Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
3616
View
59
Reply

Ada Apa Dengan Ruhainies Dan Asyraf Aley? Ini Jawapannya

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-7-2017 10:29 AM | Show all posts |Read mode
Sering kelihatan bersama, ada apa-apa ke dengan Ruhainies, 25, dan pelakon baharu Asyraf Aley, 23?








Bukan sahaja selalu kelihatan bersama di majlis hiburan, mereka juga sering memuat naik gambar bersama di Instagram (IG).








Serius nampak macam orang bercinta sahaja kan!


Jika ada peminat yang gembira dan mahukan mereka benar-benar menjalin hubungan, diharap anda tak patah hati dengan jawapan Ruhainies ini ya.

"Asyraf hanya kawan rapat tapi bukan kekasih saya. Saya kenal dia sudah lama tapi kami baru rapat selepas digandingkan sebagai pasangan hero dan heroin dalam drama Jejak Karmila.

"Saya ni seorang yang susah nak rapat dengan orang, saya kawan dengan dia sebab dia seorang yang baik," ujarnya kepada mStar Online.




Foto: IG Asyraf Aley



Tambah aktres itu lagi, dia masih belum memikirkan soal berumah tangga buat masa ini.


"Saya tiada calon lagi dan saya juga rasa keluarga susah nak lepaskan saya berkahwin awal. Mana tidaknya, saya sangat rapat dengan keluarga dan jika tidak bekerja saya hanya duduk di rumah sahaja.

"Kalau saya berkahwin sekalipun saya mungkin akan tinggal berdekatan dengan rumah ibu bapa supaya senang saya nak balik," ujarnya.


Kalau betul pun, apa salahnya kan? Nampak secocok dah tu. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Shit yewwwww hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:42 AM | Show all posts
Kenapa sheols suka buat mulut menyonyot gitu tatkala bergambar? Kalau beswafoto lagi la.....ewww
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Susah nk rapat ??????? Kena peluk smpai ke pinggang ngn tok bu.Red senang pulak?????? Sedehhhhh lah ko kayu.. hempukk ngn kayu seketul tu baru tahu, :
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:46 AM | Show all posts
saya kawan dengan dia sebab dia seorang yang baik



awak terlalu baik untuk saya ayat standard pompuan
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Motip banyak benor benang Ruhainies Kayu kat Bod Gossip arini? Dia ni dengan semua artis lelaki dia nak menempel
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:00 AM | Show all posts
putehkundor replied at 17-7-2017 10:42 AM
Kenapa sheols suka buat mulut menyonyot gitu tatkala bergambar? Kalau beswafoto lagi la.....ewww:lol ...

konon2 macam ND if pose macam tu

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:06 AM | Show all posts
playgirl ni, asik ngan jantan jer...berlainan pulak tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa jadik dgn azrel....di friendzone kan ke
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 17-7-2017 10:46 AM
awak terlalu baik untuk saya  ayat standard pompuan

Kah.. Ayat femes tuk meng' dump' seseorang  
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
propa kuat minah ni...mana forumer yg nmpk deols beromen sakan kt empire subang? meols speku mamat aley stok sedap2 heshe jah..nk kawen harus sambar orka kertu
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:31 AM | Show all posts
sepitsiput replied at 17-7-2017 11:30 AM
propa kuat minah ni...mana forumer yg nmpk deols beromen sakan kt empire subang? meols speku mamat ...

apakah rohanis ini sejenis lufya luvya jua.. bayar untuk secebis artikel di porom cari
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:38 AM | Show all posts
sepitsiput replied at 17-7-2017 11:30 AM
propa kuat minah ni...mana forumer yg nmpk deols beromen sakan kt empire subang? meols speku mamat ...

Sedapnya this birah dapat merasa asyraf aley. Tapi si serapeley ni memang seswai utk geli2 tokpit!
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Kat tumblr ade ckp si Ashrafff ni dulu moneyboy kat tasik gayboy trulung di Malaysia? Chuols rasa?
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
terpaku replied at 17-7-2017 11:31 AM
apakah rohanis ini sejenis lufya luvya jua.. bayar untuk secebis artikel di porom cari

yer chuols.... cuba klik list thread yg cari.com ni buat...mmg balik2 muka tu jah... membayar utk digossip? murahan sgt
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
tak pernah nampak pun Asyraf Aley ni berlakon
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Ayda89 replied at 17-7-2017 11:44 AM
tak pernah nampak pun Asyraf Aley ni berlakon

x payah tgk...nnt fobia sbb kayu sgt  
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
sepitsiput replied at 17-7-2017 11:45 AM
x payah tgk...nnt fobia sbb kayu sgt

Ouh mamat ni pernah berlakon dgn Mira Piljah meh sandar pada aku. Aaaaa betul terus fobia bila ingat, kejung sangat
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 11:55 AM | Show all posts
Ferr_Remy replied at 17-7-2017 11:40 AM
Kat tumblr ade ckp si Ashrafff ni dulu moneyboy kat tasik gayboy trulung di Malaysia? Chuols rasa?

Wahhhh. Moneyboy terulung kekdahnya. Wahhhh. Brape la rate heshe skrang ni?
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
sepitsiput replied at 17-7-2017 11:45 AM
x payah tgk...nnt fobia sbb kayu sgt

Jantan ni sesuai jadi model, Ada gaya Dan Rupa model. Tapi tinggi Tak tau la...
Yg penting Tak Padan langsung dgn minah mulut kemut ni...ewwww...
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa dia suka ajet2 hot? Macam semua jantan tergilakan dia
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
putehkundor replied at 17-7-2017 01:21 PM
Jantan ni sesuai jadi model, Ada gaya Dan Rupa model. Tapi tinggi Tak tau la...
Yg penting Tak Pa ...

Yes.. Dia mmg sesuai jd model.. Tinggi ok.. Tp masalahnya jalan pon kepit.. Iolss tgk dlm rancangan ngn syepah syahira.. Camno nk jd model.. X gagah lgsg  
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:33 PM | Show all posts
terbukti ruhainies juga disayangi dlm porem cari ni..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:34 PM | Show all posts
sepitsiput replied at 17-7-2017 11:44 AM
yer chuols.... cuba klik list thread yg cari.com ni buat...mmg balik2 muka tu jah... membayar utk  ...

kann uols? umum sudah mengetahui ternyata ruhainies disayangi bukan setakat MP malahan di cari forum..berbayar atau tidak, hanya ruhainies mampoo menjawab..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
X abeh minah kemut ni
Boring betul
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.105262s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list