Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
169088
View
1994
Reply

NEELOFA bakal nikahi PU Riz Oktober ini selepas dituduh merampas Pu Riz dari kekasih? Borang nikah dah isi & Jodoh yg sekufu (Beragama & Kaya Raya) Direstui Mamatini dan seluruh Malaysia

   Close [Copy link]

Author: lolipopbiru       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-6-2020 06:53 PM | Show all posts |Read mode
Edited by lolipopbiru at 21-7-2020 10:00 AM


















Sejak Ramadan lepas kelibat PU Riz selalu kelihatan di rumah keluarga Neelofa. Dengarnya menjadi imam tarawih selama 30 hari dan Kini menjadi antara orang terpenting dalam keluarga Lofa.

Terbaru, PU Riz juga kelihatan menemani Lofa dalam pertubuhan Amal Kasih Neelofa. Pada Hari Raya pun PU Riz datang menziarahi Lofa.

Apa pun kedua duannya tampak sepadan!.Dan Lofa sekarang makin berseri seri raut wajah. Ada bunga dalam hari kot.Sama beragama dan suka kan kebajikan.
Semoga yang baik baik sahaja untuk Lofa dan siapa pun bakal jodoh beliau.
Fans Lofa pun ramai yang suka tengok mereka bersama sampai ada yang dah kenen kan mereka berdua.
Hakikatnya tak sabar semuanya nak tahu siapa jejaka yg bertuah memiliki Lofa.


  


  


  

  

  





  

  







Mahu kahwin dengan PU Riz? Bakal isteri kena terima ibunya dulu                                                                                                                       



Bekas peserta program Pencetus Ummah (PU) musim keempat, Riz Ismail yang kini bergelar seorang pelakon tidak mengambil peduli sekiranya dilabel sebagai anak emak.

Menurut Riz atau nama sebenarnya Muhammad Haris Mohd Ismail berkata, hampir semua perkara yang dilakukan berjalan lancar bagi apabila berjaya menuruti semua kehendak ibunya.

Banyak benda yang saya ikut kehendak ibu saya menjadi kenyataan. Bukan diberi rezeki yang sedikit tetapi melimpah ruah.Untuk sambung pengajian juga saya mahu penuhi permintaan ibu, masuk dunia seni pun atas restunya.
Ikutkan, apabila sudah ada duit di tangan hasil menjadi penceramah dan bergelar anak seni, saya memang rasa berat hati nak sambung belajar lagi.
Saya tidak kisah orang nak gelarkan saya anak emak kerana ibu tetap nombor satu. Ini dari hati saya, katanya.

Tambah pemuda berusia 24 tahun itu, bagi yang berhasrat ingin menjadi isterinya pula perlu berlapang dada untuk menerima kehadiran ibunya.
Bakal isteri saya nanti kena berlapang dada menerima ibu saya. Saya tetap konsisten ibu nombor satu kerana hidup seorang anak lelaki memang kena utamakan ibu.Tetapi hidup seorang perempuan, suami nombor satu. Jadi akan saya akan berusaha untuk sayangi ibu dalam masa yang sama juga isteri, ujarnya.

Sumber : Astro Gempak
                                                                                    


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 28-6-2020 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Sepadan...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
#lofariz #rizlofa #tilljannah
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sekufu. Kang dikudakan oleh si lopa laki tahap puriz tu, tak tercabor ke bini macam jahlop
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga baik2 aja laa yaa
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni yg fans lopa ship kan ?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2020 07:09 PM | Show all posts
lotionmilo replied at 28-6-2020 07:05 PM
Ni yg fans lopa ship kan ?

ya. sebabtu tertanya tanya sebab tengok kt ig ramai yang kenen kan. nampak comel diorang berdua
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bebird bebird bebird
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku tak kenal selain PU Abu tp mamat ni muka boleh tahan. Namun, kalau tak sekufu, aku cadangkan PU Riz jgn berlebih2 sgt la takut kne pijak dgn deme ni.
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 28-6-2020 11:02 AM
Tak sekufu. Kang dikudakan oleh si lopa laki tahap puriz tu, tak tercabor ke bini macam jahlop

Haha..Bini dominan, kaya lagi..terlonden bakal lakinya nanti
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:22 PM | Show all posts
mek sorang ni mmg kalo nampak laki hensem mula la menggeletis
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru 24 years old lah...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:32 PM | Show all posts
kaya kot pu riz ni..
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:36 PM | Show all posts
teringat gambar pu riz haritu 2b jah... hajjah taste ker?
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:40 PM | Show all posts
OK..... Next....
Berita x menarik
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape dia ni? Lopa umo bape?
Boleh je kalau deme berdua dah saling suka. Cuma takut kena buli jerrr dgn Lopa klan nnt
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Pu ni sgtlh hensem
Tp heols berlakon very the kayu
Work hard some more Klu nk serious
Or not acting at all
Busuk industri

Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 07:54 PM From the mobile phone | Show all posts
org mana puriz ni? Kalo kelate ok proceed
puriz ni nmpk mcm stok2 anak mami/mix jugak
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 08:19 PM From the mobile phone | Show all posts
nazzse replied at 28-6-2020 07:20 PM
Haha..Bini dominan, kaya lagi..terlonden bakal lakinya nanti

jahlop kompom taknak beta male. Dah la beta batang pun beta gak. Cuba chuol tengok diorg bergambar kat kandang tu gigil purij ooi

Purij ni bukan ke dah buang kepiah tetiba sarung balik utk neelopa
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2020 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sekufu. Kalau setakat dtg jadi imam, aktiviti sekali ok. Tapi jadi suami isteri tak sekufu. Lofa is way higher level than the guy.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list