Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10697
View
188
Reply

Bella Dally Akui Jumpa Malam Lailatulqadar, Bertuahnya Dia!

[Copy link]

Author: Cari-Azza    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 20-5-2020 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa retis2 ni bila pakai tudung terus jadi melebih2 dari ustazah...
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-5-2020 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Ingat dulu ekin mawi pun pernah cerita, masa kecik2 dia pernah jumpa malam lailatulqadar. Balik dari mengaji, tengah dlm perjalanan, dia nampak pokok2 tengah bersujud.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
hadoi...  ko ni memalukan betul la. perlu ke nk keluar statement mcm ni..  {:dot
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Anda pasti Bella?

Sounds to me like normal puasa night saja kut..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
virgo19 replied at 20-5-2020 11:23 AM
Ingat dulu ekin mawi pun pernah cerita, masa kecik2 dia pernah jumpa malam lailatulqadar. Balik dari ...

Woww hebatnye jln pnceritaan dia ....hopefully bkn mimpi mase kanak2
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Lobai lobainita yang delusional boleh la percaya
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:30 AM | Show all posts
Gambar tengah berdoa tu tak nampak macam candid pun
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Time2 PKP ni mmg la tenang. Budak2 main mercun pun x dok
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
dah telepas kowtt..
semalam pada malam 19hb haritu
lepas hujan renyai langit cerah tiada awan walupun malam nmpk cerah
suasana tenang dan nyaman
kebetulan..aku ckp kt anak malam ni malam lailatullqadar..yeke? ank tanya..ye..tah aku kompiden je ckp ya..aku tk tau juga.
pastu aku duduk smbil baca selingan ustaz kt fb..cun cun keluar bab malam lailatulqadar sbgimana aku ckp lepas hujan dan langit yg cerah. wallahuallam.

malam tu lepas isyak..aku baring kt kerusi terus lena..terkejut 2.30pg tapi dek kerana terlalu penat aku tak larat bngun.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Mufti dan sahibus samahah para tahfiz pun tak sekonfiden beliau claim dapat jumpa malam lailatulqadar
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:35 AM | Show all posts
@Kurex berharap sangat dapat jumpa dengan janda Bella, iaitu Nazimah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:36 AM | Show all posts
dia ni ker X si rogayah nazimah. klu btol, dua2 attention seeker.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
rospinki replied at 20-5-2020 11:32 AM
dah telepas kowtt..
semalam pada malam 19hb haritu
lepas hujan renyai langit cerah tiada awan walu ...

Malam ke 25 tu eh..adik aku pun cakap benda yang sama. Aku pun rasa malam tu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
IMG-20190524-WA0000.jpg Prediction
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Konsep TENANG tu bkn sahaja dtg dari keadaan sekeliling tapi dari dalam jiwa. So Allah ja taw.  
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Cakap pasal bintang rindu nak balik rumah tok.. klo pukul 2-3 pagi mmg banyak bintang tenang ja rasa
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 12:00 PM | Show all posts
ya kra ? ya nyet
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 12:00 PM | Show all posts
Themilo replied at 20-5-2020 11:35 AM
@Kurex berharap sangat dapat jumpa dengan janda Bella, iaitu Nazimah.

muka dia makin pelik. kalau drama bukan wanita biasa tu nampak sungguh ponen dia kan...
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 12:00 PM | Show all posts
virgo19 replied at 20-5-2020 11:23 AM
Ingat dulu ekin mawi pun pernah cerita, masa kecik2 dia pernah jumpa malam lailatulqadar. Balik dari ...

aku dulu masa kecil nampak bulan atas tanah kat kebun getah

Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 12:02 PM | Show all posts
kepala ada melekat kat sejadah tak?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list