Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
13006
View
155
Reply

Mas Anizan Bakal Terima Menantu Juruterbang

[Copy link]

Author: kp5x       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-10-2020 04:15 PM | Show all posts |Read mode

Kredit foto : IG masanizan1, Nona





Baru-baru ini, pada 10 Oktober telah berlangsung majlis merisik puteri sulung kepada pelakon Mas Anizan, Mas Aliza, 25.


Majlis yang diadakan di TPC KUala Lumpur itu dihadiri 25 tetamu di kalangan keluarga terdekat kedua-dua belah pihak.


Memetik Nona, Mas Anizan, 47, berkata, majlis pertunangan bakal diadakan pada awal tahun depan dan disusuli dengan majlis pernikahan pada hujung tahun.





Kredit foto : Nona





Kredit foto : Nona





Kredit foto : Nona







Walaupun perkenalan kedua-dua anak dan bakal tunangnya itu hanya enam bulan, namun Mas Anizan yakin bakal menantunya, Faruq Azran, seorang juruterbang, berjaya menawan hati Mas Aliza.

"Dalam sedih akan melepaskan puteri sulung kepada keluarga baru, saya tetap gembira kerana doa yang selama ini dipanjangkan akhirnya dikabulkan. InsyaAllah saya yakin, bakal menantu akan menjaga Baby dengan baik," kata wanita kelahiran Teluk Intan, Perak itu.





Kredit foto : IG masanizan1, Nona





Kredit foto : IG masanizan1, Nona





Selain Mas Aliza, Mas Anizan turut mempunyai seorang anak lelaki, Mohd Masli Danial, 20,  hasil perkahwinannya bersama ahli perniagaan, Ali Bapoo. Selang beberapa tahun kehilangan suami, Mas Anizan mendirikan rumah tangga buat kali kedua dan dikurniakan seorang anak perempuan, Ariana Marissa yang kini berusia enam tahun. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-10-2020 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak dgn anak sama cantik
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:22 PM | Show all posts
muka tak makan dek usia...anak dgn mak macam adik beradik je...
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki baru chuols maneeeeee
Dulu sebelum dia menggedik dgn ijoy anak Maria arshad tuh, dia pernah la jadi awek classmate acik
Siap penah sneak in masuk comp lab sbb dia takut bopren dia mengeletis dgn bdk kolej lain
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
tahniah laa
cuma nk tau sapa 2nd hasben dia.dh besar anak dia dgn 2nd hasben tu.dh umur 6 thn ya.nama pun sedap..Ariana Marissa
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik dia ni kan..anak pun cantik hensem
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
ms dia kawen dgn 1st hasben dulu, aku baca kat urtv la
majlis buat kt kampung mas, teluk intan
siap jemput mek habsah, ali mamak, AR badul utk meriahkan majlis
ada caption gambo yg aku ingat lagi ...Mek Habsah sedang menghiburkan para tetamu
apakejadah la aku bleh memorize fakta ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 21-10-2020 04:22 PM
Laki baru chuols maneeeeee
Dulu sebelum dia menggedik dgn ijoy anak Maria arshad tuh, dia pern ...

Sebut pasal dia menggedik dgn si tokey enjoycorner tu kakyung teringat gosip dia berdua pasal topi german.. tapi xpela... Benda lepas biarkan berlalu... Masing2 dah bahagia dengan kehidupan masing2...
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 21-10-2020 04:22 PM
Laki baru chuols maneeeeee
Dulu sebelum dia menggedik dgn ijoy anak Maria arshad tuh, dia pern ...

encem ke kwn acik tu?
mmg cntik kan mas anizan ni masa muda remaja tp syg kawin awal dan dgn sape2 ntah dia kawen
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:35 PM | Show all posts
so anak hasil dgn ali bapoo ke nih
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:37 PM | Show all posts
Yang 2 gambar pertama pakai baju cream bertudung tu sekali pandang macam Jeslina Hashim ekk
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:41 PM | Show all posts
wah untungnya belum 50 dah sambut menantu
untung kawin awal beranak awal
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:42 PM | Show all posts
Cantik anak perempuan dia tu nampak seiras je dengan mas anizan.
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:44 PM | Show all posts
ank dgn ali bapoo dua org kan.asalnya bdk ni chubby..dh beso tudia..lawoooo...cuma misteri suami kedua dia siapakahhhhhhh.....goss ckp dgn menteri ..tp wallahualammmm
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:46 PM | Show all posts
lawa anaknya....

sama muka mcm maknya...
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:47 PM | Show all posts
bakal nantu pilot

tak takut jadik bewak ka
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
tagas: so anak hasil dgn ali bapoo ke nih

Yo la tu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
tagas replied at 21-10-2020 04:47 PM
bakal nantu pilot

tak takut jadik bewak ka

Abis takkan nak bemenantukan ko plak
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
bintangct replied at 21-10-2020 04:32 PM
encem ke kwn acik tu?
mmg cntik kan mas anizan ni masa muda remaja tp syg kawin awal dan dgn sape ...

Ensem laaaaa anak tansri hokeh
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2020 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 21-10-2020 04:25 PM
ms dia kawen dgn 1st hasben dulu, aku baca kat urtv la
majlis buat kt kampung mas, teluk intan
sia ...

Masa tu Mek Habsah belum jadi penyokong kuat Pas lagi,
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list