Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
9243
View
200
Reply

Guna Kedudukan, DM Dan Keluar Makan -Modus Operasi Penceramah Selebriti Jerat Wanita

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-12-2020 10:55 AM | Show all posts |Read mode
Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Huzir Mohamed mengatakan penceramah bebas yang kini direman bagi membantu siasatan berhubung kes rogol dipercayai menggunakan kedudukannya yang dikenali ramai sebagai salah satu cara 'menjerat' mangsanya.


Dalam sidang media yang diadakan di Bukit Aman siang tadi, Huzir mengatakan siasatan mendapati suspek dipercayai menggunakan kedudukannya yang dikenali ramai itu untuk mengajak mangsa keluar sebelum melakukan perbuatan terkutuk.


"olis juga mendapati mangsa berkenalan dengan suspek menerusi mesej peribadi di laman Instagram sebelum dipelawa untuk berkenalan dan keluar makan.


"Kemudian suspek memperdaya dan memerangkap mangsa untuk dibawa ke rumahnya," kata Huzir seperti dilaporkan Awani.


Foto: Awani




Sehingga kini, polis secara keseluruhan kini sudah menerima tujuh laporan dan telah membuka dua kertas siasatan dibuka mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.


"Satu kertas siasatan pula dibuka mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan iaitu melakukan seks luar tabii dan selebihnya di bawah Seksyen 354 kanun sama iaitu mencabul.


"Semua mangsa berusia antara 22 hingga 26 tahun," katanya.


Beliau berkata, polis percaya ada mangsa lain akan tampil membuat laporan polis terhadap suspek dan pihaknya sudah menubuhkan satu pasukan khas bagi menyiasat kes melibatkannya.


Sehubungan itu, beliau meminta individu yang pernah menjadi mangsa gangguan seksual oleh suspek untuk segera tampil membuat laporan.


Suspek pernah menyertai sebuah rancangan realiti keagamaan pada 2016 sebelum popular sebagai penyanyi dan pelakon. -CARI


Sumber: Gempak

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 2-12-2020 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Perlu ke blur kan gmbr muka tu..mcm lah org tak kenal sape dia

Btw seks luar tabii dlm kes ni bloja ke..tak padan dgn keding ye.aku agak bebird dia haluih mcm sedut straw jah
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:19 AM | Show all posts
matchstick replied at 2-12-2020 11:13 AM
Perlu ke blur kan gmbr muka tu..mcm lah org tak kenal sape dia

Btw seks luar tabii dlm kes ni blo ...

rhoper pulak macam haper jah pun... lepastu dengan rambut panjangnya tu serabai betul nak je tolong sikat...


rambut rebonding macamni @Acikgomen kata berguna satu hari nanti untuk pegang watak somi mamazat
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka cam heols pun boley2 plak pompuan tu tasty.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Teringat bilal gay bersemburit dekat belakang mimbar masjid
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 2-12-2020 11:19 AM
rhoper pulak macam haper jah pun... lepastu dengan rambut panjangnya tu serabai betul  nak je to ...

Kalau rambut atas tebal cenggitu kt bawah tu mesti tebal jgk kann...harap2 heols shave lah sewaktu kejadian

Kalau ada yg nk bikin filem biografi pasal keluarga mamazat mmg heols paling sesuai pegang watak suami
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Ramai dah kes org guna agama nk menipu kwn aku terang2 kena tipu hangit ng org camni puji pandai ngaji pandai bab2 agama sekali hati anak dia dn duit2 dia lesap..siap nangis2 lgi..pastu ckp allah nk uji dia..mmg uji kebodohan dia la taksub sgt dgn org alim2 taik kocing ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Kerana itu, jangan train anak2 korang percayaaa je, ikuuuut je cakap ustaz. Tengok mangsa2 dalam kes ni - sampai ke tua diperbodohkan individu yang bergelar 'ustaz'/figura agama di mata public.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
matchstick replied at 2-12-2020 11:13 AM
Perlu ke blur kan gmbr muka tu..mcm lah org tak kenal sape dia

Btw seks luar tabii dlm kes ni blo ...

Bisnes boba tea ke tuh
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 2-12-2020 11:19 AM
rhoper pulak macam haper jah pun... lepastu dengan rambut panjangnya tu serabai betul  nak je to ...

Skang ni tgh menjiwai watak la kot sampai kena reman2
Laki rebonding zat petiais tuh kan penah kena reman masa bulan remdan taun bila tah
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:37 AM | Show all posts
teringat kes sorg member porem yg dah lama tak nampak, bini dia belajar ugama2 dgn sorg ostad yg dah ada bini.tup2 bini mintak cerai pasal nak kawen dgn ostad tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
matchstick replied at 2-12-2020 11:13 AM
Perlu ke blur kan gmbr muka tu..mcm lah org tak kenal sape dia

Btw seks luar tabii dlm kes ni blo ...

liwat jubor kot, geng2 lobai kan pelik2 sket, jantan liberal xmintak pelik2 dgn bini normal fcuk je, kecuali gayah
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:42 AM | Show all posts
Sometimes our saints are sinners
They blur the lines and lead the way
Their way



you can believe dat!
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia liwat sekali ke?
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:45 AM | Show all posts
Harap kes ni membuka mata mereka yang taksub sangat dengan geng setad ni tak kira yang muda atau tua.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 2-12-2020 03:33 AM
Skang ni tgh menjiwai watak la kot sampai kena reman2
Laki rebonding zat petiais tuh kan penah ke ...

Serious laa laki si zat petiais tu penah kena tahan?

Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
pinksarah replied at 2-12-2020 11:46 AM
Serious laa laki si zat petiais tu penah kena tahan?

Kes human trafficking la
Tapi kan ke kabel atok kuat
Masa tu bulan posa
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Tp xde yer video2 berjimak heols yg bertebaran..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:57 AM | Show all posts

Da'i Ta'ik

  

Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:59 AM | Show all posts
awal lagi nak komen..hehehe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list