Minat menulis? Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM600! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
212143
View
3567
Reply

Comel! Wajah Terkini Si Comel Pipi Merah Tok Ti Yang Mampu Cairkan Hati Anda...

  [Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-5-2018 11:54 AM | Show all posts |Read mode
Kelahiran Siti Aafiyah Binti Khalid, si comel pipi merah milik Datuk Seri Siti Nurhaliza (Tok Ti) sememangnya dinanti-nantikan oleh ramai pihak yang tidak sabar melihat puteri sulung kepada penyanyi nombor satu negara itu.   







Namanya yang membawa maksud segala yang baik-baik itu cukup ringkas dan indah sesuai dengan si comel berpipi merah ini.


Tidak keterlaluan jika dikatakan Aafiyah sebagai bayi paling popular, masakan tidak baru beberapa jam dilahirkan, gambarnya sudah pun tersebar luas di media sosial. Bahkan kelahiran Aafiyah seolah-olah menjadi satu fenomena apabila 'timeline' media sosial dipenuhi dengan berita kelahirannya yang turut mendapat perhatian negara jiran; Indonesia, Brunei dan Singapura.






Terasa pantasnya masa berlalu, Aafiyah yang dilahirkan pada 19 Mac yang lalu kini sudah pun berusia dua bulan. Pasti ramai yang mahu melihat perkembangan terkini si comel ini kan?


Di sini kami kongsikan koleksi gambar bayi popular ini yang diambil dari instagram Tok Ti dan beberapa sumber lain untuk mengubati kerinduan anda:































































Comel kan? Semoga Aafiyah membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah untuk Tok Ti dan Datuk K ya. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
secomel mak dia
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Ambik muka pak sedaranya c awie
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel..suka tengok
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:24 PM | Show all posts
senyum sokmo...tido pn senyum
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:24 PM | Show all posts
lebih muka tok k je aku nampak
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:34 PM | Show all posts
comel ngeeee banyak gambar tido je haha
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:43 PM | Show all posts
biasa je...normal muka baby2 di malaysia..tggu besar sikit kita tgk pulak.yg penting akhlak comel.hehe
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:44 PM | Show all posts
Kuat tido eh?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Nmpk mcm saerah
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kening terukir
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:57 PM | Show all posts
DCT jr
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
emera replied at 24-5-2018 12:44 PM
Nmpk mcm saerah

Nmpk mcm anak saerah yg nama umai tu..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Ct dah slim. Hope maintain
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 01:04 PM | Show all posts
Manis aja tersenyum-senyum.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Badigol replied at 24-5-2018 12:43 PM
biasa je...normal muka baby2 di malaysia..tggu besar sikit kita tgk pulak.yg penting akhlak comel.he ...

Comelnyer..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 01:25 PM | Show all posts
muka baby berubah ubah... jap2 nampak cam ct... jap2 nampak cam DK... kdg2 nampak cam saerah lak heheheh
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Ct jr sgt aafiyah ni

Soo cute!!! Nnt membesar tembam dompok mcn arif ye
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Berubah dh rupa dia
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 01:41 PM | Show all posts
alahaiii..comel jer..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 01:44 PM | Show all posts
comel sgt2
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 02:16 PM | Show all posts
omg muka saerah!
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 02:22 PM | Show all posts
alahai..comelnya...geram tgk gambar baby senyum
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Kening lawa ikut sapa?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2018 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
copy paste belah mak iti
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062369s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list