|
Video Tular Abang Rider Dimarahi Dan Diugut Hilang Kerja Oleh Pelanggan Yang Tersilap Beri Alamat
[Copy link]
|
|
Dah salah pin location call la bgtau tmpat yg betul grab driver ni biasa diorg ok je nk hntr tmpat betul kalau brbudi bahasa.ni awal2 dh perli2 suh tgok location, hujung2 salah pin.
Ai prnh tr letak location hospital sbb bru lps order utk mak masa melawat dia.tp tmn rmh ai depan hospital tu je.dh nk smpai bru perasan location lain.
Driver tu ok je,xmntak duit lebih pon
Tp kita sendiri pandai2 la bg tips |
|
|
|
|
|
|
|
prettyuglybabe replied at 23-9-2022 09:59 AM
customer boleh report rider kat grab..
rider tak boleh ke report customer kat grab?
contoh macam ni ...
Rider boleh tunjuk dia dh smpai tp xde org.kalau COD pon grab yg tanggung rugi.rider dpt mknn tu.rider xrugi tp penat la
Cuma kalau rider kena report cepat je kena suspend dgn grab.
Ni ai tau sbb grab driver suka brcerita dgn ai kalau naik kete diorg |
|
|
|
|
|
|
|
Tak ada hati perut punya manusia. $5 bayar delivery ingat boleh treat orang lain macam binatang. Aku pernah jugak order tak tukar address,call rider tu bayar double delivery charge suruh hantar alamat betul. Driver happy, kita happy & perut kenyang |
|
|
|
|
|
|
|
Customer bodoh. Berlagak. Aku doakan ko dibuang kerja lepas tu kau pulak jd rider grabfood. |
|
|
|
|
|
|
|
Biasanya mana mana rider hantar barang kat aku aku selalu beri xtra 5 ringgit buat minum air. Nak beri lebih tak mampu. |
|
|
|
|
|
|
| |
|