Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
88987
View
1672
Reply

Usahawan kosmetik dituduh dera

  [Copy link]

Author: haruslah    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-3-2020 08:17 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by haruslah at 4-3-2020 08:25 PM

Jap i update yer
Seorang usahawan kosmetik yang sering mencetus kontroversi didakwa memukul anak angkatnya dalam satu kejadian yang dilaporkan berlaku Februari lalu.

Laporan polis dibuat oleh pengadu yang mendakwa suspek memukul anak angkatnya itu sewaktu mereka berada di kediamannya di Selangor.

Kejadian didakwa berlaku apabila usahawan terbabit memukul menggunakan tangan pada muka kanak-kanak berusia dua tahun itu sewaktu ingin merakam gelagatnya sedang menangis untuk tujuan publisiti.

Pengadu mendakwa, selepas kejadian terbabit, suspek memanggilnya untuk masuk ke dalam bilik kasut bersama anak angkatnya itu selain menyuruhnya memukul kanak-kanak terbabit
Bagaimanapun, pengadu mendakwa, dia tidak menuruti arahan tersebut kerana bimbang kanak-kanak terbabit cedera.

.Sebaliknya, dakwa pengadu, suspek akhirnya memukul anak angkatnya sendiri menggunakan kasut di badan selain mencubit kanak-kanak tersebut hingga meninggalkan kesan.
Pengadu juga berkata, dia membuat laporan tersebut kerana khuatir sekiranya dia dituduh memukul anak angkat suspek.

Sementara itu, Ketua Polis Petaling Jaya, Asisten Komisioner, Nik Ezanee Mohd Faisal mengesahkan menerima laporan dibuat pengadu.

Kami sudah merakam semua kenyataan saksi termasuk suspek.

Siasatan akan lengkap dalam minggu ni dan akan rujuk kepada Timbalan Pendakwa Raya. Siasatan akan dilakukan di bawah seksyen 31 (1) (a) Akta kanak-kanak 2001, katanya kepada Malaysiakini.



Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-3-2020 08:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok..........
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Sajat?? Tp sajat mcm syg kat anak2 angkat dia kan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-3-2020 08:26 PM | Show all posts
Siapakah ittew?
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Sajat keeee toklip
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
aammyy replied at 4-3-2020 08:24 PM
Sajat?? Tp sajat mcm syg kat anak2 angkat dia kan

Dua tahun tu macam ameena jah anak alip.. wallahualam
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
wow...inikah berita dahsyat yang forumer inform last 2 weeks? jeng jeng jeng
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:31 PM | Show all posts
sajat anak angkat nye da besar 4 taun tak silap umonya, sekolah tadika. ...yg ni dia ckp umo 2 taun.....kalo utk tujuan publisiti hmmmm sape lagi yg gile publisiti ek
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-3-2020 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapekah yg merepot?
Jengjeng jeng
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Allah.. kesiannya
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:32 PM | Show all posts
kalau belut letrek tu emmmm cashhh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-3-2020 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols rasa pacik jawi tu
Sbb klu utk publisiti
Anak angkat 2thn
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
macam gaya yg selalu suke mencapub ni adalah.....
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Si belut laaa. Bertebaran dah gambar dgn video pendek ameena nk tunjuk kecederaan dia. Sedih sgt2 tgk ameena. Semoga allah lindungi ameena.
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca kt fb tadi anak angkat belut letrik... Berbirat jugak anak tu
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
md_nana replied at 4-3-2020 08:36 PM
Si belut laaa. Bertebaran dah gambar dgn video pendek ameena nk tunjuk kecederaan dia. Sedih sgt2 tg ...

Ada video tak? Nak tgk mana? Mmg perasan layanan pd mina ni agk berbeza dr anak dia. Kang bila ckp mcm tu ramai plak back up dia.
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Ksian kat ameena....allah,x sgp tgk keadaan cmtu...jahatnya c belut tu.....
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
md_nana replied at 4-3-2020 08:36 PM
Si belut laaa. Bertebaran dah gambar dgn video pendek ameena nk tunjuk kecederaan dia. Sedih sgt2 tg ...

Kat mana nak tengok..bg link cuols...
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2020 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
sayangkid replied at 4-3-2020 08:37 PM
Ada video tak? Nak tgk mana? Mmg perasan layanan pd mina ni agk berbeza dr anak dia. Kang bila ckp ...

Klu x silap ustaz yg nak saman belut 1 bilion tu ada letak tp delete dah kot. Pas tu iols ada join telegram boikot sajat so kat situ diorg letak gak. Video mcm dlm tandas sbb ameena bogel mungkin nk mandi. Report polis dr maid pun ada. X reti nk tepek gambar dan video. Sorry sgt2.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list