Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
8133
View
69
Reply

Kes cerai... sharnaaz sedia dengan keputusan mahkamah

[Copy link]

Author: ashrafaiman8236       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-7-2020 09:55 AM | Show all posts |Read mode
katanya akan diketahui dlm masa terdekat... doa yang baik2 jelah buat mereka yer....


Sharnaaz Ahmad Sudah Bersedia Dengan Keputusan Mahkamah

Pelakon popular Sharnaaz Ahmad menyatakan dirinya sudah bersedia sepenuh dengan keputusan mahkamah yang akan diputuskan dalam masa terdekat ini berhubung ikatan perkahwinannya dengan Noor Nabila Mohd Noor.

Sharnaaz berkata, dia sendiri tidak dapat untuk menyatakan lebih lanjut tentang hubungan dengan isterinya itu dan mengakui keutamaannya adalah utama adalah mahu membesarkan anaknya, Jebat Jayden Ahmad.

Apa yang saya nak beritahu antara hubungan saya dengan Nabila sekarang ini kami kawan yang membesarkan Jebat sebagai tanggungjawab seorang ibu dan bapa.

Semuanya saya akan serahkan kepada mahkamah dan akur dengan keputusan yang ditetapkan. Apa pun saya bersyukur kerana telah dapat apa yang saya inginkan iaitu masa bersama anak, jelasnya.

Sharnaaz berkata demikian ketika ditemui media semasa majlis pelancaran pembukaan rangkaian kedai Bubble Bee di Setapak semalam.

Jelasnya, keputusan oleh mahkamah terpaksa ditangguhkan sebelum ini lantaran pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

>Baca: Ingin Selamatkan Perkahwinan, Sharnaaz Enggan Ceraikan Noor Nabila

Dalam pada itu, pelakon berkenaan menyatakan sehingga kini dia tidak mendapat halangan daripada Noor Nabila untuk meluangkan masa bersama anaknya itu keluar berjalan-jalan.

Bagi saya ia merupakan satu rahmat yang cukup besar, malah boleh berjumpa dengan Jebat tiga kali sehari dan sekarang saya sangat gembira.

Keutamaan saya sekarang ini pun bukanlah perkahwinan, sebaliknya mahu membesarkan Jebat supaya dia tidak merasakan kehilangan seorang ayah dan saya memberikan tumpuan 100 peratus kepadanya, jelas Sharnaaz. C KopiPlanet.com

sumber: www.kopiplanet.com



Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-7-2020 10:04 AM | Show all posts
hang kalau sembang..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Macam dah busuk pulak rupa kapel ni
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus la dah dapat jumpa ank selalu
Yg lain2 tu pepandai korang la
Urusan rumahtangga org, xleh campo
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 10:36 AM | Show all posts
kaknab dah bahagia dgn abe rosik
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 10:36 AM | Show all posts
moga yg baik2 buat mereka
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 10:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Kena tang sendiri terus diam tak berkutik.. lancau
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 11:38 AM | Show all posts
orang dah tak nak tu ceraikan je la..
itu la realiti ye adik-adik..
bermanja bergesel sebelum kawin belum tentu bahagia bila dah kawin
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Duduk celah.kankang mcm org gersang , pastu share pulak dlm igs..satu kepala memaki org , menghina org..belum tentu menjamin kebahgiaan yer ..semoga bertabahla..janji anak terjaga sudah..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
maksudnya mmg akan becerai la kan. tapi cerai cari baik dan sama sama jaga jebat.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 01:03 PM | Show all posts
smg baik2 aje buat mereka... kalau jodoh tk panjang, jgn plak lepas ni tk dpt jumpa ank lg... skrg ni blm sah putus blh lh jumpa 3x sehari....
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Ako x bole langsung tgk muka dia ni, menyampah, benci, meluattttt
Wpun seyum tp msih nmpk baran
Aku snggup pecahkan tv kalu nmpk muka dia kluar tv
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga baik2 je utk jebat jayden. Moga dibesarkan dlm kasih syg ibu bapa walau mereka tak bersama.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Aunty_Acid replied at 3-7-2020 01:31 PM
Ako x bole langsung tgk muka dia ni, menyampah, benci, meluattttt
Wpun seyum tp msih nmpk baran
Ak ...

hahahaa emosi dah tu... sian apa nak buat
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tudungpink replied at 3-7-2020 12:42 PM
Duduk celah.kankang mcm org gersang , pastu share pulak dlm igs..satu kepala memaki org , menghina o ...

dah serasi banyak benda ingatkan bolehlah jalan 10tahun ker.. intimasi tidak menjamin kebahagiaan
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 01:56 PM | Show all posts
salamon replied at 3-7-2020 10:36 AM
kaknab dah bahagia dgn abe rosik

Siapakah gerangan abe rosix ni chuols?????
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
me12345 replied at 3-7-2020 01:25 PM
Semoga bahagia masing2 deh...elok la rosix aje dijodoh dgn bella...selain dh berkepit spjg masa..muk ...

hahhaa i igt rosix tu adik beradik diorg
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru nampak nabila update rumah baru
Harap2 ada sinar baru lah
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 02:12 PM | Show all posts
dah kalau takat itu jer jodoh kamu redha janji anak jgn diabaikan..berbaik2 demi anak lg bgs dan memudahkan ko jg kan..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2020 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
bila hidup kat atas terbang terlalu tinggi. jatuh sakit terdiam.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list