|
hehe.. tak sampai 2 ari selesai dah masalah aku... thanks medangmru.. |
|
|
|
|
|
|
|
waahhh bagus nyee.... next time aku nak try la jugak |
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by tuahayam at 15-6-2007 08:03 PM
hehe.. tak sampai 2 ari selesai dah masalah aku... thanks medangmru..
sesama... |
|
|
|
|
|
|
|
baru perasan kat bil streamyx terbaru.. ada caj RM10 keran amelanggang hotspot.. padahal aku tak langgan pun.. tensen tul..
dulu dia bagi percuma.. aku ingatkan lepas dia bagi percuma.. kalu tak subscribe dia tak masuk dalm bil.. tp tgk2 dia cam autmatik je.. hampeh tul.. |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #1 tuahayam's post
kes ko ni, leh gi mintak rebet ngan diorang. aku punya kes, lagi teruk. takyah la cite kat sini.
last2 aku tanya nak rebet, depa kata kena gi tmpoint atau email kat customer service.
leh dpt rebet selama tempoh aku kena problem nih.
so, sapa2 problem ngan streamyx, repot... jgn tak repot. no repot tu korang leh salin dan buat rujukan masa nk mintak rebet nih. err,... repot tu kena check tiap minggu, korang kena follow up. kalo tak, diorang tutup repot tu dan anggap kes setel.
dulu dial 1300. skrg dari talikom, buleh call 100 aje, FREE. lepas pilih bahas, tekan 2 utk tmnYet. |
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by bzzts at 17-6-2007 03:40 PM
kes ko ni, leh gi mintak rebet ngan diorang. aku punya kes, lagi teruk. takyah la cite kat sini.
last2 aku tanya nak rebet, depa kata kena gi tmpoint atau email kat customer service.
leh dpt re ...
Buat report ...jgn bgtahu org bawah je....derang tu lepas tangan...bgtahu org atas sekali... |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|