Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
4106
View
68
Reply

Akhirnya Terjawab, Risteena Dan Isa Khan Nak Menikah Tahun Ini Juga

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-6-2020 11:09 AM | Show all posts |Read mode
Ke hulu ke hilir asyik bersama, ramai yang nak tahu bila Risteena dan Isa Khan nak menikah?


Menjawab mengenainya, aktres ini kata dia di dalam fasa perbincangan dan mengakui akan melangsungkan perkahwinan pada tahun ini juga.


  



Dia dan tunangnya sedang menimbangkan keputusan untuk menamatkan zaman bujang masing-masing kerana pandemik COVID-19 yang sedang melanda sekarang ini,


"Kami rancang berkahwin tahun ini tetapi buat masa ini kedua-dua belah keluarga sedang berbincang mengenainya.

"Tarikh pun terpaksa difikirkan semula kerana pandemik ini. Apa pun kalau ada berita baik selepas ini kami akan kongsikan,"katanya kepada Gempak.


Foto: IG


Risteena harap segalanya berjalan lancar dan segala urusan dipermudahkan.

"Doa-doakanlah semuanya berjalan seperti yang dirancang. Terima kasih kepada sahabat-sahabat dan para peminat yang sentiasa memberi sokongan dan kata-kata positif selama ini," tambahnya.


  



  



Sebelumnya, pasangan ini sentiasa menjadi kecaman ramai kerana didakwa terlampau menayang kemesraan di media sosial sampai mebuatkan ramai menyampah! -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 2-6-2020 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahhaa. belum ada yg komen?{:run{:run{:run{:run
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dah selesai menikah baru update tak boleh ka?
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Artis no.1 negara
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Serius mamat ni tak pernah dengar lagu raya tok ti tu?
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 11:28 AM | Show all posts
Ingtkan dh kawin sblm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
la aku dgn citer korang ni
Nikah je lah haih!
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
lepas dah nikah, announce pulak tunjuk preggy stick on the way nak dpt anak. Pastu anak dah boleh bejalan. Anak dah skolah. Anak dah masuk uni. Anak dah kawin. Pastu dpt cucu. Pastu repeat pulak kisah cucu.

Itu je la modalnya. Sampahnya news diorang ni. Yawn.
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 11:52 AM | Show all posts
pastu knp ek... nak kena panik ke camne ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Dengan perkembangan terakhir dimana Pakatan Harapan berhabis habisan menimbulkan khabar angin bahawa mereka telah dapat cukup sokongan MP untuk menubuhkan kerajaan baru, ianya dijangka sedikit sebanyak akan memberi kesan kepada kerajaan PN.
Muhyidin tidak dapat fokus pada situasi negara yg masih bergelut dengan wabak covid 19.

Dari segi jangka panjangnya ... keadaan politik negara yg tidak stabil akan menjauhkan pelaburan asing. Memberi kesan pada ekonomi negara dan akan meningkatkan lagi kadar pengangguran yg sedia ada..

Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Lol. Ingat kan berita dah break {:love
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Tun dan Bang Non patut dah dapat lihat... Rakyat amat muak dgn percaturan politik dan perebutan jawatan Perdana Menteri ini... Rakyat buat masa ini hanya berkehendakkan kelangsungan hidup dapat diteruskan juga nasi masih mampu diletakkan di atas meja rumah.

Semua golongan terjejas... semua industri terjejas..Kalau diambil contoh satu industri iaitu industri hiburan....mana mana yg bergelar artis sekarang adalah golongan B40 dan sebahagian besarnya adalah marhain asnaf... Jangan dilihat pada gambaran artis di IG, ramai yg merancang untuk sorok kereta selepas morotarium tangguhan ansuran bank tamat, ada yg sudah menukar menu dari nasik dan lauk kepada maggi kari.
Alasan klise atas nama menjaga badan tapi hakikat sebenar terpaksa makan bercatu juga telah terjadi dikalangan artis.
Baik ahli politik PN atau PH sepatutnya mencari jalan bagaimana untuk industri hiburan ini diteruskan kembali, dengan keadaan pasca serangan covid 19 ini, tiada drama di buat penggambaran...tiada mini konsert... tiada tawaran iklan komersil ...juga tiada majlis massa berkumpul untuk duta jenama membuat penampilan. Jadi macam mana golongan artis nak mencari sesuap nasi?


Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Sepul dah jd ahli keluarga kemut ke?
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Sepol, stop la bukak benang utk artis yg berbakat, ada gred, dan setaraf meryl, angelina jolie, margot robbie, Jennifer Lawrence... Sebab artis ni sangat hebat di kaca tv, dan boleh melakonkan watak yg berbagai.. drama pun sgt berkualiti dan sgt berbeza.. kata2 yg dilemparkan dalam dialog sgt tajam, betul intonasinya, dan layak dapat anugerah yg sgt berprestige.. hubungan cinta artis2 ni boleh dijadikan icon pasangan paling bahagia dan patut jadi ikutan pasangan lain. Sepatutnya bella, kawan ristina artis bergred A++++++++ pun diangkat jadi icon janda terbaik dan pemaaf utk kembali kepada bekas suami yg sgt berdisplin tinggi dan sgt mengjaga akhlak... Sepatutnya artis bernombor 1 patut diberikan kepada ristina mahupun bella.. artis lain tak layak...




Cc @tulus
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Diminta kedua dua blok politik baik Pakatan Nasional juga Pakatan Harapan memikirkan cara untuk membela golongan retis yg amat teruk terjejas. Sebahagian kesan yg telah terjadi disebabkan covid 19 juga pergolakkan politik ;
- Dato Hans Issac mengganggur selepas dipecat dari jawatan Pengerusi Finas
- Semakin ramai artis wanita sendu yg akan membuat penampilan di aplikasi Bigo dan Tik Tok sambil goyang tetek untuk mendapat like yg banyak utk mencari sesuap nasik..
- akan ada artis yg wanita yg masuk aplikasi OMI atau Sugardaddy utk mencari lelaki yg boleh memberi mereka duit untuk makan pakai.
- Bagi artis lelaki muda pula dah ada tren utk bercinta dgn artis perempuan tua untuk kebarangkalian ditanggung makan minum..

Mohon kerajaan prihatin sikit...

Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:28 PM | Show all posts
one word..

MENYAMPAH.
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Klau jd kawin la minah n mamat ni, kurg dr 3 tahun brtahan kkau tgok dr overnya sblm kawin
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
PristineOne replied at 2-6-2020 12:10 PM
Tun dan Bang Non patut dah dapat lihat... Rakyat amat muak dgn percaturan politik dan perebutan jawa ...

Pakcik salah benang ke..ni benang risteena ngan isa khan
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:33 PM | Show all posts
Cepat2 ler kawin..moga dipermudahkan n berjodohan
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2020 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 2-6-2020 12:31 PM
Pakcik salah benang ke..ni benang risteena ngan isa khan

Troll la darling.....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list