Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1527
View
8
Reply

Shukri Yahya Terpaksa Guna Duit Simpanan Sara Keluarga Ketika PKP, memandangkan tiada bisnes lain kecuali belakon.

[Copy link]

Author: lolipopbiru       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-7-2020 04:36 PM | Show all posts |Read mode
Susulan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) pada 18 Mac lalu, ramai yang terjejas pendapatan termasuklah penggiat seni apabila segala aktiviti hiburan dan penggambaran terpaksa dihentikan.
Akui turut terkesan, Shukri Yahya memberitahu dia terpaksa menggunakan duit simpanannya untuk perbelanjaan keluarga sepanjang tempoh tersebut. Bagaimanapun, Shukri berkata banyak hikmah diperoleh daripada ujian tersebut.

  

  


Sepanjang PKP saya lebih banyak meluangkan masa bersama keluarga dan tiada apa lagi boleh dilakukan memandangkan saya pun tiada bisnes.

Jadi, terpaksalah guna duit simpanan sedikit dan isteri pun ada bantu melalui perniagaan dia. Bagi saya PKP tidaklah terjejas sangat cuma tiada apa yang masuk dan perlu bergantung pada simpanan sepenuhnya, katanya kepada Astro Gempak.
Dalam pada itu, Shukri berkata dia kini sudah boleh menarik nafas lega apabila kerajaan sudah mula membenarkan industri beroperasi semula dengan SOP yang ditetapkan. Ujarnya, dia baru sahaja selesai penggambaran drama bersiri 7 Hari Mencintaimu musim kedua.

Kalau sampai setengah tahun mungkin akan rasa terdesak dan pastinya semua akan rasa yang sama. Syukur kini pelakon sudah dibenarkan bekerja semula dan saya pun keluar mencari rezeki, katanya.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-7-2020 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap syukri ada duit simpanan.. maaf syukri, kurex tak dapat tolong...
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
kan ade biz wallet kulit tu. kat ig live siap bgtau ade plakon pmpn order dr dia utk bg kat bf.
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
X mnt dia sejak dia kawen ..cerita 7 hari mencintaiku 2 pun iols x layan
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Hemsemmmm minat jenis muka cenggini
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Oleh sbb bini dia cam pepoyo trs x minat dah si sukeri ni... Ape je dia blakon x tgk dah..next...
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2020 09:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn bergantung sgt dgn berlakon je,atleast buat ig review ke apa.
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 08:16 AM | Show all posts
makadek replied at 7-7-2020 11:26 AM
Hemsemmmm minat jenis muka cenggini

khennzzz.. meols pernah terjumpa masa isi minyak kereta.. heols pulak kat pam sebelah, tengah isi minyak ford ranger.. macam nak meletop jantung meols bila tenung heols lama-lama..
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 08:23 AM | Show all posts
elok la tu menyimpan
jangan nanti dah tua hidup sedeh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list