JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1234Next
Return to list New
9499
View
89
Reply

Susuk Tubuh Berisi Dipersenda, Lufya Omar Bengang Dengan Artis Veteran

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-10-2018 06:01 PM | Show all posts |Read mode
Lufya Omar menyelar tindakan seorang artis veteran yang mempersendakan susuk tubuhnya yang agak berisi selepas melahirkan anak.


Katanya dia terguris dengan kata-kata artis veteran tersebut yang seolah-olah sengaja memalukannya di depan orang ramai.


  



Ramai tak tahu yang sebenarnya pelakon ini sudah berusaha keras untuk mendapatkan semula berat badan ideal sejak setahun yang lepas.


"Bayangkan, dia dengan selamba mempersenda bentuk tubuh saya yang berisi depan orang ramai, sebelum berlalu pergi. Apa tujuan dia berbuat begitu?


  



  



"Mungkin ada yang menganggap ini perkara kecil, tetapi sebagai manusia, semestinya saya terasa. Apatah lagi kejadian itu berlaku depan ramai orang.


???Jika dia mahu memberikan nasihat supaya saya menjaga penampilan selepas menjadi ibu, saya boleh terima. Tetapi, apa yang dikatakannya itu tidak berhemah dan sangat mengguris perasaan," katanya kepada Berita Harian.


  



  



Tambahnya perbuatan memperlekeh susuk tubuh seseorang boleh menghilangkan semangat mereka yang berusaha keras mendapatkan semula berat ideal.


Setiap orang ada dugaan dan cabaran tersendiri dalam usaha mendapatkan berat yang diimpikan. Saya juga sedang melalui situasi itu.


Foto: IG



???Walaupun berjaya menurunkan lebih 20 kilogram selepas melahirkan bayi sulung hampir setahun lalu, saya masih bersusah payah menurunkan berat supaya nampak lebih menarik di skrin televisyen."


"Alhamdulillah, berat badan saya sudah mencecah 68 kilogram dan saya sedang berusaha untuk susut lagi. Mungkin dalam sebulan lagi baru saya yakin dan bersedia untuk kembali aktif berlakon." -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Mne shuben sheols ? Dlu kenmain menayang shuben doktor sheols
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 06:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik je still
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape mulut bawang yg tegur tu?
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki dia hnsem sgt.. klu dpt laa
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 12-10-2018 06:14 PM
Mne shuben sheols ? Dlu kenmain menayang shuben doktor sheols

Aah la iol ceq ig dia 1 pun xde... laki dia hnsem tu mmg susah nk jaga
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana shuben? Hari tu kata fefeeling bermasalah gitu, dah cerai ke dek dgn laki persis lgbtq itu??
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
68 berat pregnant iols masa anak pertama
Dh pregnant anak ketiga harus la dipam pam beratnya..hahahha
Ko buat xtau la lufya...nak kata apa
Depa jeles dgn uols tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Retis veteran tu saper, Normah Damanhuri kah? Agak agaklah aku speku
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 08:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Lufya ni artis lagi ke? Apa je produk seni dia?
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 08:47 PM | Show all posts
Edited by padme at 12-10-2018 08:50 PM
Vokuro replied at 12-10-2018 07:09 PM
Mana shuben? Hari tu kata fefeeling bermasalah gitu, dah cerai ke dek dgn laki persis lgbtq itu??

Sebab hensem sgt kot, so dah insaf tak nak tayang
tapi suami dia elok je tunjuk muka isteri, so ok je tu tak de problem rasanya..
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg spesis mami paki chindian ni lepas branak haywirelah body depa kan.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 11:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa ig laki dia? Kenapa dia tak nak tunjuk. Kalau i jadi lako dia. Kecik hati i
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 11:36 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 12-10-2018 11:26 PM
Apa ig laki dia? Kenapa dia tak nak tunjuk. Kalau i jadi lako dia. Kecik hati i

chehafiz007..ade je gambo latest deyyols 13 jam b4
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 11:47 PM From the mobile phone | Show all posts
chicozinn replied at 12-10-2018 11:36 PM
chehafiz007..ade je gambo latest deyyols 13 jam b4

Tq chico.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasala tu..lufya ada darah paki kan. Lofa kalo pregnant pn most probably badan di pam pam .huhu
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 11:52 PM From the mobile phone | Show all posts
apo..mmg lepas mengandung berisi kah..iols tnya sbb iols pas mengandung ni kuwus mendadak..sesiapa ada petua nak berisi kan balik body bg ibu yg ebf
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2018 11:54 PM From the mobile phone | Show all posts
laki dia muka biasa je
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2018 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Ala lutfya...tak pyh berlakon dah lah eh..jga lah husbandmu yg hot tu.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2018 12:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2018 12:30 AM | Show all posts
ni bukan yang ketiak basah tu ker?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2018 05:23 AM | Show all posts
pelek nau lufya sendu ni, ader jer tered sheols salu, walhal sheols ni belakon hape satu habuk pun iols taktawu #jgnkecamiols

nak kate lawo hot bak pajura kah lopak kah nowa penis kah pasah tekya kah tered yg tak putus, lupiya sendooo
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2018 06:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Badan dah gundu ni, mesti ketiak lagi bertambah lecak.

Laki dia muka macam shahir biawak n saddiq sigaragar.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2018 07:53 AM From the mobile phone | Show all posts
chicozinn replied at 12-10-2018 11:36 PM
chehafiz007..ade je gambo latest deyyols 13 jam b4

last 2 pics tu dlm ig lakinya, lakinya throwback gambar lama? yg sblm tu pulak gamba heol berdua dgn anak je n b4 tu pic raya dah lama
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2018 07:57 AM From the mobile phone | Show all posts
sofiazara replied at 13-10-2018 07:53 AM
last 2 pics tu dlm ig lakinya, lakinya throwback gambar lama? yg sblm tu pulak gamba heol berdua d ...

Tepek la sini chuols..buat yg x de IG
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.084464s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list