Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
1504
View
24
Reply

[Dunia] Lelaki Terperangkap Di Dalam Mesin ATM

[Copy link]

Author: ultra78       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-7-2017 11:21 PM | Show all posts |Read mode
Edited by spiderman80 at 15-7-2017 09:22 AM


Lelaki terperangkap di dalam mesin ATM



Seorang kontraktor mengalami saat cemas apabila terperangkap di dalam sebuah bilik yang menempatkan mesin ATM di sebuah bank di Texas.

Mangsa cuba mendapatkan perhatian pengguna dengan menghulurkan nota melalui slot resit. Ramai yang menyangka ia hanyalah satu gurauan.

Seorang pelanggan yang menerima nota tersebut akhirnya menghubungi polis. Polis yang tiba di lokasi mendengar suara mangsa dari ATM tersebut.

Mangsa berjaya diselamatkan setelah terperangkap selama dua jam. -ultra78

atm.JPG

boa.JPG

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2017 11:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Cane boleh terperangkap
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Iols sedikit keliru
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 12:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Mmg ada bilik pon belakang mesin tu. Letak server semua.. Siap aircond lagi
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 12:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya Allah haha kesian tapi lawak lah. Dok buat pa dlm tu? Tetido ka sampai boleh teperangkap tanpa pengetahuan orang len?
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 12:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Nasib baik ada pen n kertas klau dgr suara n nmpk tngan je kluar kt lubng tu, mau lari org yg lalu tu. Syukur la heol slmt
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
tapi atm sana memangbtepi jalan ajekan?  sini siap dalam bangunan,  berttutup pintu kaca berlapis lapis
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 12:31 AM | Show all posts
Tt. Baik kau edit  tajuk sebelum aku maki. Ruang mesin ATM lah. Bukan dalam mesin ATM.
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 12:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Wartawan pakai Google translate
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 02:26 AM From the mobile phone | Show all posts
nawuzubilla
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 02:29 AM | Show all posts

Kalo Le Lemeh Dalam Tu..

ultra78 replied at 13-7-2017 11:21 PM
Lelaki terperangkap di dalam mesin ATM

Inilah yang dinamakan mati kaye..
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 02:58 AM | Show all posts
selama ni nampak mesin atm tak de bilik belakang, nak masuk keluar duit kena buka bawah mesin atm.. kiranya banyak lagi kena belajar ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 08:28 AM From the mobile phone | Show all posts
zorrro_03 replied at 14-7-2017 12:31 AM
Tt. Baik kau edit  tajuk sebelum aku maki. Ruang mesin ATM lah. Bukan dalam mesin ATM.

Mati2 aku ingat dlm mesin tu   
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 11:00 AM | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 14-7-2017 02:58 AM
selama ni nampak mesin atm tak de bilik belakang, nak masuk keluar duit kena buka bawah mesin atm..  ...


biasa atm gini je kan...mana ada ruang kt belakang tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 11:10 AM | Show all posts
nasib baik ada pen...
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 11:10 AM | Show all posts
walaupun takde mobile phone
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 11:12 AM | Show all posts
matchstick replied at 14-7-2017 11:00 AM
biasa atm gini je kan...mana ada ruang kt belakang tu

perompak biasa rompak mesin atm dia orang tak rompak belakang mesin atm.
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 11:18 AM | Show all posts
Sian nasib ada yang alert
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 12:03 PM | Show all posts
la ingat dlm mesin tu.......
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 12:06 PM | Show all posts
Kasihan...
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 02:54 PM | Show all posts
nasib boleh julur keluar kertas.. klo tak mereput la tunggu  orang selamatkan
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 04:33 PM | Show all posts
mesti org ingat ada camera tersembunyi utk rancangan prank apa2..hehhe
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 04:38 PM | Show all posts
sebu1 replied at 14-7-2017 08:28 AM
Mati2 aku ingat dlm mesin tu

Bingung sgt tt nya kann...  
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2017 04:59 PM | Show all posts
mesia elok buat camni xda la malaun
guna lori, tow truk, crane tuk tarik mesin atm
kalu berani bia dia tarik dgn building sekali

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:14 AM | Show all posts
zorrro_03 replied at 14-7-2017 12:31 AM
Tt. Baik kau edit  tajuk sebelum aku maki. Ruang mesin ATM lah. Bukan dalam mesin ATM.


msa aku baca tu pun, tak dapat aku bygkan...tangan tersepit ke, kepala tersepit ke...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.223326s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list