoh aku kena problem nih.

so, sapa2 problem ngan streamyx, repot... jgn tak repot. no repot tu korang leh salin dan buat rujukan masa nk mintak rebet nih. err,... repot tu kena check tiap minggu, korang kena follow up. kalo tak, diorang tutup repot tu dan anggap kes setel.

dulu dial 1300. skrg dari talikom, buleh call 100 aje, FREE. lepas pilih bahas, tekan 2 utk tmnYet.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 18-6-2007 12:41 AM | Show all posts
Originally posted by bzzts at 17-6-2007 03:40 PM
kes ko ni, leh gi mintak rebet ngan diorang. aku punya kes, lagi teruk. takyah la cite kat sini.
last2 aku tanya nak rebet, depa kata kena gi tmpoint atau email kat customer service.
leh dpt re ...


Buat report ...jgn bgtahu org bawah je....derang tu lepas tangan...bgtahu org atas sekali...
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

1-1-2025 09:12 PM GMT+8 , Processed in 0.701989 second(s), 18 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list