|
Post Last Edit by meya at 19-7-2010 20:17
Mulan,
Saya nih pulak jenis yg kalau benda tuh saya beli dan saya yang bayar ...takdenya nak was-was minta yang terbaik. Bukan saya minta duit orang utk bayar benda tuh.
Company2 nih kadang-kadang tuh nak bagi untung dan senang keja diorang ajek. Habis yg kita nih pembeli takkan nak nganga ajek. Duit kita jugak yang keluar kan? |
|
|
|
|
|
|
|
a'ah meya... skrg ni saya sedang compile 2nd complaint punya items...
pemaju punya staf mcm heran apsal belum duduk lagi rumah tu, dah byk complain itu ini... tu belum duduk lagi tu... dah duduk nanti byk lagi la yg terjumpa
saya tak dpt nak tunggu pemaju repair sampai perfect sgt, alamatnya nanti bulan2 dah bayar kat bank, rumah takleh duduk pulak... yg kecik2 tu saya pejam mata la... sbb nak kasi mak saya duduk dekat sikit dgn b.air... rumah skrg ni, dia kena jalan sket baru sampai b.air... |
|
|
|
|
|
|
|
complaint defect ni sampai 2 tahun kan. kalau tengah duduk, tiba2 tombol pintu tak leh pakai. tu pon leh submit jer lagi sekali ker? |
|
|
|
|
|
|
| |
|