Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
8530
View
65
Reply

Anak Panggil 'Papa', Jaclyn Victor Tak Sangka Hati Akan Terbuka Lagi Lepas Bercerai

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-7-2020 01:47 PM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG Jac




Jaclyn Victor tidak menyangka hatinya akan terbuka untuk seorang jejaka berstatus duda selepas mengumumkan perceraiannya dengan Shawn Rivera pada Januari lalu.

Saya tak pernah jangka akan bertemu lagi dengan lelaki yang dapat menerima status saya sebagai ibu tunggal beranak dua, namun apa yang saya dapat katakan ialah kini saya dah bertemu seseorang.

Saya gembira, dia memang seorang lelaki yang baik," katanya kepada mStar.


Jaclyn, 42, yang kini sedang mengenali hati budi 'teman barunya' itu berkata dia seorang lelaki yang pandai mengambil hati anak-anak. Siap panggil papa lagi!


Kredit foto: mStar



Biarlah saya simpan dulu siapa orangnya, apa yang pasti dia bukan daripada industri hiburan. Malah, yang lebih menarik tentang jejaka terbabit ialah dia tidak mengenali diri saya sebagai seorang penyanyi pada awal perkenalan kami.

Walaupun dia seorang bapa tunggal yang sibuk dengan kerjaya, dia akan sentiasa meluangkan masa hampir saban hari dengan anak-anak saya. Kalau mereka boleh bertutur dengan baik, membaca dan melukis, semuanya kerana usaha jejaka ini, tambah Jaclyn.


Hasil perkahwinannya dengan vokalis kumpulan R&B antarabangsa AZ Yet sebelum ini, Jaclun dikurniakan dua cahaya mata iaitu Jonah Joshiah Rivera, 5, dan Molly Marguerite Rivera, 3. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-7-2020 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Org malaysia ke
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Hoola at 7-7-2020 01:51 PM

Ok la tu! Tumpang heppi! Ahkak hoola juga yg dh 7thn mnjanda tkdak sapa masuk minta..kihkihkihkhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:04 PM | Show all posts
tahniah..dapat papa baru
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Good for u Jac. Semoga yg ni penuh kasih sayang..
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Mantap..laris jac...bila nsk buat single2 power ballad lg
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:09 PM | Show all posts
Sayang dia ni tak berapa diketengahkan sebab vokal dia memang mantap...
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:11 PM | Show all posts
waaaaaa happy for her.. bgus lah dah ada pengganti.
tapi awt lah org tu tak kenal Jac? msti bkn org Msia agaknya tu.
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:11 PM | Show all posts
iolss tengok muka ex laki dia ni teringat Mo Salah.
sebab rambut kot
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
buragazz replied at 7-7-2020 02:09 PM
Sayang dia ni tak berapa diketengahkan sebab vokal dia memang mantap...

musim 'retis bbnu' la ni...
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:35 PM | Show all posts
Untuk kebaikan jac dan anak baguslah.
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:37 PM | Show all posts
tumpang happy untuk Jac..senangnya cari penganti....
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Ex laki tak ambik tahu pasal anak langsung agaknya lepas cerai
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Walaupun dia seorang bapa tunggal yang sibuk dengan kerjaya, dia akan sentiasa meluangkan masa hampir saban hari dengan anak-anak saya. Kalau mereka boleh bertutur dengan baik, membaca dan melukis, semuanya kerana usaha jejaka ini,

Maaf la.. skeptikal sikit. Biasa puji-pujian ni waktu fasa masih wangi. Kenal biar lama sikit..jgn terburu2
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 03:22 PM | Show all posts
seriusly ex hubby dia artis antarabangsa?
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 03:41 PM | Show all posts
ayat cliche 'dia tak tau sy retis masa berkenalan'
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 03:46 PM | Show all posts
dia tak kenal jac penyanyi?? jangan ckp mat salleh lagi jac. amboii taste ko nak besar2 je ye jac yang pencil 2b ko tak nak
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 04:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya lah tera x dpt lg mmg la lelaki yg bark, once dh dpt... Huuu jgn dbuat bola plak anak tiri tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 04:14 PM | Show all posts
Edited by Themilo at 7-7-2020 08:15 AM
chikumanis replied at 7-7-2020 07:22 AM
seriusly ex hubby dia artis antarabangsa?

Ye la, grup Az Yet (Had To Say I'm Sorry). Masa masih suami-isteri, Jac takde lak gigih nak pakai surname Rivera.. ni yang sah-sah Melayu Islam, gigih nak letak nama Depp kat hujung nama beliau, sebagai tanda dah menjadi hak milik suami..
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 05:18 PM | Show all posts
Themilo replied at 7-7-2020 04:14 PM
Ye la, grup Az Yet (Had To Say I'm Sorry). Masa masih suami-isteri, Jac takde lak gigih nak pakai  ...

hahahaaa...

dolu sebelum sah shake hand, kata tak nak guna nama suami kan...last2 tukar jugaaaa...wallllaaaa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list