Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
2021
View
41
Reply

[Tempatan] Video - Langkah Sheraton & perancangan Tun versi plot twisted

[Copy link]

Author: tobby    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 31-5-2020 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
dengarkan perkongsian oleh youtuber Minaq Jinggo hasil temuramah beliau dgn orang2 yg paling rapat dgn Mahathir.   Jelas sekali perancangan Tun ialah tidak akan membenarkan Anwar jadi PM walau dgn apa cara sekalipun.  Keduanya,  Tun mahukan sebuah kerajaan yg beliau ada kuasa penuh memilih barisan kabinet.  Ketiga,  jika benar Tun ada angka 129 Tun akan tunggu di pintu istana,  bukannya tunggu berjam2 di pejabat Bersatu.  Keempat,  perancangan Tun utk menidakkan Anwar jadi Perdana Menteri sudah bermula berbulan2 sebelum beliau meletakkan jawatan lagi.  

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 31-5-2020 04:08 PM | Show all posts
tu la... lain kali kalu rakyat dah bagi amanah, jgn khianat!!!

dgn atok terkhianat diri sendiri.
dgn din pagoh terkincit dikhianat umngok.
dgn puak2 khianat wak jemin hilang arah tuju bila gabungan takdpt didaftar
selagi umngok blom rasmi nak join GTB.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-5-2020 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
bangcak replied at 31-5-2020 04:08 PM
tu la... lain kali kalu rakyat dah bagi amanah, jgn khianat!!!

dgn atok terkhianat diri sendiri. ...

ko ni sokong Tun ke Anwar?  gaya bercakap selama ni mcm loyalist Tun jer...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 04:17 PM | Show all posts
tobby replied at 31-5-2020 04:12 PM
ko ni sokong Tun ke Anwar?  gaya bercakap selama ni mcm loyalist Tun jer...

penyokong parti paling bersih sekali tu..dap la kot sbb mana ada khianat mgkhianati
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 04:21 PM | Show all posts
tobby replied at 31-5-2020 04:12 PM
ko ni sokong Tun ke Anwar?  gaya bercakap selama ni mcm loyalist Tun jer...

neutral. sapa salah tak kira anwar, atok, umngok, dap semua i pukul  
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
tu la Tun..org dah cakap.  membelit sana,  membelit sini... last2 terbelit tengkuk sendiri.    tapi mcmn sekali pun pru15 ni anwar tetap memerlukan mahathir utk 20% undi melayu.  nak x nak anwar terpaksa pasrah dgn Mahathir
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 04:33 PM | Show all posts
harizs replied at 31-5-2020 04:30 PM
tu la Tun..org dah cakap.  membelit sana,  membelit sini... last2 terbelit tengkuk sendiri.    tapi  ...

politik mesia mcm tu.. lepas gaduh, boleh comolot
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 05:18 PM | Show all posts
Politik malaysia...
Hari ni tido sebantal, siap cemolot, besok dah cerai berai.
ada pulak
Hari ni bergaduh bertikam bagai, besok boleh tido sebantal
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 31-5-2020 04:33 PM
politik mesia mcm tu.. lepas gaduh, boleh comolot

kena tipu byk kali pun last2 cemolot semula  demi menjatuhkan musuh yang sama
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku masih percaya tun letak jawatan sbb nk elak dari nuat n dapig. Skrg ni tun buat2 marah tok yidin
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Gaduh baik gaduh baik kalah lompat parti gaduh baik gaduh baik kalah lompat parti. Ulang sampai abg jamil mampus
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-5-2020 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Lailerthee replied at 31-5-2020 07:28 PM
Gaduh baik gaduh baik kalah lompat parti gaduh baik gaduh baik kalah lompat parti. Ulang sampai abg  ...

terpaksa la baik balik sbb PH x boleh menang tanpa Mahathir... 20% undi melayu dari Mahathir sgt bermakna
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh pusing cerita plop hahaha. Amboii korank. Betul la, minyak naik salah tun, sayur kangkung naik salah tun, senang cerita semua la salah tun. .
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 08:21 PM | Show all posts
anony-mous replied at 31-5-2020 06:29 PM
Aku masih percaya tun letak jawatan sbb nk elak dari nuat n dapig. Skrg ni tun buat2 marah tok yidin ...

x de maknanya lah...
dia silap percaturan...
dia bajet penuh yakin wpun dia resign, majority still akan sokong dia bkn AI..
sekali plot twist...
orang gila tamak kuasa mcm dia xde maunya suka2 gamble nak lepaskan kuasa..
tengok lah sekarang gila meroyan...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
meteorspeed replied at 31-5-2020 08:20 PM
Eh pusing cerita plop hahaha. Amboii korank. Betul la, minyak naik salah tun, sayur kangkung naik sa ...

MH370 hilang salah najib..   hehe
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
monreyes replied at 31-5-2020 08:21 PM
x de maknanya lah...
dia silap percaturan...
dia bajet penuh yakin wpun dia resign, majority sti ...

dia nak kabinet pak hanggok yg ikut cakap dia.  LKS buat media statement komen pasal ni lepas x berjaya pujuk atok jgn resign
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2020 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
harizs replied at 31-5-2020 04:30 PM
tu la Tun..org dah cakap.  membelit sana,  membelit sini... last2 terbelit tengkuk sendiri.    tapi  ...

Selagi atok idup selagi tu bang on top is jadi pm..busuk2 najib dan I'm no..sanggup juga atok walau ratio hari2
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2020 07:42 AM From the mobile phone | Show all posts
wana89 replied at 31-5-2020 10:20 PM
Selagi atok idup selagi tu bang on top is jadi pm..busuk2 najib dan I'm no..sanggup juga atok wala ...

mrk bgabung sekadar utk jatuhkn musuh,  lepas tu berebut nak jadi PM sesama mereka
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2020 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Sudah terang lg bersuluh sebab Bangnon meroyan nk jadi PM adalah JANJI ATOK.....

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-6-2020 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
axl_bach replied at 1-6-2020 01:53 PM
Sudah terang lg bersuluh sebab Bangnon meroyan nk jadi PM adalah JANJI ATOK.....

kan Atok kata tak pernah wujud perjanjian bertulis antara dia dgn anwar utk serah kuasa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list