Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
1234Next
Return to list New
3692
View
98
Reply

Lelaki Saman Bekas Tunang Akibat Curang

[Copy link]

Author: BlueRoses96    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-7-2017 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by BlueRoses96 at 11-7-2017 09:51 PM

Apa kata korang?  
IMG_20170711_214421.jpg
IMG_20170711_214452.jpg
IMG_20170711_214520.jpg
IMG_20170711_215033.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 10:08 PM | Show all posts
bagus ini rasanya kes pertama sekali kan
so boleh jadi ikutan utk kes berikutnya

so orang xpandang lekeh lagi....
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 10:11 PM | Show all posts
Bakal jd ikuta.. all the best bro
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus..aku memg tak suka org x setia ni..nak2 lagi yg bajet muka siap.. semua org dia nk try
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
harap kes nie tak separuh jalan...teruskan sampai settle..mesti dia yakin memang sebab tu bawak ke mahkamah
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ramai je aku rasa kes mcm ni antaranya maria jjcm
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak tuntut ganti rugi je pun. Okay lah tu. Good luck brah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 10:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Igt dulu ada forumer citer dia samn bekas isteri dia yg mintak cerai lepas sebuln kawen.. bg mcm2 alasan..bersama pon tidak. Rupanya da ada pakwe lain..Tak igt dah bod mn..



Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 10:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn lembut hati pulak lepas ni..dah menang  pastu tiba2 nk settlr luar mhkmah pulak.. kena pujuk rayu
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 11:30 PM From the mobile phone | Show all posts
saman je manusia curang dan pengkacau hubunganmu.

yang bini2 teraniaya laki ada skandal pun saman je pempuan ketiga tu.

jgn nak lembik2 sedu sedan srot srot tarik hingus masuk idong balik.
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2017 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
U go broooo
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 11-7-2017 10:08 PM
bagus ini rasanya kes pertama sekali kan
so boleh jadi ikutan utk kes berikutnya


sebenarnye ramai je yg niat nk buat saman org2 mcmni tp masalah pk leceh nk turun naik court pastu duit lg so tu yg ujung2 htr santau je
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 12:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Chaitttttt

Apa barang ke mahkamah
Pi la hancurkn hubungan dorg
Pastu kau blah
Bru la dramaaaaaa!!
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 01:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Baguih la. Yg mana persiapan smua dah buat alih2 tukar jd aqiqah doa selamat tu boleh jadikan panduan jugakla ye. Menyusahkan org
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 05:23 AM From the mobile phone | Show all posts
tak bagos lah sampai masok makamah
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 05:23 AM From the mobile phone | Show all posts
patot boleh setel luar makamah
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 06:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Saman maybe sbb byk duit dah keluar utk wedding preparations kot.
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 06:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalu putus sebab perangai lelaki tu hauk, camana?
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 08:15 AM | Show all posts
bukan nak bekap sapa2, pompuan takkan cari lain klu lelaki tu ok..knp tunang klu nak curang..
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 08:55 AM | Show all posts
CrowneGlory replied at 11-7-2017 02:43 PM
Ramai je aku rasa kes mcm ni antaranya maria jjcm

Maria JJCM punya case memang buat bahan lawak je. Sheols masih isteri orang masa sheols saman Dato' Wan J tu. Motif masih ada suami tapi hadap janji Dato' tu nak kahwin bagai?
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 09:00 AM | Show all posts
lostfaith replied at 12-7-2017 06:38 AM
Kalu putus sebab perangai lelaki tu hauk, camana?

kalau da tahu hauk..xyahla bertunang
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 09:01 AM | Show all posts
myakayina replied at 12-7-2017 08:15 AM
bukan nak bekap sapa2, pompuan takkan cari lain klu lelaki tu ok..knp tunang klu nak curang..

kadang2 ade jek pompuan yg tamak..
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 09:16 AM | Show all posts
kalau perempuan tu curang sebab sheolls birah..then meolls sokong ja dia kena saman
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 09:18 AM | Show all posts
nk g mahakamah syriah ke mahkamah majistret yg terima kes mcm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2017 09:58 AM | Show all posts
vanillaninja replied at 12-7-2017 08:55 AM
Maria JJCM punya case memang buat bahan lawak je. Sheols masih isteri orang masa sheols saman Dato ...

aah. ni kes lama dulu kan?
nasib baik la tak jadi yg dikejar tak dapat, yg dikendong berciciran.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.098715s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list