Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
31834
View
451
Reply

Menangis kerana sandwich berisi sos

[Copy link]

Author: FORUMCARIII    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-8-2020 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by FORUMCARIII at 7-9-2020 10:05 AM



SUNGAI BULOH: Pelakon, Nur Fazura terharu atas kesabaran suami, Fattah Amin melayan kerenahnya sejak hamil.

Berkongsi kisah yang pernah terjadi, Fazura yang sedang hamil lapan bulan memberitahu, Fattah sanggup melakukan apa sahaja demi memenuhi keinginannya.

"Fazura yang kini hamil lapan bulan berkata, Fattah seorang yang amat sabar dan terlalu menjaga hatinya dari terluka.

"Ketika mula-mula mengandung, saya memang amat cerewet bab makan. Ada satu ketika, dia beli sandwich yang mengandungi mayonis sedangkan saya tak suka.

"Saya memang tak suka mayonis dan sos sehingga akhirnya saya menangis. Dia pujuk saya dan keluar semula pergi belikan sandwich yang baru semata-mata untuk bagi saya makan. Selepas itu saya minta ampun kepadanya kerana kasihankan dia yang sanggup buat apa saja untuk saya," katanya.

Fazura yang ditemui pada majlis pelancaran produk penjagaan kulitnya, Fazura Skincare berkata, Fattah juga sanggup mengalah biarpun dia sebenarnya yang bersalah.

"Dia akan bagi saya menang dan kata, iyalah sayang...you menang," katanya.

Menurut Fazura, ketika awal kehamilan, Fattah tidak menyedari dirinya yang mengidam.

"Semasa PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) lalu ketika Ramadan, sebaik berbuka puasa, dia kerap membuka peti sejuk dan banyak makan aiskrim sehingga berat badannya naik. Saya pula berpantang makan pedas dan tajam seperti nanas," katanya.

Pada majlis itu, Fazura turut melancarkan jenama penjagaan kulit, Fazura Skincare.

Set eksklusif ditawarkan dilengkapi pencuci wajah, skrub, krim siang dan malam serta serum bersaiz mini.


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 25-8-2020 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
bgtau swet macam ni semata2 nk promote skincare kee....
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
aemon replied at 25-8-2020 07:28 PM
bgtau swet macam ni semata2 nk promote skincare kee....

Haruslah...buat modal citer .
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
So what??? Next.....
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Xkn lh faz pn pkai skincare ni... dh xjd duta nutox ke?
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
walaupun iols minat dia tp iols sangsi dia pakai skincare ni hmmm tp still iols xnak beli lancome tibahh
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
walaupun iols minat dia tp iols sangsi dia pakai skincare ni hmmm tp still iols xnak beli lancome tibahh
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:05 PM | Show all posts
skincare ni sheols collab dgan PZ jugak ke
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Apebenda cite geli macam niiiii
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kemain tajuknyaaaaa hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak dlm perut menjerit "aku difitnahhhhhh"
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Timbang kilo??
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:32 PM | Show all posts
asalkan ada cerita TT ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
lotionmilo replied at 25-8-2020 08:05 PM
Apebenda cite geli macam niiiii

dengki lettewwww
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
another produk sampah......

apapn nk tgk sjauh mner ksbrn fatah aming dgn prgai pajura.....
bru 3 tahun kan kan......
semuga fattah aming trus bsabar jgn hilang sbr sudah la yer.....maklumlah....
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha.. Thread ni bakal kena kecam la karang..  
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
ooooo dah tu kita semua nk kena mggelabah teksssss ke tak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Wartawan ruangan pojok mana yg tulis cite ni.. bnda cmni just hidden story jela.. mcm cite ngn kawan2, xyah tulis pun..
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Soalan serius. Kalau mengandung tak boleh makan pedas2 ke?
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Errrr okay...
sayangi kulitmu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list