JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
4391
View
65
Reply

Fattah Amin Makin Bersemangat Bila Ada Fazura

[Copy link]

Author: Cari-Amirah       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-10-2018 05:22 PM | Show all posts |Read mode
Sejak mengahwini Fazura, Fattah Amin mengakui dirinya begitu bersemangat merencana kehidupan bersama.


Isterinya banyak memberi dorongan serta nasihat yang banyak memanfaatkan dirinya demi masa depan. Begitulah rasa bertuahnya Fattah memiliki isteri seperti Fazura.


Foto: IG Fattah Amin


"Alhamdulillah saya ditemukan jodoh dengan Fazura. Saya rasa sangat-sangat bertuah dapat berkahwin dengan dia yang sangat berpengalaman dalam industri.


"Dia seorang yang yakin dan sentiasa memberi inspirasi kepada orang luar. Bila saya dapat berkahwin dengan dia, barulah saya kenal dia betul-betul.


"Fazura bagi sokongan penuh, banyak memberi nasihat dan aura positif kepada saya. Itu yang membuatkan saya rasa semangat selepas berkahwin," katanya kepada mStar Online.

  



Rezeki Fattah juga sentiasa luas dan kini dia merupakan seorang duta SUV crossover kompak Toyota C-HR.


Dia juga hampir putus asa dengan hidupnya sendiri ketika mula menceburi bidang seni. Dia menerima kritikan yang hebat daripada netizen yang tidak boleh menerima mutu lakonannya.


"Saya pernah rasa putus asa. Tapi apabila saya duduk dan fikir semula kenapa perlu saya rasa sebegitu kalau tak dari awal lagi saya patut berhenti.

  



"Tapi saya ambil semua komen negatif tu jadikan satu cabaran untuk buktikan yang saya boleh buat yang lebih baik.


"Sebenarnya semua yang negatif itu membuatkan saya berfikir ini adalah waktu untuk saya maju ke hadapan dan saya terus belajar sampai saya berada di mana saya berada sekarang," ujarnya.


Seronok melihat kebahagiaan Fattah dan Fazura. Bayangkan kalau ada anak nanti mesti makin mencurah rezeki. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 05:55 PM | Show all posts
Keep it up bam tah...
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
dia tau orang kutuk dia berlakon kayu rupanya haha
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 06:39 PM | Show all posts
helicornia replied at 12-10-2018 06:11 PM
dia tau orang kutuk dia berlakon kayu rupanya haha

tp now dia rasa dia x kayu dah
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Bak kata janna nick, "ensemnyeee... laki org..."
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
, apapun org kata teruskan mendunia!!!
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
, apapun org kata teruskan mendunia!!!
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
, apapun org kata teruskan mendunia!!!
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:24 PM | Show all posts
siapa siapa yg rasa mual nak muntah bila baca dan tengok gambar.....tolong muntah di rumah idola sendiri ye....jgn muntah di sini






Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Bini ko tu memang jauh banyak pengalaman dari ko dari segala segi
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Kau jgn Lega sangat Fattah
Sekali bini ko decide pakai turban siput dan kasut tongkol sambil cakap macam halilintar ketawa bak pontianak baru kau tahu langit tu tinggi.

Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah la fattah dpt jd duta utk TOYOTA CHR..doa yg baik baik jela utk kamu dan isteri kamu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Puji bini pun salah netizen ni..biarlah dia puji nti kl dia bg pompuan lain sondol dia kt flashback la balik time puji2 dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 08:42 PM | Show all posts
Syambut lah chintaku duhai shayang...
Chintaku ku ini untuk shelamanya
Biar ku shimpan hati mu itu....
Sendirieyyyyyyy...

hawinggg mic ke longkanggg
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 08:56 PM | Show all posts
Wow!!...pls jgn kurus sgt Fattah...bagi sado sket lagi...mesti fazura lak yg makin bersemangat tgk ko...
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 08:59 PM | Show all posts
MatDeghem replied at 12-10-2018 07:24 PM
siapa siapa yg rasa mual nak muntah bila baca dan tengok gambar.....tolong muntah di rumah idola sen ...

jgn di seru bang mat...nanti muncul laaa si cicibucuk ngan anjin gulin2...biarkan geng2 deols tgh mendonia kat thread sinun tu....tgh sexcited ada gossip nak hencap fattzura...haha
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok, tp apa gossipnya TT???
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
bila munafik berkata kata cc mat degem
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Ye ye dah kawen, kau laki paling bertuah, paling bahagia yada yada....boringgggg. Next plissss
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
bioessence replied at 12-10-2018 07:38 PM
Kau jgn Lega sangat Fattah
Sekali bini ko decide pakai turban siput dan kasut tongkol sambil cakap  ...

Tolong jgn buat peragai2 buang tabiat wanita tua yg tak kawin tu ye..
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiap hari kena justify ke? Pompuan tu dulu saper jer tak usung ke hulu ke hilir.. Selalunya kalau hari2 merentan kat soc med, ada seswatu yang disembunyikan.. Yang otai2 gelakkan ko jer Fatah sebab kena pompuan bekas macam2 laki.. Kalau betul bahagia, syukurlah kan tapi takyah lah hari2 citer kat orang kot.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku dok terbyg klu Ada anak ni msti comel gila..faz cantik.abdul ensem..
Sbb td dok stalk ig scha.lawa gila scha mlm ni..hihi.psstu teringt faz haha
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Tk dinafikan fattah dh tk 'lemau' sangat since kawen fazura..
Karier pon nmpk lebih organised giteww idoklah keluar tv manjang setahun asyik muka dia jah..selective sikit is hokayy
Dulu zaman lofatah serius menyampah lah jugak, mcm poyo jah dgn lopa
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 10:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057653s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list