Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
128737
View
2000
Reply

PU Riz Hadiahkan Buku Tajwid, Neelofa Tutup Panggilan Manja Dengan Emoji Bunga?

   Close [Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-12-2020 01:25 PM | Show all posts |Read mode
Satu Malaysia kecoh dengan kisah percintaan PU Riz dan Neelofa.


Baru-baru ini pendakwah muda itu menghadiahkan sebuah buku tajwid kepada Neelofa.


Ia dimuat naik di IG Story Neelofa sebagai perkongsian kepada peminatnya.


Foto: IG




Apa yang menarik perhatian adalah tindakan Neelofa yang menutup perkataan menggunakan emoji bunga.


Hanya kelihatan huruf jawi yang berbunyi 'Ha' dan 'Ba' dan jika disambungkan ia akan menjadi 'Hubun' iaitu Love dalam Bahasa Arab.


Foto: IG




Ini membuatkan peminat tertanya-tanya adakah perkataan itu digunakan sebagai panggilan manja kepada Neelofa?


Bukan itu sahaja, PU Riz juga sempat menyelitkan petikan hadis buat peringtan bersama.


  



  




Neelofa juga menulis doa agar Allah sentiasa memberkati kehidupan PU Riz.


Mesti ramai yang tak sabar nak tengok pasangan ini cepat-cepat kahwin tak begitu? -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 2-12-2020 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
acahnye la dua ekor ni.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:31 PM | Show all posts

So Sawit

Next!
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh mana la bagi sepol ni menang..... Cibai la kau, asal retis up status terus nak bukak benang. Sama bodoh dgn forumer aijin yg setiap masa nak ratib kurex kurex walaupun aku tak cari pasal dgn celaka tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Ha wau nun.. hun.. honeyhh.. madu
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm alif terlajak laris lak muka bakal laki lofa ni

Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Ha wau nun.. hun ..honeyhh..madu
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Apakah panggilan manjatu
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:46 PM | Show all posts
Edited by Boomibulat at 2-12-2020 04:38 PM

Hati ini umpama Qalqalah Kubra tatkala terpandang wajah mu disebalik niqab..sifat Mad Lin yg ada pada mu membuatkan diriku x tentu arah..tiada siapa yg dpt menjadi Iqlab mengganti dirimu..dimanakah dpt sy meng Ikhfa'kan perasaan sy ini..alangkah indah jika dapt Izhar Syafawi bersama mu.. jgnlah dibiarkan cinta kita sekadar Mad Asli..sebaliknya biarlah sepanjang Mad Aridh Sissukun atau lebih..tanpa kehadiran Mad Lazim..apatah lagi wakaf Tam..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
totey public
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni pon boleh jadi gosip kee
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau huruf Ba mana titik Ba nya kat bawah? Takde pun. Entah2 huruf Ha dengan Nun je. Hajah Neelopak. Voleh??
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 2-12-2020 01:46 PM
Hati saya Qalqalah kubra tatkala terpandang wajah mu..sifat mad lin yg ada pada mu membuatkan sy x t ...

Dah terlambat dah dek non   tapi ahkak tgk chuols ni dah mcm kurex versi seteret dah gamaknya
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 02:03 PM | Show all posts
Kurex replied at 2-12-2020 01:31 PM
Bodoh mana la bagi sepol ni menang..... Cibai la kau, asal retis up status terus nak bukak benang. S ...

ko jangan tan sri porem, sadpole ni bru dapat award top 5 benang terhangat tau..iollss baru tau semalam ade contest tu..huhuhuhu

Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat: Hati saya Qalqalah kubra tatkala terpandang wajah mu..sifat mad lin yg ada pada mu membuatkan sy x tentu arah..dimanakah dpt sy meng ikhfa'kan perasaa ...

adoi mengekek aku baca komen ko sambil.basuh baji kt kedai dobi ni
anyway jijiknye lahai. mcm budak2 acah2 alim kejutkan kekasih utk tahajud.ewww
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 02:05 PM | Show all posts
rosannazmia replied at 2-12-2020 02:00 PM
Dah terlambat dah dek non   tapi ahkak tgk chuols ni dah mcm kurex versi seteret dah gamaknya:l ...

X baik kita cpt berputus asa..Allah tak suka
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 02:08 PM | Show all posts
halahhh terclick pulakkkkkkkk.. tertengok pulakkkkk.. terbaca pulakkkkkk
bbnu bercinta ke niiiii...
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 02:08 PM | Show all posts
takdak gosip best sikit ke...bosannya
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Gelinye aku ustajah dgn ustak ni beriya bercinta camni. Ni bbnu ke? Lol
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat fb netizen dah meluat tahap tertinggi dah... Belum kawin oiii overnyer la hai.. X malu ker perangai mcm ni..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list