|
20# kacang^soya
Fuh sampai 5 bulan... selama ni ko ambik pakej yang mana? dari 512kbps nak upgrade ke 1MB la ni?
Memang melampau kekdahnyer. ko claim aje sampai dapat, bagitau details segala bagai kat emel. yang penting tulis besar2 nak REBATE + nak report ke SKMM. dua ni keywords yang paling penting. aku jamin berdesup dorang reply. cuma bab rebate tu lambat skit dorang ambik tindakan sebab nak forward kes kat billing department. aku tunggu sebulan jugak baru dapat rebate RM90++. |
|
|
|
|
|
|
|
21# medangmru
Detail benar kronologi ko ni medang. pengalaman sendiri ke? December 2009 tu yang paling manthop. |
|
|
|
|
|
|
|
aku agak je Zep.....tp mungkin real.....saper tahu kan dgn byknya komplen2 stimix yg tak setel2.....nak kene kasik gempak dulu br betul2 leh setel... |
|
|
|
|
|
|
|
24# medangmru
Itu la kan medang, aku pun tak paham dengan cara kerja dorang ni. bila kita gegar nak report bagai baru terkocoh2 buat kerja. berpeloh2 bagai ni settlekan. tapi kalo kita dok report by phone haramjadah terhegeh2 buat kerja. sampai dah berapa report, masih tak settle lagi.
Entah la medang, ai kenot say anything dah. Nak kata tak paham, rasanya paham cara kerja dorang. sebab aku sendiri pernah keja kat TM. praktikal jah. penat tau kami handle masalah kastemer ni. bermacam2 ragam. tapi entah la... |
|
|
|
|
|
|
|
pd aku.....dan pendapat aku....cara kerja mereka ni bersambung dr generasi ke generasi....yg lama dan senior dan yg dah berhenti tu..perturunkan ilmu kat staff2 junior ...jadik cara kerja mereka tu dah jadi amalan ........
nak2 plak Ketua atau Head Od Dept bhgn Customer Services tu org yg sama je.....tak berhenti2....so takder perubahan dr cara dan etika kerja.....takder improvement.... |
|
|
|
|
|
|
|
Post Last Edit by kacang^soya at 23-11-2009 21:24
Post Last Edit by medangmru at 23-11-2009 14:36
Gamaknyammg stail keje kat Stimix ni lambat bebeno kot....Mungkin stail kejedan cara a ik komplen dan jalan penyelesaian camni kot...
1 Jan 2009- ...
medangmru Post at 23-11-2009 14:34
mmg betul le tuh |
|
|
|
|
|
|
|
20# kacang^soya
Fuh sampai 5 bulan... selama ni ko ambik pakej yang mana? dari 512kbps nak upgrade ke 1MB la ni?
Memang melampau kekdahnyer. ko claim aje sampai dapat, bagitau details segala b ...
Zep Post at 23-11-2009 16:07
ha ah yg 66 hengget sebulan tuh...aku upgrade online...tu pon aku baru tau blom upgrade lagi bila ada poblem ngn connection...ngan selamba je mangkuk tu jawap eh saya tgk masih package lama nih...manader tukar...ko hangin tak dgr...kalau takde poblem aku rase smp la nih la aku pakai yg pkg 66 hengget tuh (ada thread kat satu lagi) ... aku tak tuntut pon yg aku bayar lebih tu...sbb aku tau misti nak tggu report ala2 medang nyer kronologi tuh ...bikin wa panas jerk..takpe pasni aku nak adukan macam ko suggest tuh...i dun care |
|
|
|
|
|
|
|
Post Last Edit by kacang^soya at 23-11-2009 21:36
22# Zep
oowhhh...kaedahnya just ugut la nak report kat SKMM? Aku ingat nak tulis email kat SKMM ...oo camtu pon deols leh kecut eh...padan la muka...pelik tol aku diorang ni tido ke hape...tepon payah gila nak jwp tuh kebarangkalian 70 x mgkn skali la berjawap kot esp masa kul 9am, 1130 am, 2pm & 4pm onwards...tak caya blh try...gi breakfast, makan, tea break, dinner & supper katanya...tu blom isap rokok, ngular dan sebagainye :kant: |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|