Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8848
View
147
Reply

EDISI BELLIFF (Bella Aliff) : 'Saya sedia terima dia semula'

[Copy link]

Author: damian_lee    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-1-2020 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by damian_lee at 29-1-2020 11:49 AM

Source: berita harian

KUALA LUMPUR: Bella Astillah dengan hati terbuka mengaku sedia menerima bekas suami, Aliff Aziz, kembali ke pangkuannya.

Bella berkata, buat masa ini, keputusan yang bakal diambil akan dibincangkan bersama keluarga.

Namun, tambah Bella, apabila tiba masa yang sesuai, dia dan Aliff akan membuat pengumuman berhubung perkara itu.

Sebenarnya, sejak berpisah Mei lalu, kami tidak pernah bermusuh... Semuanya demi anak kami, Mohamad Ayden Adrean.

Saya tidak pernah membenci Alif. Cuma saya lihat perpisahan kami banyak mengajar Aliff dan mematangkan dirinya.

Saya bukan hendak membuktikan kepada masyarakat dia sudah berubah. Bagi saya, asalkan dia sayang dan ambil berat mengenai anak sudah memadai, katanya di sini, hari ini.

Bella berkata, dia hanya melakukan yang terbaik untuk Ayden.

Sekiranya berbaik dengan Aliff adalah keputusan terbaik untuk Ayden, saya akan terima dengan hati terbuka.

Apatah lagi, Ayden sangat rapat dengan Aliff. Setiap kali berpisah dengan Aliff, dia akan menangis. Ini membuatkan hati saya remuk setiap kali pulang dari menjenguk Aliff di Singapura, katanya.

Sementara itu, ditanya mengenai foto merangkul lengan lelaki yang dikongsi di Instagram, awal bulan ini, Bella tidak menafikan jejaka itu adalah Aliff.

Menurutnya, gambar berkenaan diambil ketika mereka bersama keluarga bersantai di Universal Studio Singapore (USS).

Netizen hanya tahu mengecam yang negatif. Mereka tidak nampak dari sudut positif terutama untuk kebaikan Ayden.

Mereka hanya tahu menyuruh saya supaya mencari lelaki lain atau yang lebih baik.

Tetapi kita tidak tahu nasib pada kemudian hari jika memilih lelaki baharu. Lagipun, dalam keadaan sekarang, saya hanya mahu fokus kepada membesarkan anak. Manalah sempat hendak memikirkan soal pengganti, katanya.

Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016, namun bercerai pada 16 Mei tahun lalu.

Nota dari TT: marilah doakan baik2 .... dari jadi netijen yang sentiasa salah ..... dimata mereka .... yang penting kita perlu move on dr mereka berdua ni ... agitchuuu

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 29-1-2020 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoi, sape la yg rajin g nasihat deme ni, lantak deme la nak decide apa pun. Dah dia rela hadap. Korang yg berniat baik nak nasihat diwhoareyus kan nabelah ni sajok
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Boring...aku cuma harap dalam kegilaan alip ni, dia ada buat video burung berterbangan mcm sapik belakang sikit, dek manno dan yg seangkatan dengannya.
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Lantak ko lah bella... Semua sebab aydeeeen... Padahal sendiri mngelupur nak berlaki
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia nih mmg jenis yg tak serik2 ek
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
acah2 guna anak pulak. kau yang laparkan si aliff tu lagi mahu jual nama anak.
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 08:39 PM | Show all posts
Sebab kau tu yang kecoh-kecoh kat instagram pasal kecurangan laki kau, kau yang gila meroyan aibkan laki kau kan. Nak salahkan netizen pulak asyik tengok yang  negatif je pasal laki kau, kau yang canang dulu la perempuan. Lelaki mabuk, suka cari gaduh, pencuri, kaki perempuan & penakut yang kau nak kan? Takde orang nak halang, pergi la balik, lepas ni simpan senyap senyap hal dalam kelambu kalian.
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Adakah dgn bersama alip makan poketnya akan msyuk balik sesambil layan kontroversi alip ni cm dedulu tuuu..skg ni dh kurang lebat job barangkali..x caya aihh sbb anak
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
pasni sapa dok share lagi kisah belip ni bapuk
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 09:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Apo la laki mabuk juga yg die nak. Kalau mabuk tu kisah lepas takpe. Ni mabuk baru seminggu lepas.. Die x tengok kot video x senonoh alip baru2 ni
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Madel at 29-1-2020 01:15 PM

Video laki nko bertumbuk baru je naik kat twitter tu Bella
Itu la laki pojaaan hati nko
Gi la amik.
FB_IMG_1580303713452.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelik2 perangai duda janda skarang
Mcm bodoh jer statement..kalau anak ko reti membaca dia pun malu la perangai bapak mcm ni..mereput la cepat laki bini ni..koserr
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat mana matangnya si Alipp ni Bella wehh..???
Mabuk-khayal-lalok-gaduh=MATANG?

Best of luck la..
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Daging punya pasal...

Pastu ckp Demi anak, dey bapak mcm tu baik x yah la jd role model... X layak
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Aritu dia jugak yg gigih naik court nak bercerai dah lah aliff tu makin teruk dengan kerja takde siap curik duit,mabuk,bergaduh etc. B*D*H betul lah janda ni.
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 09:35 PM | Show all posts
Pear pack la pompuan.
Mampos la.
Pasni tagih simpati lg kalau kene tibai, leh gi meninggal
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 09:54 PM | Show all posts

saya restu je dia balik ke aliff ni ... lantak kome laaa

tapi bila bella kata alif dah berubah lepas cerai ..... hmmm .. mmg berubah .. tapi makin worse ...

demi cinta ... tak nampak dah keburukan org yg dicintai ...
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoi... dah 2x terhantuk pun xsedar2 lg ye dik...
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 10:28 PM From the mobile phone | Show all posts

Jantan pojaaan hati Bella
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
okay
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list