Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
23106
View
140
Reply

Najis Dadah: Samzy Fuzette didenda RM2,000 & Diperintah Menjalani Pengawasan

[Copy link]

Author: Burong_Hantuk    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-9-2020 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by Burong_Hantuk at 11-9-2020 06:11 PM

Samzy Fuzette dijatuhi hukuman denda RM2,000 selain diperintahkan menjalani pengawasan dengan melaporkan diri di balai polis berhampiran selama dua tahun.

Abang Zizie Ezette mengaku salah ambil dadah

Abang kepada seorang pelakon lelaki popular didenda RM2,000 oleh Mahkamah Majistret di sini, hari ini selepas mengaku bersalah terhadap tuduhan memberikan kepada diri sendiri dadah jenis ekstasi pada Mac lalu.

Samzy Fuzette A Samad, 44, membuat pengakuan itu selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Mohamad Izwan Mohamed Noh.

Berdasarkan pertuduhan, dia didakwa memberikan kepada diri sendiri dadah jenis 3,4-methylenedioxymethamphetamine (MDMA) yang disenaraikan di Bahagian III Jadual Pertama Akta Dadah Berbahaya (ADB) 1952 kira-kira jam 3 pagi di sebuah pusat hiburan di sini, pada 7 Mac lalu.

Selain hukuman denda, mahkamah turut memerintahkan Samzy Fuzette menjalani pengawasan dengan melaporkan diri di balai polis berhampiran selama tempoh dua tahun.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya, Anis Wahidah sementara Samzy Fuzette tidak diwakili peguam.


IMG_20200911_180605.jpg
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 11-9-2020 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka boleh tahan,tapi taik Dadah...X insap2 lagi lah?
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
La...ingatkan dh clean dr dadah..rupanya masih lagi....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-9-2020 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Diamje replied at 11-9-2020 06:11 PM
La...ingatkan dh clean dr dadah..rupanya masih lagi....

Sya memang x percaya kepada penagih Dadah...sekali jadi hamba Dadah...memang payah nk taubat...
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni bertiang jauh lebih ensem dr sam, tp syg hamba dadah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 06:18 PM From the mobile phone | Show all posts
2k tu celah gigi dia je. Jgn buat lg dah la
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah tua tua pun mendadah lagi ke? Sayangla muka boleh tahan tapi taik dadah
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak insaf sampai dia ni..patut kena tinggal dek bini
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Sayangnya muka hensem tp taik dadah..
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 06:59 PM | Show all posts
herlokkkkkk sgt...tapi syg sgt. Klu weed boleh terima lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
ooooo dh tu kita nk kena mggelabah teksssss ke tak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka sangat rembes kalau nak dibandingkan dengan samdawan tapi taik dadah pulak. Dah tua2 bawak2 la berubah
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:11 PM From the mobile phone | Show all posts
mmg ensem tp tu ler.. brp kali dah masuk news kan..
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni dlm adik badik ikotkan paling helok.
Dahlaaa ye samzy awak bukan muda lagi dah 40an anak pun dah remaja.

Dia ni kawen baru dh kan?

Dalam ig nampak cam dah insaf tp rupanya masih amik mende tu.
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Dari muda sampai ke tua, dia ni xabis2 jd hamba dadah
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
azimodin replied at 11-9-2020 07:07 PM
Muka sangat rembes kalau nak dibandingkan dengan samdawan tapi taik dadah pulak. Dah tua2 bawak2 la  ...

Tula badan dia pun menten je sado.
Beza ngan adik dia sado bermusim je bila nak shooting je dia sado.

Bila badan sado ni mesti la jaga makan kan tp heran amik gak dadah
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Hamponnn umur dah 44 dah hoi. Dok ber E lagi
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak bekas timbalan ketua polis selangor ni.
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Eliadaisy83 replied at 11-9-2020 06:16 PM
Dia ni bertiang jauh lebih ensem dr sam, tp syg hamba dadah.

Setujub200%
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2020 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
kechikchomel replied at 11-9-2020 06:18 PM
2k tu celah gigi dia je. Jgn buat lg dah la

Abg ipaq duit billion2...blh la tlg cover
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list