Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
1234Next
Return to list New
2879
View
75
Reply

[Dunia] Nenek 80 Tahun Gilakan Belaian, Cabul Remaja 13 Tahun Berulang Kali

[Copy link]

Author: the_killer       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-7-2017 10:10 AM | Show all posts |Read mode
Seorang nenek berusia 80 tahun didakwa mencabul seorang remaja lelaki yang baru berusia 13 tahun.


Kejadian berlaku di Palembang, Indonesia dan menurut laporan Liputan 6, ibu mangsa dikenali sebagai Rohana,33 meluahkan rasa kecewanya terhadap apa yang terjadi ke atas anaknya.


"Anak saya masih kecil, tapi sanggup dia lakukan sebegitu ke atasnya, saya tidak boleh terima. Saya berharap agar polis dapat bertindak dengan sewajarnya."


Mangsa dan ibu buat laporan polis, Foto: Liputan 6


Perbuatan jijik nenek tersebut yang kerap kali cuba mencabul remaja berkenaan membuatkan mangsa kini mengalami trauma yang dahsyat.


"Saya mengetahui kejadian itu selepas mendengar cerita daripada anak saya, dia dipaksa melakukan hubungan badan dengan nenek itu," tambah Rohana.


Kali terakhir mangsa dicabul adalah pada Khamis lalu, sekitar jam 10 malam di rumah nenek berkenaan di Jalan Gotong Royong, Kelurahan Demang Lebar Daun, Kecamatan IB I Palembang.


Keluarga mangsa sudah membuat laporan polis dan kini kes masih dalam penyiasatan. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:13 AM | Show all posts
Edited by EJALTI at 17-7-2017 02:22 AM

Kehkehkehkehkehkeh.....

'Mendunia' sesangat indon jongos kepam berkerak....
Terlebih makan jamu rapat kot...
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Birahnya sheols
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Wow nek. Hahahha. Dasyatnya
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:23 AM | Show all posts
musim nenek indon menggila sex ke?mesti dia dengki dengan nenek rohaya yg dapat batang budak secara sah tu..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:28 AM | Show all posts
nenek 80 kot...
jentik je patah riuk tulangnye
ape la ilmu nek ni pakai spi adek nih xleh melawan
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
gilalahhh.. nenek dah tua kerepot pun tak sedar diri
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:21 AM | Show all posts
wow......................... nenek lagi.......................
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-7-2017 11:25 AM | Show all posts
moderator tukar tajuk la
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Alamak nek.. terpengaruh cita rakan sebaya ka.. x classy la
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Mau x trauma.. stok nenek kebayan tu..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 12:03 PM | Show all posts
dikochok-2an gitew,budak ini pon ngilu-2an
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
80 pon masih dahsyat cemana umor 20 patot lh laki melayu ramai menggilai ke hotan minah indon
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
80 pon masih dahsyat cemana umor 20 patot lh laki melayu ramai menggilai ke hotan minah indon

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:29 PM | Show all posts
sangap btg..sian ko nenek...
bdk tu nk plak layan..
kalo dh byk kali tu...bkn ke suka sama suka
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
EWwwwwwwwww
Dah knp nenek nenek di sana?
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Nek Trishnalovezul ka tu. Kalau betul jadlh spt pepatah, Like Nek Like grandaughter
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
ini dasar respekla....sbb tu tak lawan....nak report kat org kampung nanti org tak percaya pulak...
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:36 PM | Show all posts
grooming dahsyat ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:45 PM | Show all posts
ni mesti pakai susuk kt pepet ni tu yg birah semacam je ni

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
ewww!! nenek ni ada saka jin kepam gatal... LOL
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:50 PM | Show all posts
yindon propa ka? buat apa bdk tu p rumah nenek ittew....
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:51 PM | Show all posts
teringat kisah... lelaki yindon yg bertelur ittew...... tergamak masuk telur kat jubur.... pastu purak2 bertelur nak pemes....
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Serammm nenek nihh
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
WajibulGhunah replied at 17-7-2017 01:31 PM
EWwwwwwwwww
Dah knp nenek nenek di sana?

Mcm dah nyanyuk , nak buang tabiat tu. Mungkin mase muda nenek ni hot staff kut . Bila nak mati habit lama diulang tayang balik.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.134195s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list