Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
11250
View
160
Reply

"Jangan Main Bangs#t Kat Sini" - Ali Puteh Mengamuk Netizen Mengata Anak

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-11-2020 01:34 PM | Show all posts |Read mode
Pelawak Ali Puteh berang selepas ada segelintir pengikut Instagram (IG)nya meninggalkan komen kesat pada foto anak lelakinya, Syed Umar Iskandar yang baru berusia dua bulan.


Ali atau nama penuh, Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan memuat naik foto bersama dengan disertakan kapsyen 'My king'.








Sengaja mengundang pergaduhan, terdapat beberapa orang netizen meninggalkan komen berbaur perlian.


Komen itu telah mencetus kemarahan Ali sekali gus memberikan peringatan untuk tidak mengaitkan anaknya.








Walaubagaimanapun, ada juga yang bersikap prihatin meluahkan rasa kesal terhadap individu tidak sensitif itu kerana melibatkan anak kecil yang tidak bersalah.




Kredit foto: IG Ali Puteh




Ali dan isteri sebelum ini diuji apabila anak perempuan kedua, Sharifah Nur Ainul Mardhiah yang berusia tiga bulan, meninggal dunia akibat komplikasi jantung.


Selain Allahyarham Sharifah Nur Ainul Mardhiah, pasangan yang mendirikan rumah tangga pada 2016 ini dikurniakan anak sulung, Sharifah Nur Aaira Qaireen berusia tiga tahun.




Sumber: Gempak

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 26-11-2020 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Pekatnya anak dia....
Btw org tu bkn mgata anak kau la, org tu mengata kau.. punyala kasar cara dia menjawab, mcm bukan selebriti. Mmg xlama lah dia ni bakalan masuk peti ais tak kluar2
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by imrb at 26-11-2020 01:41 PM

eh eh eh eh ko kena lahar tahu pulak membangsat kan org, yg mem*uk* mak kan dayah tu kira apa?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Ahahaha apsal i gelak baca komen ali bodo tu..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia mmg kne ulang bnd sama bnyk kali dlm 1 komen ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Atata replied at 26-11-2020 01:37 PM
Pekatnya anak dia....
Btw org tu bkn mgata anak kau la, org tu mengata kau.. punyala  ...

Kann.. .
Nak tulis kang ali puteh marah kang.. kalo jumpa kat luar sah sah aku kata bkn ansk mulayu..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Ali ni baik.pi jual.kain pelekat ke...putu halba ke..rendang ayam.ke
Dari.jadik retis..
Sebab ayat dia sangat dasat
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Netizen mulut hangsuang.

Kutuk bapak susah. Anak dia x tau apa pun.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang lawak nya komen tu tulis jgn ikut perangai ali.. abih tu kenapa sentap sgt kalau dia rase dia baik.. kalau dia mmg hati hitam dan berniat tk baik lain ler ceritanya.. so ali, hang mmg perangai buruk ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Minami2013: Yang lawak nya komen tu tulis jgn ikut perangai ali.. abih tu kenapa sentap sgt kalau dia rase dia baik.. kalau dia mmg hati hitam dan berniat tk baik ...


Dia pun seram kot memikirkan perangai diri sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:51 PM | Show all posts
Takut kadang2 tengok bahasa seperti di bawah:

bangsat
celaka
sial
anjing babi


Ingatan sesama insan, kalau dah jadi mak bapak ada anak2, masih pakai perkataan tak matang mcm seperti di atas, mmg buruk benor rupanya. Sila lah kita semua jadi lebih berkarisma untuk anak2. Anak2 tengok pun malu.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau nak kutuk, jgn dekat anak yg tak tau apa... Selalu iols nampak, orang kutuk anak sebab berdendam dgn mak ayah walaupun anak tu takde salah apa pun.. netizen pun, rajin sgt komen dekat ig retis..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Benda senang je kalau mak bapak perangai dan mulut semua baik tak ada nya org nak mengutuk keluarga kau. Org yg baik2 ni selalu org siap doakan lagi anak2 dia.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
My king? Selamat jadik mak pak bodoh merajakan anak.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:04 PM | Show all posts
dia patut expect dah benda2 ni...
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian Ali, utk benda yg org tak tau betul ke tak ke, habis dia dituduh mcm2.
Aku x la belah mana2, sebab apa2 pun kena jugak dgr both side. Tp sapa je tahan asal post apa2 je mesti org bantai ckp mkn duit haram la, mcm2. Kesian pun ya lagi2 anak2 kecik pun terpalit jgk.
Semoga yg cakap mcm2 tu sempat la mohon maaf ke atau dimaafkan.
Cerita dunia habis kejap je.
Cerita kat akhirat nanti pulak mcm mana susa nak carik dia nak minta maaf.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:16 PM | Show all posts
marahkan je pak nya jgn babitkan anak2.Kita sibuk pesan anak dia jgn ikut perangai paknya.
yang komen pesan tu elok sgt ke perangai.
Si paknya tu marah mcm na pun jaga la bahasa tu sikit.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
pemahaman i, follower tu x kutuk his newborn baby..

X la mcm penyanyi Black dulu kena, tu mmg jahanam mulut netizens mengata anak org yg x tau apa2..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:30 PM | Show all posts
tak penat ke dia menaip ulang2? eheheh tanya je
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
eh hanat. engkau tu siap mem pokemon kan dayah tu boleh pulak hah babi?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list