Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
13877
View
114
Reply

Video, Miss V Sajat bau bunga Ros selepas dicuci dengan sabun muka

[Copy link]

Author: Kentang.Goreng       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-2-2017 09:28 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Kentang.Goreng at 21-2-2017 09:45 PM


Bau bunga Ros


Sajat Mengaku Cuci Miss V-nya Guna Sabun Muka
Published on Feb 20, 2017

SIAPA tak kenal usahawan kosmetik dan personaliti media sosial terkenal, Nur Sajat?

Pengasas empayar kecantikan Lets Cantik ini menyatakan bahawa Sabun Pink Jangan Mengata yang diformulasikan khas untuk mencuci kulit wajah itu juga boleh digunakan untuk mencuci alat sulit wanita!

Menerusi akaun Instagramnya @nursajat02, Sajat menerangkan kebaikan mencuci bahagian intim menggunakan sabun pencuci muka keluaran syarikatnya itu.

Malah, wanita transseksual ini turut mengatakan bahawa dia juga mencuci kemaluannya menggunakan sabun tersebut! Gulp!

Kadang-kadang sabun ni pun Sajat cuci dekat Miss V (vagina) Sajat.

Seperti dapat mengagak reaksi penonton, Sajat terus membangkang persepsi mereka.

Haa? Tak percaya Sajat ada Miss V? Oh my god!

I ada Miss V la, betul! Kita sama je. Ada Miss V.

Sajat kemudiannya memberi kaedah bagaimana untuk mencuci bahagian intim anda.

Dan cuci tu, cuci betul-betul. Tonyoh-tonyoh sikit dalam tu, sembur ke.

Ini kita cakap benda yang betul. Kalau tak, busuk la. Awak tak bau tapi orang lain bau, tau.

Sajat juga memberitahu bahawa sabun itu juga mempunyai haruman bunga-bungaan iaitu bau bunga ros.

Sementara itu, netizen yang menonton terhibur dan tak kurang juga yang mengkritik celoteh Sajat yang kecelaruan gender ini.

@fmfikrymokhtar: bongok si*l die ni. MISS V dah kau pi potong K***K kau. Hahahah

@fraualia: @nida_syuhada Hahaahahahha..lawak dia niii

@wehlina: @lylacalderone Dia ni makin hari makin kelakar lah

@iamfiqriarif: Hahahaha. Demmmnnit nigga. Huntung la ko dah beli lepas ni ada bau bunga2. @mummy_lie wwuu

@aseerahalys: @rafazahr dia punya omg tu comel sangat miss V uolss

Kontroversi dan Sajat memang seiring sejalan, dan beliau pun tidak ambil kisah apa yang masyarakat mahu perkatakan terhadapnya.

Selepas dihimpit kritikan akibat pengakuan status sebenarnya sebagai seorang khunsa dipertikaikan ramai pihak, Sajat memilih untuk fokus terhadap empayar kecantikannya.

Terbaru, Sajat dikatakan membeli rumah mewah kepunyaan pengasas DHerbs, Dato Aliff Syukri Terlajak Laris yang dianggarkan bernilai RM10 juta di Kota Damansara.

Apa-apa pun, kami boleh membuat dua kesimpulan selepas menonton video di atas ini: Sajat mempunyai Miss V, dan ianya mempunyai haruman bunga ros! C MYNEWSHUB.CC/SK

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-2-2017 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Motif ini pn msuk CI?

Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
macam2 la ko..
suara tetap jantan..
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Babi sungguh:zz
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Motip dia kata miss V  busuk smpai org lain blh bau?pengalaman sendiri ke?
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:46 PM | Show all posts
bapok sundel sental puki sendiri pun jadi news ke sis ?
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:50 PM | Show all posts
MamaMima711 replied at 21-2-2017 09:40 PM
Motip dia kata miss V  busuk smpai org lain blh bau?pengalaman sendiri ke?

Ye la. Kan miss V dia xde mekanisme pencucian asli sebabnya miss v palsu. Tu yang berbau kuat kut.
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:51 PM | Show all posts


jilake..apesal pondan basuh kemaluan pun masuk bod CI
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Sajat ada miss V? 'Pengsan' aku.......
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:53 PM | Show all posts
ci ke....aduiii
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:55 PM | Show all posts
dah agak dah yang pelik pelik mesti kat malaysie
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:56 PM | Show all posts
Rasa nya lebih sesuai kat Gosip Tempatan

https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=forumdisplay&fid=30

@Muntz
@perang_sivil
@spiderman80

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts
..aetis replied at 21-2-2017 09:55 PM
dah agak dah yang pelik pelik mesti kat malaysie

Jilake sgt tt berkenan topik ni :
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon humban thread sajat pondan dlm neraka:zz
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 09:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar mana gambar kalau bideo Anwar pun orang tak caya apantah lagi jika tiada gambar
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
hahahahhahahahah gila lah jattttt miss v bauu bunga rose
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 10:33 PM | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 21-2-2017 09:56 PM
Rasa nya lebih sesuai kat Gosip Tempatan

https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=forumdisplay&fi ...

gosip personaliti media sosial lagi seswaiiii

takpun humban sajorrr ke ulu banat sanaa... hehehhh...
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 10:35 PM | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 21-2-2017 01:56 PM
Rasa nya lebih sesuai kat Gosip Tempatan

https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=forumdisplay&fi ...

FC dah ada bod baru. Bod gossip personaliti media sosial. Sesuai letak si sajat ni dekat bod tu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 10:37 PM | Show all posts
pakai la sabun sampai berbunga... bunga kulat
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2017 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Gegeh nye nk cakap dia ade miss v.mental.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list