View: 2893|Reply: 3
|
Prudential Customer Service Sambil Lewa
[Copy link]
|
|
Saya dah bayar insurance in advance..ceritanya saya bayar insurance advance pada tahun 2011 untuk tahun 2012. bayaran bulanan RM150. jadi tahun 2012 saya hanya top RM450 untuk baki 3 bulan (oct, nov, dec). Resit ada sparuh bagi separuh dia kata hilang masa pos tak boleh pos semula. Prudential ada bagi surat kata terima payment...
Tapi family takaful contribution statement tulis saya bayar RM450.00.
FYI, utk tahun tahun sebelum tu elok je RM1800 dia tulis sumbangan utk setiap tahun.
Bila call customer service dia argue kata terima bayaran RM450 untuk tahun 2012. tahun 2011 punya payment (bayar advance utk 2012) tak kira.
Saya cakap kalau LHDN minta statement and tak terima alasan RM450. Dia kata kalau ada masalah baru report semula. orang yang cakap ni bahagian customer service. Bila saya tanya kenapa tak boleh ubah, dia kata dia takde kuasa utk ubah.
Kalau dah takde kuasa, kenapa dia tak refer saya pada bahagian yang handle benda tu utk kasi explanation. Kenapa tahun tahun sebelum tu elok je tulis bayaran penuh and tahun 2012 punya alasan hanya terima RM450 sahaja...
Ada kawan-kawan forum boleh bagi nasihat tak...rasa macam nak report kat Bank Negara je ni kalau tak settle |
Rate
-
1
View Rating Log
-
|
|
|
|
|
|
|
Dah cuba tny kat ur personal agent? |
|
|
|
|
|
|
|
medangtamang posted on 5-3-2013 11:43 AM
Dah cuba tny kat ur personal agent?
tq so much for the reply...agent i dah tukar...agent yang baru tu pun tak contact introduce diri...anyway dah dapat call orang atasan yg dah solve my problem...kudos to branch wangsa maju and the boss utk sikap yg professional.
|
|
|
|
|
|
|
|
Alhamdulillah kes dah settle... |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|